• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

Lysander schreef:
    Bruh, loopt er een Arc Raiders Leaper rond boven? Wtf y'all doing, ga zitten en kap met stampen.

Amazing timing.
    The two new neighbors, who just moved in right next to and above me, clearly have a fondness for hammers.
    Oh, and I’m absolutely thrilled about that.☺️

[ bericht aangepast op 30 jan 2026 - 23:00 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Welke rare gast was dat op de gang en waarom maakt hij me WAKKER

Tijd voor koffie.

Wat. De. Fuck.

Tijd voor koffie.

Help me, lieve Qers. Ik woon met een monster in huis

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    Help me, lieve Qers. Ik woon met een monster in huis

...is het mogelijk om te verhuizen naar ergens waar hij niet is? Ik heb een jaar in een soortgelijke situatie gezeten en dat was echt funest voor mijn mental health :') Would recommend finding a safe spot <3 Sterkte iig girlie!!

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    ...is het mogelijk om te verhuizen naar ergens waar hij niet is? Ik heb een jaar in een soortgelijke situatie gezeten en dat was echt funest voor mijn mental health :') Would recommend finding a safe spot <3 Sterkte iig girlie!!
    dank je voor het meedenken <3 voor nu kan ik niet weg :/ maar ze wilt nu haar excuses aanbieden dus I guess dat ik haar maar eerst ga uithoren

Tijd voor koffie.

piet piraat, dilf

--

*herleest hoofdstuk voor de zevende keer om puntjes bij te werken*
    *opeens wordt het duidelijk hoe slecht alles geschreven is en dat het niet beter lijkt te worden*
    *rilt*
    *huilt in een hoekje*

[ bericht aangepast op 31 jan 2026 - 16:51 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    *herleest hoofdstuk voor de zevende keer om puntjes bij te werken*
    *opeens wordt het duidelijk hoe slecht alles geschreven is en dat het niet beter lijkt te worden*
    *rilt*
    *huilt in een hoekje*

sad beep mood.
    reminder dat het slecht lijkt omdat je alles tot in den treure al gelezen hebt en je er zo kritisch naar kijkt enkel en alleen omdat het van jou is.

that being said: mood.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

hoofdpijnnnn ga weggggg

Omnia mutantur, nihil interit

jongens, hoe realistisch is het dat een teleporteur gewoon naar een les toe loopt in plaats er naartoe te flitsen? mijn personage moet haar volgen, maar is helaas beperkt tot elke afstand zelf te voet te moeten overbruggen en ze weet niet waar de teleporteur heengaat.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik sterf vanbinnen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Ik sterf vanbinnen

Take care 🤍 Ik las volgens mij gisteren een ander bericht van je in dit topic en ik hoop voor je dat er snel een ommekeer voor je aan komt, dat verdien je

Omnia mutantur, nihil interit

Leodh schreef:
    (...)

sad beep mood.
    reminder dat het slecht lijkt omdat je alles tot in den treure al gelezen hebt en je er zo kritisch naar kijkt enkel en alleen omdat het van jou is.

that being said: mood.

Of! Hear me out.

I delete the whole thing and don't start over

(blush)

(Thank you for the reminder <3)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Via schreef:
    (...)

Take care 🤍 Ik las volgens mij gisteren een ander bericht van je in dit topic en ik hoop voor je dat er snel een ommekeer voor je aan komt, dat verdien je

Dankjewel ♥️♥️♥️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain