• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

Lysander schreef:
    (...)
    I knowww, iedereen was echt overstuur. Like crying in de toiletten overstuur. We waren ook wel een dramatische klas. :W
    Ik moet zeggen dat ik de film nooit heb gezien, dus misschien binnenkort even doen.

Whahahhaha okay, baas boven baas XD Wij waren duidelijk geraakt, maar niet zo. Misschien het verschil tussen het boek en de film, maar denk dat de jouwe wel wint lol. Film is echt een aanrader--zegt ze, met de opgedroogde tranen nog op haar wangen. Kids zijn ook vrij accuraat jong gecast, wat de hele boel nog realistischer en intenser maakt. Als je verder niks te doen hebt, hij staat op netflix :p

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik voel een Q movie night aankomen als ik jullie hoor praten over die film :Y)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Leodh schreef:
    (...)

Whahahhaha okay, baas boven baas XD Wij waren duidelijk geraakt, maar niet zo. Misschien het verschil tussen het boek en de film, maar denk dat de jouwe wel wint lol. Film is echt een aanrader--zegt ze, met de opgedroogde tranen nog op haar wangen. Kids zijn ook vrij accuraat jong gecast, wat de hele boel nog realistischer en intenser maakt. Als je verder niks te doen hebt, hij staat op netflix :p

Jaa, het had ook wel te maken dat het boek stukje bij beetje over de weken werd voorgelezen na de pauze, dus iedereen was inmiddels super gehecht aan het verhaal en de personage. :W

Caution first, always.

SPECS schreef:

Oke, maar dit klinkt echt als een leuk idee!?

Caution first, always.

Lysander schreef:
    (...)
    Jaa, het had ook wel te maken dat het boek stukje bij beetje over de weken werd voorgelezen na de pauze, dus iedereen was inmiddels super gehecht aan het verhaal en de personage. :W

Omg ja, i relate. Tijdens een zomerkamp had iemand het boek Boy 7 meegenomen, van Mirjam Mous. Elk stukje vrije tijd, wij allemaal terugrennen naar de tent om dat boek te halen en ergens in de schaduw hebben we het aan elkaar voorgelezen. 's Avonds nadat we al moesten slapen met een zaklamp enzo, haasten om het boek uit te krijgen voor kamp voorbij was... Voorlezen bovenop het klimtoestel... core fucking memories

SPECS schreef:

ik ben 🐝

Lysander schreef:
    (...)
    Oke, maar dit klinkt echt als een leuk idee!?

TO THE DISCORD! Of een googlemeets maar dat breekt tegenwoordig automatisch af na 60 minuten en dan moet je een nieuwe maken. Of betalen (no_chears)

SPECS schreef:
    (...)

TO THE DISCORD! Of een googlemeets maar dat breekt tegenwoordig automatisch af na 60 minuten en dan moet je een nieuwe maken. Of betalen (no_chears)

Omggg ik zit niet in de Q discord maar als jullie film gaan kijken wil ik meedoen ;-;

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Omggg ik zit niet in de Q discord maar als jullie film gaan kijken wil ik meedoen ;-;

Y not?!1

Caution first, always.

Okay dus Lysander, Leodh, Hellfire, any other takers? :Y)

Leodh schreef:
    (...)

Omg ja, i relate. Tijdens een zomerkamp had iemand het boek Boy 7 meegenomen, van Mirjam Mous. Elk stukje vrije tijd, wij allemaal terugrennen naar de tent om dat boek te halen en ergens in de schaduw hebben we het aan elkaar voorgelezen. 's Avonds nadat we al moesten slapen met een zaklamp enzo, haasten om het boek uit te krijgen voor kamp voorbij was... Voorlezen bovenop het klimtoestel... core fucking memories

Ohh, dat is zo wholesome! (heart2) Core memories indeed!

[ bericht aangepast op 26 jan 2026 - 20:57 ]

Caution first, always.

Lysander schreef:
    (...)
    Y not?!1

HAHA wil je het eerlijke antwoord of het zelfrespecterende antwoord :W

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

SPECS schreef:
    Okay dus Lysander, Leodh, Hellfire, any other takers? :Y)

okayokayokay ik ben dus 100% 🐝 maarrrr niet vanavond want deze nieuw gepromoveerde weerwolf (shh) is per ongeluk ziek en houdt zichzelf daarom aan een strak bedschema, want de vorige keer dat ik ziek was lag ik er een hele maand uit en dat doe ik niet graag nog eens :W dus kusjes allemaal, de frouk moet gaan slapen van de Verstandige Volwassene in haar hoofd

Leodh schreef:
    (...)

okayokayokay ik ben dus 100% 🐝 maarrrr niet vanavond want deze nieuw gepromoveerde weerwolf (shh) is per ongeluk ziek en houdt zichzelf daarom aan een strak bedschema, want de vorige keer dat ik ziek was lag ik er een hele maand uit en dat doe ik niet graag nog eens :W dus kusjes allemaal, de frouk moet gaan slapen van de Verstandige Volwassene in haar hoofd

Hahhaha ja nee, was ook niet het idee voor nu nog. Laten we lekker een datum prikken zou ik zeggen :Y)

Sshhhh lieke. Shhhhhhhhhh