•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mijn brein breint zoals het breint.

Volwassen mannen boos laten worden op COD wanneer ze doorhebben dat ze verliezen van 2 vrouwen, ik leef ervoor.

Also: iets met een pot en een ketel?

Boenk een stresske :’)

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Dat moment wanneer je mealprep maaltijd een klein beetje mislukt is en je het de hele week moet eten. 💀

[ bericht aangepast op 21 okt 2025 - 19:07 ]

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

What did I do wrong? (':

Mijn brein breint zoals het breint.

I didn't mean to call anyone fat or in bad shape of dat de een haar body type beter is dan de andere. Ik wilde alleen aangeven dat ik persoon A niet kan liften op die manier en ik 3 dagen spierpijn heb gehad, maar persoon B wel als je het toch nog graag in de dans wilde hebben omdat die een beetje hetzelfde is qua lengte en build als m'n zusje en die kan ik makkelijk tillen. Didn't mean it in the wrong way man, I meant it well... Het was gewoon voor de choreo dat ik het probeerde te differentiëren ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

1500 woorden geschrapt???

who am i

help

When u gotta stand up for urself bc no one seems to publically wanna defend u and u try to just deal with that but it kinda hurts bc now u seem like a bitch

Being a fake bitch would probably make me more palatable to the other fake bitches around me but then id have to puke every day again bc id hate myself even more ✌️

Why are evenings always such traps for spirals i hate it i was fine till now

I hate this fucking fake happy do good society we live in. Where is the honesty?

I wasnt gonna spiral WHY AM I SPIRALING

i hate life

[ bericht aangepast op 21 okt 2025 - 22:11 ]

help

gast.... de logica 💀

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ok, ik weet dat iemand hier op Q in Zweden woont/gewoond heeft. 👀 Ik ben even kwijt wie het was, maar als je dit leest, lemme know? 🙏🥺

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Focktop moe, en heel erg hongerig, maar ik móét dit uitwerken

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lysander schreef:
    Ok, ik weet dat iemand hier op Q in Zweden woont/gewoond heeft. 👀 Ik ben even kwijt wie het was, maar als je dit leest, lemme know? 🙏🥺

It wasn't me, but one of my flatmates has?

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

OT: GO TO SLEEP BITCH
    ok.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Lysander schreef:

@Temeraire (:

hodie mecum eris in paradiso

Lysander schreef:

Hai, it's me!