• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Leodh schreef:
    Wat heb ik gedaan dit lange weekend? Oh niks, casually drove 1460 kilometres🤷🏼‍♀️
    speedrunning een trip naar denemarken be like, lol.

Een vriendin van m'n moeder is daar naartoe verhuisd twee jaar terug. Vrijdag belde ze m'n moeder in tranen omdat ze zo alleen was (burn out + andere klachten zorgen ervoor dat ze nauwelijks buitenshuis komt, dus na het emigreren ook niet echt een nieuw sociaal netwerk kunnen opbouwen) en dat m'n mams nog niet langs was geweest en dat ze haar zo graag wilde zien. En m'n moeder (mogelijk nog spontaner dan ik, when not crippled by excruciating migranes) was like..... 720km is best te doen in één dag, als je met z'n tweeën bent. En Froukje houdt van snelwegrijden, dus............
    anyway, long story short: we went to denmark and back in a weekend :') maar judging by the look on the friends face: so worth it. ben nu zelf wel echt gesloopt, maar dit was even echt nodig.

Omg wat lieeeeeeeeeeeeeeeeeef

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hellfire schreef:
    (...)

Wel al naar de dierenarts geweest? ♥️

Nee ik maak morgen een afspraak, door het lange weekend uitgesteld, maar wel even gebeld met hun spoeddienst en die zeiden dat het oké was (maar hoop wel dat ik snel terecht kan)

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catan schreef:
    (...)

Nee ik maak morgen een afspraak, door het lange weekend uitgesteld, maar wel even gebeld met hun spoeddienst en die zeiden dat het oké was (maar hoop wel dat ik snel terecht kan)

Klinkt ook niet als een spoedje hoor, gewoon eerder eczeem of vlooien! The scary & the doubt is part of being a cat mom ♥️ Don't worry, you're doing fine!

[ bericht aangepast op 27 april 2026 - 22:10 ]

Weer wakker

moet dit serieus ook op vakantie

[ bericht aangepast op 28 april 2026 - 6:05 ]

Tijd voor koffie.

Er is een situatie-tje op werk ontstaan - niet door, met of over mij gelukkig, maar ik heb het mss net nog wat erger gemaakt... Send help

Urgh i hate feeling used (no_chears)

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Die machteloosheid wanneer iemand die je liefhebt terminale kanker heeft. I'm just out here crying and I can't do SHIT

FUCK

Hebben wij dit weekend (na héél lang en héél veel twijfelen) ons gezamenlijk verjaardagscadeau al gekocht? Misschien. Hebben wij er spijt van? Nee. Is de game écht zó goed als iedereen zegt? JA! 🥹

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Hellfire schreef:
    Die machteloosheid wanneer iemand die je liefhebt terminale kanker heeft. I'm just out here crying and I can't do SHIT

FUCK

Veel sterkte! ❤️‍🩹

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Hellfire schreef:

FUCK

Heel veel sterkte!

Ich liebe dich 27.12.23

Kunnen we pls even stoppen met mensen mailen en als onderwerpregel dan 'Even bijpraten' doen, ik schrik me dood, wat heb ik nu weer fout gedaan 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lag er daarnet een brief van de Officier van Justitie op de mat? Yes...
    Krijgt m'n vriend z'n rijbewijs niet voorlopig terug? Correct...
    Hoeveel maanden is hij hem dan kwijt als straf? 3 maanden...
    ...
    Moet hij nu een advocaat regelen (à 700-2000 euro voor de hele rit), om een klaagschrift in te dienen + eventuele ondersteuning mocht hij alsnog voor moeten komen, omdat hij anders z'n werk mogelijk kwijt zal raken gezien hij niet 3 maanden thuis kan werken? Yep...

Ga ik alles maar betalen gezien ik anders een bruiloft helemaal zelf kan gaan betalen, een verjaardagscadeautje kan vergeten en de komende maanden een nog depressievere husband-to-be in huis heb? Ook ja...
    (met kanttekening dat hij het terug wil betalen, maar dan 25 euro per maand ofzo

Hellfire schreef:

FUCK

Heel veel sterkte Lieke! :/

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Vandaag de hele dag met mijn minst favoriete collega op het kantoor. Zij slurpt alleen mijn energie op.. Today is going to be so draining. :/
    I don’t wanna go

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

De krijsende kinderen van de buren vanaf 5 uur ‘s ochtends bevestigen mijn ‘antikinderwens’ zo. 😂