• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

On topic: i took too long writing the new theory for WvW that someone got in the shower and now i cant brush my teeth. sadge.

[ bericht aangepast op 27 jan 2026 - 22:26 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

uhh. oops?

[edit: dat is wel een grave error of justice. lemme justttt]

Nu hoef ik gelukkig geen procedure bij het hof van beroepen te starten, dankjewel Froukje, je bent geweldig!

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

In bed eindelijk

[ bericht aangepast op 28 jan 2026 - 0:25 ]

Tijd voor koffie.

Helloooo, even om te polsen;

Wat vinden jullie een normaal startsalaris voor een starter? Het gaat om de situatie waarin iemand een WO-master heeft afgerond en nog geen werkervaring heeft en het gaat om de juridische sector!

let the fears you have fall away

lustforlife schreef:

Wat vinden jullie een normaal startsalaris voor een starter? Het gaat om de situatie waarin iemand een WO-master heeft afgerond en nog geen werkervaring heeft en het gaat om de juridische sector!

Is imo ook een beetje afhankelijk van de secundaire voorwaarden hoor! Vakantiedagen, extraatjes, vergoedingen, bonus/13e maand, enz. Heb niet zo een antwoord voor je om eerlijk te zijn, maar het hele pakket is belangrijk, niet alleen het salaris. Soms krijg je minder salaris maar wel 44 vakantiedagen bijv. ipv de wettelijke 20 en meer standaard 25 dagen.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ok, weer een klein beetje confirmation erbij, dat is fijn. We'll get there eventually, hoop ik. 🤞

Caution first, always.

<<< Zo veel honger als ik terug kom van de psycholoog dat ik second breakfast nodig heb :')

>>> Embracing my inner hobbit every wednesday :Y)

[ bericht aangepast op 28 jan 2026 - 11:04 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

lustforlife schreef:

Een vriendin van mij heeft wel ervaring qua stages waar ze een bijbaantje aan had overgehouden, ze heeft een WO-master in de rechten en zit nu rond de 3400 bruto dacht ik (hadden we het toevallig laatst over).

Ik werk zelf in een sector waar ik wel in heb gestudeerd en redelijk wat ervaring heb, maar geen diploma behaald en mijn bruto-uurloon is nu €15,02 (lang leve salarisverhoging die ingaat de maand na start van dienstverband hahaha, het was €14,58).

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mijn grootste criticus begint te janken als ik op de viool oefen. Thanks Rex.

Mijn brein breint zoals het breint.

Zo jammer dat ik zaterdag heb moeten missen en zondag en vandaag niet op werk kon zijn, zeker met een gesprek dat had kunnen plaatsvinden vandaag. /:
    Taking it easy is echt niets voor mij en ik had graag willen weten wat de verdere planning gaat zijn.. Hopelijk is daar nog een ander moment voor. En we gaan voor vanavond wel een avondje uit proberen en morgen weer volgspotten. Nu was van 9 tot 5 gewoon echt nog even te veel geweest, hoe jammer ook.
    Maar eerste voorstelling die geen werk is in een tijdje vanavond, ben benieuwd!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ennn deze informatie had ik niet nodig gehad want nu heb ik daar weer stress over lmaoooo

Caution first, always.

Na 3 weken deze spanning ben ik mentaal zo fried. Fml. Ik wil gewoon slapen tot volgende week.

Caution first, always.

Een handjevol gedachtes, die in de laatste twee weken door mijn hoofd hebben gespookt: "Oké... Wat hebben we zojuist gedaan...?" - "Waarom blijven we toch zó hard lopen voor anderen, die onze keuzes niet willen respecteren?" - "Communiceren blijkt vandaag de dag geen gegeven" - "Deze investering voor mezelf was het honderdtwintig procent waard!" (vrijwel meteen gevolgd door: "Als ik dít van tevoren had geweten, dan had ik de investering niet gedaan...") - "Juist. Dit kan er óók nog wel bij..." - "Yes! Star Wars x Winnie-the-Pooh crossover ❤️"

Ik ben mentaal gesloopt. En we zitten pas weer halverwege de week. Send. Help.

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Um hallo, brein, ik heb vannacht wakker gelegen met allemaal scenes in mijn hoofd en nu WIL HET SCHRIJVEN NIET? Vier uur gedaan over 500 woorden wtf (no_chears)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ik heb echt psychische hulp nodig maar er is hier geen praktijk om de hoek en de wachttijden zijn ook ongeveer 2 jaar :c

Ich liebe dich 27.12.23