• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Ugh, eigenlijk een heel goed idee. Ik word echt gek. Ze houdt nu ook al twee dagen de keuken in beslag, waardoor ik geen zin heb ontbijt te maken of te koken, omdat ik aardig doen echt even niet trek. Ik ga haar een beetje uit de weg, omdat ik niet denk dat ik goed humeur kan behouden terwijl ik vanaf de keuken de prachtige kamer kan zien liggen met zonnig uitzicht op de straat. Betekent alleen wel dat ik gister dus in de snackbar heb gegeten en nu niet bij mijn blender kan. ):<

Ik snap oprecht niet waarom ze zo kut doet. Iedereen in het huis is aardig geweest, ook al vraagt ze continu onredelijke dingen (zo brengt een andere huisgenoot standaard haar blikjes weg). En dan nu nog zo’n trap na. Geen zin in haar even.

Zou het gewoon doen. Heb ik ook gedaan bij de ex van m'n ma toen we daar 5 jaar geleden weg zijn gegaan. Maar dan echt gewoon midden op het behang zo'n streep eruit trekken - net genoeg dat het opvalt als je goed kijkt, maar dat het at first glance niet te zien is. En misschien hebben we ook een gat geprikt/gesneden in de slang naar de vaatwasser toe, omdat we erachter waren gekomen dat er een cameraatje op de keukenkastjes stond en we niet wisten hoe lang die er al stond dus. If I could had ik op de vloerbedekking boven geplast, maar zo'n beest ben ik net niet dan (en er was toch al genoeg monster en andere fluids overheen gegaan op mijn kamer).

Vind Froukje's optie ook wel een idee. Toezeggen is leuk, maar als jullie met z'n 3en een front vormen kan je het wel bij het meisje van 18 neerleggen. Zeker gezien jullie allemaal 25+ zijn en zij student is. Een 18-jarige in een master suite steken terwijl een 28-jarige die werkt op 10 vierkante meter zit is best absurd asociaal.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Zou het gewoon doen. Heb ik ook gedaan bij de ex van m'n ma toen we daar 5 jaar geleden weg zijn gegaan. Maar dan echt gewoon midden op het behang zo'n streep eruit trekken - net genoeg dat het opvalt als je goed kijkt, maar dat het at first glance niet te zien is. En misschien hebben we ook een gat geprikt/gesneden in de slang naar de vaatwasser toe, omdat we erachter waren gekomen dat er een cameraatje op de keukenkastjes stond en we niet wisten hoe lang die er al stond dus. If I could had ik op de vloerbedekking boven geplast, maar zo'n beest ben ik net niet dan (en er was toch al genoeg monster en andere fluids overheen gegaan op mijn kamer).

Vind Froukje's optie ook wel een idee. Toezeggen is leuk, maar als jullie met z'n 3en een front vormen kan je het wel bij het meisje van 18 neerleggen. Zeker gezien jullie allemaal 25+ zijn en zij student is. Een 18-jarige in een master suite steken terwijl een 28-jarige die werkt op 10 vierkante meter zit is best absurd asociaal.

Ze is net weggegaan en heeft de deur op slot gedraaid, de sleutel aan de nieuwe huisgenoot gegeven. Dus elke vorm van sabotage is uitgesloten. Bovendien is zij dus stiekem dikke maatjes met de huisbaas. Ugh, ik kook echt. Ik ben nooit boos, maar dit maakt me echt woedend.

Als ik de situatie zo lees wordt ik meteen weer woest hahaha, het is zó oneerlijk. Als mijn andere huisgenoot de kamer had gekregen was dat ook goed geweest, dan was ik de lage, maar grotere kamer betrokken. Nu moet hij met zijn fiets twee trappen op en hij wilde in de andere kamer zodat hij maar één trap met het gevaarte op hoeft. Ik ben bang dat fronten niet gaat lukken. We hebben geen contactinformatie en ze heeft de sleutels al.

Ik vind het wel heel leuk om jouw sabotageactie te lezen c: Wat een goede acties joh. Love vooral het gaatje in de vaatwasserslang. Ik twijfel er niet aan dat hij het dubbel en dwars verdiend had.

Correctie over de laatste actie, ze heeft een nieuwe laatste actie uitgevoerd: deze huisgenoot had alle prettige keukenkastjes genakt. Gisteravond heb ik wat spullen in die kastjes gelegd in plaats van de kast die ik nu heb, waar ik zelf niet bij kan. Die spullen heeft ze eruit gehaald en met bijbehorende foto in de app gezet, met kattig onderschrift dat ze die kastjes niet voor ons heeft schoongemaakt, maar voor de nieuwe huisgenoot.

Tijd voor koffie.

Mission accomplished, ontbeten met een verse oliebol :Y)

Ik ga stuk om mezelf :') De Dustin hyperfixatie is echt alles aan het overnemen whahaha. Deze had ik echt niet aan zien komen. Bewijs dat we niet kiezen waar we op hyperfixeren (fish)

[ bericht aangepast op 31 dec 2025 - 12:07 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Correctie over de laatste actie, ze heeft een nieuwe laatste actie uitgevoerd: deze huisgenoot had alle prettige keukenkastjes genakt. Gisteravond heb ik wat spullen in die kastjes gelegd in plaats van de kast die ik nu heb, waar ik zelf niet bij kan. Die spullen heeft ze eruit gehaald en met bijbehorende foto in de app gezet, met kattig onderschrift dat ze die kastjes niet voor ons heeft schoongemaakt, maar voor de nieuwe huisgenoot.

HAHAHAHA ja, grapjas; ze is nu toch weg. Die keukenkastjes zijn nu van jou en je laat de nieuwe huisgenoot maar jouw oude kast zien. Toedeloe mevrouw paprika

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

HAHAHAHA ja, grapjas; ze is nu toch weg. Die keukenkastjes zijn nu van jou en je laat de nieuwe huisgenoot maar jouw oude kast zien. Toedeloe mevrouw paprika

Ik ga stuk om mevrouw Paprika want ze heeft in de hele badkamer rode spetters haarverf achtergelaten dus het is nog vet toepasselijk ook, hahaha

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Ik ga stuk om mevrouw Paprika want ze heeft in de hele badkamer rode spetters haarverf achtergelaten dus het is nog vet toepasselijk ook, hahaha

Meteen foto's naar de huisbaas mailen. Blackmail. Redmail? Gebreken noteren c: En verder ben ik natuurlijk gewoon vet helderziend, hahahaha.

@Maxime: je woorden zijn vereeuwigd (pirate)

OMG. Ik kan gewoon 2026 ingaan met een job. Ik ben zo blij. *O*

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ik heb mijn tattoo ingekleurd voor oudjaar :W festive li'l bee

Ekko schreef:
    Morgen een lowkey impromptu sollicitatie bij iemand van de gemeente die miss een eventmanager zoekt SEND ME COURAGE

Echt zo gezellig gehad (we gaan een keer samen paintballen)

Wel waarschijnlijk alleen maar ZZP klussen. Toch maar een eigen bedrijf gaan opzetten. Scary 🫠 Geen idee waar ik moet beginnen, ik heb me wel ingelezen maar het klinkt allemaal zo ingewikkeld aa

Waarom is ineens iedereen rond mijn leeftijd zwanger

Protect the people.