• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

Leodh schreef:
    Sshhhh lieke. Shhhhhhhhhh

DID YOU

DELETE

MY COMMENT???!!!!???

you power-drunk little shit, the mad king has nothing on you (cat)

[ bericht aangepast op 26 jan 2026 - 21:30 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

DID YOU

DELETE

MY COMMENT???!!!!???

you power-drunk little shit, the mad king has nothing on you (cat)

Lieke, je weet best dat dat niet mag volgens de regels. I would never!

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

SPECS schreef:
    Okay dus Lysander, Leodh, Hellfire, any other takers? :Y)

Letsgooooo

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Letsgooooo

Lysander, Leodh, Hellfire en....Zaalvoetbalclub.....alright :'D
    WHO ELSE? :Y)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Feel like crying but I still gotta take 3000 steps and eat my soup :')

Dramatic

Ik heb volgende week balletvoorstelling en juist NU besluit m'n nek 'oh wat leuk, hier nu kan je je hoofd niet meer bewegen zonder pijn'. Ja nee top, thanks. Appreciate you waiting until that is over and my vacation is done. Zucht

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

*wilde even langs de bieb gaan en even langs huis om een beetje in behapbare brokjes wat orde in de chaos te scheppen*

*Kat van vrienden: *bestaat**
    Ok, je bent cute, dat wordt een kattenfotoshoot

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik moet al de hele dag dealen met mensen die het allemaal niet snappen, en de rest van de dag is gevuld met meetings en ik ben het ondertussen zo zat 🥲

Bro als je hele beschouwing van 700 woorden over racisme gaat, schrijf het dan ook GOED en niet als rasisme of rascisme aaaaah

Protect the people.

there's a cat sleeping on my leg/foot and i'm slowly losing all feeling in my toes
    -
    Ffffffffffffffffffff nou dat bericht staat. Was zwemmen tegen de stroom in om een of andere reden, maar here we go.

Ik word echt zo moe van klagende mensen in mijn mailbox. De helft snapt niet hoe hun eigen tarieven werken en de andere helft is gewoonweg ronduit agressief waardoor ik al helemaal geen zin meer heb om moeite voor ze te doen.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Ok hear me out, maar hete koffie meteen na spicy food hits so gooddddd.

Caution first, always.

De sass die ik vanmiddag had :') Sorry maar als je mijn aandacht als serveerster wilt trekken dan moet je niet "hey meisje!" door de zaak gaan roepen. Dat vind ik nou zo respectloos! "Ja wat moet ik dan zeggen? Mevrouw?" Ik heb haar zonder glimlach aangekeken en gezegd "ja, gewoon mevrouw". Bitch.

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

ik zit zó vast in freeze-mode. ugh

Zal ik morgen alweer naar werk gaan, of is dat nog te snel?
    Ik ben klaar met thuis zitten, en het zou erg jammer zijn voor morgen, maar meteen weer van 9 tot 5 werken is wel weer pittig en er is nog steeds een kleine kuch. Dus morgen nog uitzieken en dan donderdag weer volgen is misschien de healthier optie. Aaah, ik weet het niet.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn