•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

bLUB

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Wat meer er over kunnen praten is goed, dus yay voor deze vooruitgang. Alleen jammer dat de sfeer nu alweer anders is.. Ik kan niet programmeren zonder mijn stressreactie te hebben, damn it.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Rustig dagje vandaag ook al had ik dingen moeten doen waar ik verder geen tijd voor heb gehad. Maar ben zo moe en het komt er nu allemaal uit. Meh.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Us: let's buy something small to start off with and we can always sell later
    Also us: oops we bought a complete renovation project

help

Ben ik de enige die echt geen enkele soort van warmte kan verdragen lol. Ik word al chagrijnig als het binnen warmer is dan 18 graden. Dit is hel, en we zijn pas net begonnen. ;E

Caution first, always.

Inigo schreef:
    Ben ik de enige die echt geen enkele soort van warmte kan verdragen lol. Ik word al chagrijnig als het binnen warmer is dan 18 graden. Dit is hel, en we zijn pas net begonnen. ;E

Nee, je bent zeker niet de enige! Ik kan er ook niet tegen.

"If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

Maar eens tijd voor mijn vriend en mij om onze PC's schoon te maken en in te stellen binnen 2,5 uur. 🐱

Zoya schreef:
    (...)

Neus! Beter te doen dan een coronatest tbh

Neusvleugel of septum?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

And, oh, what is your mind a beautiful—but terrifying—place to live.

Inigo schreef:

Nope, ik wilde vanochtend uitslapen tot 10:15/10:30 maar stond toch om 8:00 uur al naast m'n bed omdat ik er uit gedreven werd en mezelf zo lang mogelijk verplicht had om te blijven liggen omdat het plan uitslapen was... maar raakte gewoon in paniek van de hitte.

Ik ben dolgelukkig met de airco die de verhuurder in m'n huis heeft laten installeren (want die is nodig voor verwarmen omdat er geen centrale verwarming is), maar euh, ja. Ik ben nu niet thuis xD

Misschien moeten we met z'n allen naar Scandinavië emigreren ofzo? Je bent in ieder geval niet de enige!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Nope, ik wilde vanochtend uitslapen tot 10:15/10:30 maar stond toch om 8:00 uur al naast m'n bed omdat ik er uit gedreven werd en mezelf zo lang mogelijk verplicht had om te blijven liggen omdat het plan uitslapen was... maar raakte gewoon in paniek van de hitte.

Ik ben dolgelukkig met de airco die de verhuurder in m'n huis heeft laten installeren (want die is nodig voor verwarmen omdat er geen centrale verwarming is), maar euh, ja. Ik ben nu niet thuis xD

Misschien moeten we met z'n allen naar Scandinavië emigreren ofzo? Je bent in ieder geval niet de enige!

Omg een airco is echt de droom *_*

Caution first, always.

Inigo schreef:
    (...)
    Omg een airco is echt de droom *_*

Ben er ook zeer blij mee!
    Anders moet ik 's winters een kachel stoken (energielabel G) en dat is niet zo brandveilig, het stinkt (vind ik) en gewoon rete duur.

Maar ja, zodra ik 'm uit zet is het wel weer binnen een mum van tijd bloedheet binnen hoor 🥴

For selfish reasons, Lord, please save the bunny

Dramatic

Ze kan gewoon echt niet lezen! En dan tegen mij maar blijven zeggen dat ik het fout heb en dat ik het niet snap....

Do it scared, but do it anyway.

Meest moeilijke queeste ever: een nieuwe telefoon uitzoeken xD

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.