• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

Oke dus mijn ziekte pakte al mijn sociale leven, mijn veiligheid en mijn baan van me af. En nu ook nog mijn relatie, mijn huis en mijn toekomst

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Oke dus mijn ziekte pakte al mijn sociale leven, mijn veiligheid en mijn baan van me af. En nu ook nog mijn relatie, mijn huis en mijn toekomst

Hele dikke knuffel via de wi-fi. Als je erover wil praten, hit me up. Kan me voorstellen dat je het niet allemaal hier wil posten, maar het raakte me wel en wil graag helpen/luisteren als dat kan en jij daar behoefte aan hebt

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Van die ouders die mailen omdat kindlief vooraan zit en 'zich beter kan concentreren achterin', kunnen jullie mijn werk aub met rust laten. Die plattegrond is niet random gemaakt.

Dit soort schijtmails slurpen zoveel tijd op .-.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Wat een kutdroom weer, my god. Urenlang rennen voor mn leven, me verstoppen en verraden worden. Dank dank. Nou zit al die pijn en machteloosheid en doodsangst nog uren in mn lichaam… Send help ppl

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

ohlordohlordohlord vrij gevraagd (met een smoes) voor mijn sollicitatie, mijn handen trillen er gewoon van

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Wisselen van username is leuk, maar ik ben nu om de een of andere reden gehecht aan Zaalvoetbalclub

Tijd voor koffie.

Wat een kut situatie wat een kut baan wat een kut werk wat kut kut kut
    En wat een fucking naaistreek om na al die gesprekken en terwijl ik al heb gezegd weg te gaan alsnog een verbetertraject onder mijn neus te schuiven met daarop dan wat punten over mijn professionele houding??? "toont leerbaarheid en reflectief vermogen" en "gaat professioneel en constructief om met feedback" ewrjknygfbewjdfeg geef dan ook daadwerkelijk feedback in plaats van me af te branden, geen kans te geven om te verbeteren en me de hele tijd klem zetten en zeggen dat ik me aanstel en leer zelf een reflecteren want mijn probleem is niet eens nu dat jullie het verkeerd hebben aangepakt maar vooral dat jullie mij de schuld geven als ik aangeef dat het me heeft gekwetst hoe het is gegaan mijnfuckinghemel maar nee dit is gewoon een juridisch verplichte stap voordat ze me mogen ontslaan want vast contract en wat is dat ongelofelijk kinderachtig mijnhemel dan ben je in de 60 en dan ga je zo kut doen naar iemand van 25?? grow up

anyway gelukkig stond de afspraak met de vertrouwenspersoon al- ik haat dit

"It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

Ik mag eerder weg van werk, they bought it! *O*

Volgende stresspunt. De sollicitatie 💀

[ bericht aangepast op 30 jan 2026 - 14:38 ]

Moe, druk and I just want to write.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Bruh, loopt er een Arc Raiders Leaper rond boven? Wtf y'all doing, ga zitten en kap met stampen.

Caution first, always.

My 480hz screen just arrived AAAAAH! *O*

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Gheez today is hard, freeze mode tot half vier? Damn

Dramatic

Wat is Westerbork en het verhaal achter het kamp toch indrukwekkend, holy shit

Nu lag er veel sneeuw, gaf een rare vorm van sereniteit rondom dat terrein

Protect the people.

Man ik houd van mijn job maar kinderen kunnen zo vreselijk gemeen zijn soms

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

TW rouw

Mijn innerlijke kind weigert boos papa's vest uit te doen voor bed en mijn gezonde volwassene is zo triest dat dit het laatste van hem is dat ik nog kan weigeren om af te staan.