• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

Sportshorten voor vrouwen:
    Te wijd aan de buik en te strak aan de poep. We geven je de indruk dat dit los gaat zitten, maar nee: strak in't pakkie! Squatten of effectief sporten? Kan zeker, maar enkel sexy! Wordt je frutatta afgesneden, wat ook weer leuke chemische gevolgen kan hebben? Who cares, vrouwensport is enkel leuk als je er ook geil van wordt!

Sportshorten voor mannen:
    Past perfect, rek op alle juiste omtrekken, functionele zakken, ruimte voor piet en foemp! Ga je zitten? Dan zijn je benen effectief bedekt! Wij willen die harige poten van venten echt niet hebben. Sporten is serieus!

Nee, echt, ik koop nooit meer een vrouwenshort. Hoe comfy is dit?

Mijn brein breint zoals het breint.

Taire schreef:
    Zal ik morgen alweer naar werk gaan, of is dat nog te snel?
    Ik ben klaar met thuis zitten, en het zou erg jammer zijn voor morgen, maar meteen weer van 9 tot 5 werken is wel weer pittig en er is nog steeds een kleine kuch. Dus morgen nog uitzieken en dan donderdag weer volgen is misschien de healthier optie. Aaah, ik weet het niet.

Ik zou zelf morgen nog thuis blijven, dadelijk wordt je weer zieker als je morgen gaat.
    Als mogelijk misschien wat uurtjes vanuit thuis draaien en anders is donderdag ook weer een dag (heart2)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Ik zou zelf morgen nog thuis blijven, dadelijk wordt je weer zieker als je morgen gaat.
    Als mogelijk misschien wat uurtjes vanuit thuis draaien en anders is donderdag ook weer een dag (heart2)

Thanks voor het meedenken! Denk dat ik (helaas) ook daarvoor ga.
    De klas onder mij komt wel met docenten morgen langs, dus daar was ik graag bij geweest, maar je hebt gelijk in dat ik mezelf ook niet weer zieker moet gaan maken. En thuiswerken kan helaas niet in mijn branche, anders zou ik sowieso daarvoor gegaan zijn deze dagen!

-

Nog een halve script te krijgen, en over 2 weken is mijn musical repetitieweekend al. Hoe snel gaat de tijd?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Omatikaya schreef:
    Bro als je hele beschouwing van 700 woorden over racisme gaat, schrijf het dan ook GOED en niet als rasisme of rascisme aaaaah
    update: hij schreef het nooit goed. Minstens 12 keer fout. Zesje. 🙏🏻

Protect the people.

Between Froukje, WvW & the Lychee crap, y'all have me acting like angry Eddie. I've never lived up to my pf as much as this one (bat)

[ bericht aangepast op 27 jan 2026 - 21:42 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    Between Froukje, WvW & the Lychee crap, y'all have me acting like angry Eddie. I've never lived up to my pf as much as this one (bat)

Why u not like Lychee though? :c

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

WHEW eindelijk gereageerd in die groepsapp. Undoubtedly disappointing a few people, and I do feel bad about that, maar wel weer een grens aangegeven dus go me? :'D

Dramatic

Catmint schreef:
    (...)

Why u not like Lychee though? :c

I don't want to go down in history like a pink fruit pls 💀 Shipnames kunnen zo cool zijn. "Hellcheer"? Fuck yeah. Lychee? That's just... sad :')

Hellfire schreef:
    (...)

I don't want to go down in history like a pink fruit pls 💀 Shipnames kunnen zo cool zijn. "Hellcheer"? Fuck yeah. Lychee? That's just... sad :')

It's not sad, it's cute.

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Wait, sinds wanneer werken slotjes op aanvraag als je niet de eigenaar van het topic bent? D':

I feel robbed.

Hellfire schreef:
    (...)

But Lychee are cool, they edgy en de naam is gewoon cute ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Babygirlvo schreef:
    Wait, sinds wanneer werken slotjes op aanvraag als je niet de eigenaar van het topic bent? D':

I feel robbed.

Hellfire schreef:
    (...)

Ik kan alleen maar zeggen dat ik op elk moment, 365 dagen per jaar een topic kan openen. Misschien doe ik het morgen, misschien over 11 maanden. You will never be safe from the Lychee hype.

Babygirlvo schreef:

I feel robbed.

uhh. oops?

[edit: dat is wel een grave error of justice. lemme justttt]

[ bericht aangepast op 27 jan 2026 - 22:20 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

uhh. oops?

[edit: dat is wel een grave error of justice. lemme justttt]

FROUKJE NEE