• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hopelijk heeft de restantenmarkt van de hardloopwinkel nog de schoenen die ik hoop te vinden 🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Waarom zijn alle administratieve vacatures die ik tegenkom financieel? Ik ben geen boekhouder!

Nothing is impossible in my own powerful mind.

De beauty's zijn binnen, toch maar weer voor de Nimbus gegaan, dit keer de 27 in teal 😍😍😍😍

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Deze oma heeft ook weer eens verkeerd geslapen en nu is mijn nek stijf ;-;

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Dus ik bied aan mijn eenpersoonsbed te delen als er een houtworm aan de stoel naast je knaagt, maar jij wil niet het twee
    persoonsbed delen (nu het hotelpersoneel de houtworm stoel heeft weggehaald) nadat ik aangeef de gehele nacht wakker te hebben gelegen doordat het bed zo hard is 🤨 van je familie moet je het hebben eh.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

En dan hoor je één keer weer 'Heb je even voor mij' en weet je nu al dat je dat nummer weer tot het eind der tijden in je hoofd hebt

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Aaaaah, I don't like the chaos. Ik moet echt beter leren prioritiseren, rip. Nu heb ik het gevoel dat alles direct moet, waardoor ik niet aan m'n normale taken toekom 😅

Halleluja. We hebben eindelijk ideeën over een bank, over mooie prints (heb net vintage uit Zuid-Amerika gevonden!!!) en mooie handgemaakte kleden. Ooit wordt dit nog wel eens wat.

Omnia mutantur, nihil interit

Nou mijn kat krabt zichzelf helemaal open en nu heb ik daar ook stress van

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catan schreef:
    Nou mijn kat krabt zichzelf helemaal open en nu heb ik daar ook stress van

Wel al naar de dierenarts geweest? ♥️

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

What de f is er met de dorito's pure paprika (paarse zak) kwa smaak gebeurt. Waar is de lekkere explosieve smaak naartoe? Hallo? Dit was mijn favoriete chips en praktsich gezien safe food als ik mij slecht voelde en nu is het gewoon vies :c

Ich liebe dich 27.12.23

I mean, ik vraag om spicy food, het wordt omscheven met 4 pepertjes en nog is het mid at best 😭 extra sambal of Japaleño? "mevrouw, met alle respect, beter van niet"

im okay tho, i just REALLLLLYYYYYY love&crave spicy food!

Such a useless spell.

WillByers schreef:
    What de f is er met de dorito's pure paprika (paarse zak) kwa smaak gebeurt. Waar is de lekkere explosieve smaak naartoe? Hallo? Dit was mijn favoriete chips en praktsich gezien safe food als ik mij slecht voelde en nu is het gewoon vies :c

Zout. Volgens mij is het omdat alle chipsmerken en veel ander voedsel drastisch in zout-gehalte verlaagd moest worden (in kader van een gezondere leefstijl, want ja, chips is gezond...) en nu is de smaakbalans gone. Waarschijnlijk zullen ze minder spice-mix doen, omdat vaak in de aparte smaakpoeders ook zout verwerkt zit. Dus ja... zout weg.

Enige chips waar ik nog goed op ga zijn de Thai Sweet Chili van Lay's, die duurdere in die zwarte zakken. En gewoon basic tortilla chips met een dipje. Verder smaakt alles mediocre.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Meh this feels off, i can’t help it..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Wat heb ik gedaan dit lange weekend? Oh niks, casually drove 1460 kilometres🤷🏼‍♀️
    speedrunning een trip naar denemarken be like, lol.

Een vriendin van m'n moeder is daar naartoe verhuisd twee jaar terug. Vrijdag belde ze m'n moeder in tranen omdat ze zo alleen was (burn out + andere klachten zorgen ervoor dat ze nauwelijks buitenshuis komt, dus na het emigreren ook niet echt een nieuw sociaal netwerk kunnen opbouwen) en dat m'n mams nog niet langs was geweest en dat ze haar zo graag wilde zien. En m'n moeder (mogelijk nog spontaner dan ik, when not crippled by excruciating migranes) was like..... 720km is best te doen in één dag, als je met z'n tweeën bent. En Froukje houdt van snelwegrijden, dus............
    anyway, long story short: we went to denmark and back in a weekend :') maar judging by the look on the friends face: so worth it. ben nu zelf wel echt gesloopt, maar dit was even echt nodig.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime