• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Catan schreef:
    (...)

Ik heb geleerd (zowel uit eigen ervaring als uit ervaring van degene zijn die niet reageert) dat "geen bericht" niet per definitie betekent dat het ze niet boeit.

Ik hoop het want ik ben echt bang dat ik beetje te veel heb geovershared ofzo (lees: ik was een beetje gestresst en was over drie dingen aan het ranten.) Normaal is het nooit zo lang stil. 🥲

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Misschien komt mijn bestie vanavond??? (banana) Zij woont in Tilburg en ik in Groningen so this happens once a year AT BEST

I AM EXCITE

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Novalunosis schreef:
    (...)

Ik hoop het want ik ben echt bang dat ik beetje te veel heb geovershared ofzo (lees: ik was een beetje gestresst en was over drie dingen aan het ranten.) Normaal is het nooit zo lang stil. 🥲

Gebeurt vaak dat mensen dan even niet weten wat ze moeten zeggen, denken dat ze later wel reageren en dan vergeten. Of dat ze er liever persoonlijk even op terugkomen. Of dat ze zelf vet slecht met emoties kunnen dealen. Er zijn echt veel redenen die anders zijn dan dat het ze niet boeit, alleen jouw hoofd kent maar een invulling en dat is afwijzing :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ben door de heftige bijwerkingen van de antidepressiva na 2 dagen middenin de nacht bij de dokterswacht beland met heftige pijnscheuten op de borst. Gelukkig was er niks ergs aan de hand - maar in overleg met de huisarts maar niet verder met deze antidepressiva. Ik heb nu toch maar een doorverwijzing naar een psychiater gekregen, om te kijken wat nu wijsheid is.

Eerlijk gezegd ben ik op dit moment overal helemaal klaar mee. Ik heb geen ruimte meer om klappen te incasseren - volgens mij heb ik dat wel genoeg gedaan de afgelopen jaren. Ik ben het zo zat om te rouwen om alles wat ik verloren ben, om in een lichaam te leven dat constant bang is en me keihard beperkt, en elke keer maar weer te strijden tegen allerlei innerlijke demonen die weigeren een keertje op te rotten.

Ik wil ook leven. Ik wil ook leuke dingen doen. Competitie spelen. Van het weer genieten. Koningsdag vieren. Gezelligheid. Me goed voelen. Ik weet al zo lang niet meer hoe het is om me goed te voelen, om zorgeloos te zijn, om écht te genieten zonder na te denken over de gevolgen. Ik mis het leven zo erg en ik ben helemaal klaar met deze rotziekte. Het voelt allemaal gewoon verdomde oneerlijk.

I am so terrible at opening up. I've been feeling so bad the past couple days but I just can't talk about it to my loved ones. It feels as personal as using the toilet or masturbating or something. Like yeah no I just can't it feels inappropriate. I know that my loneliness is part of the reason my bad days get this bad but I can't emotionally undress like that. I feel so much shame about my issues - I don't really feel like I'm part of the environment surrounding me the way everyone else seems to be. It's like I don't really have the same right to express my existence. I feel like I'm just here to support others.

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    I am so terrible at opening up. I've been feeling so bad the past couple days but I just can't talk about it to my loved ones. It feels as personal as using the toilet or masturbating or something. Like yeah no I just can't it feels inappropriate. I know that my loneliness is part of the reason my bad days get this bad but I can't emotionally undress like that. I feel so much shame about my issues - I don't really feel like I'm part of the environment surrounding me the way everyone else seems to be. It's like I don't really have the same right to express my existence. I feel like I'm just here to support others.

Als iemand die het ook niet kon en die het wel (gedwongen) geleerd heeft en nu doet, maar je me altijd even pm'en 😘

I am so bored, but I also have no energy today.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Misschien had ik toch alleen moeten komen. Het is niet de eerste keer dat A. Iets in me triggert tijdens het spelen van spelletjes, en ik ging eerder vandaag al over mijn grens heen om hem tegemoet te komen. Dit moet ook een vakantie voor mij zijn..
    En ik geef om hem, maar misschien past hij toch niet helemaal bij mijn levensfase nu. Hoe pijnlijk dat ook is.

Hoorde wel weer uptown girl, glee feels!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Blij als Koningsdag weer voor bij is want iedereen is nu al dronken en luidruchtig en ugh IK HAAT DIT en het lijkt alleen maar ieder jaar erger te worden qua dronken mensen

Gelukkig pas ik op het huis van vrienden, want in het centrum wil ik nu echt niet zijn

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mijn vrienden hebben mij overgehaald om weer met cookie clicker te beginnen.

Whyyyyy did i start again. Het begint een heuse koekjes-oorlog te worden in de groep :')

Such a useless spell.

Did I already mention I hate people?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Zal ik de Van Gogh-kast bestellen voor in m'n keuken 🤔 die met 12 vakken is €150,- dus die valt af, die met 9 vakken is €118 en die met 8 vakken (rechtopstaand) is €113 🤔

Ik wil die kast echt al 2 jaar hahahaha.
    En heb nog een bon voor €5,- euro korting 🤔

Maar ja. Moet ik dit doen 🤔
    Zeg maar meer opbergruimte is meer zooi... Maar als m'n aanrecht dan netjes leeg kan...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

@weet niet meer wie het was, maar ik kwam net een filmpje tegen over een website waar je anime kon kijken genaamd animesalt (.top geloof ik) en meende me te herinneren dat er iemand was die had gevraagd voor gratis anime-kijk site

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Wanneer je mensen een lange periode niet hebt gezien, een aantal kilo's verloren bent die je als emo eten in burnout kwijt bent en ze dat al vrij snel vragen of je afgevallen bent🥹

Ik voelde me al onwijs goed zonder die kilo's maar dat is zo'n opsteker voor mijn zelfvertrouwen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Natuurlijk moet ik weer degene zijn die sorry zegt voor iets wat ik niet helemaal doorhad, en voor het niet mezelf zijn en wat onhandige dingen doen op een half uur en een powernap slaap.. Hij had hetzelfde, voor fucks sake.
    Begrip voor een dag wat wonky zijn, zou fijn zijn. Maar nee, hij keek nu amper naar mij bij het opstaan en ik voel dat hij er nog mee zit. Zelfs na de apology. En hij komt ook niet terug met sorry voor wat hij zelf gisteren minder smooth deed. Niet erg surprising dit..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn