•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

SPECS schreef:
    (...)

Wat voor een blik eten koop je dan? Want heel veel moet je ook gewoon opwarmen en als er echt een nood situatie is gaat dat vaak lastig.

Bonen en kikkererwten :p Maar we hebben onze focus gelegd op water, dat is belangrijker.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ugh, ik wil nieuwe rolgordijnen. De man die die maten op komt nemen zou gister tussen 5 en 6 komen, kwam pas om 7 uur. Toen sliepen de kids. Vandaag zou hij om 6 uur komen en nu is ie er nog steeds niet en de kids moeten nu toch echt wel naar bed 🫠🫠🫠

Caverna schreef:
    (...)

Wij hebben niet zo'n pakket besteld, maar zelf wat aangeschaft op basis van het advies van de Rijksoverheid. Hebben een noodradio, lifestraw en 18 1,5 liter-flessen water besteld. Die radio is ook meteen een zaklamp. En we halen binnenkort even een paar extra blikken eten, wat lang meegaat. Maar dat gebruiken we ook gewoon, meer dat onze voorraad iets groter is zegmaar.

Aaah, check!
    Laatst was water hier in de aanbieding voor 10 cent per 1,5 liter exclusief statiegeld maar dat heb ik toen niet gehaald. Beetje domme zeekoeactie. Achja.

Handig, zo'n radio die ook een zaklamp is!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Morgen voor de laatste keer naar de dierentuin, daarna is m'n abonnement verlopen.

Dus nog ff 1x goed gebruik ervan maken. Hoop niet dat het druk is…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Omg, EINDELIJK klaar met het sushi maken 🍣 Dan kan ik even rusten, koffie drinken en dan mijn harde werk gaan opeten in 15 min lol.

Oké ik heb per ongeluk spoilers gelezen en ik weet dat hij dit meisje niet heeft vermoord, dus die scenes waar iedereen hem uitkotst gaan echt door merg en been 😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik had me voorgenomen wat te gaan lezen en knutselen.

Ben al 3 uur aan het doomscrollen. Moe. Maar ook geen zin om in bed te gaan liggen.

Laatste hoofdstuk..you can be a real bitch to write xD

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Yamato schreef:
    Omg, EINDELIJK klaar met het sushi maken 🍣 Dan kan ik even rusten, koffie drinken en dan mijn harde werk gaan opeten in 15 min lol.

HAHA waarom is dit altijd zo! Helemaal strijden en zwoegen voor twee uur en binnen 10 minuten is het op en denk je.. nou.. dan ga ik nu de bende maar eens opruimen :')

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Geen zin om te koken en ik eet vandaag alleen. Mijn vriend gaat zo voor me naar de supermarkt, wat zal ik hem vragen voor me mee te nemen? 🤔

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Hrm. Ik wil deze piercings heel graag laten zetten, maar ik ben heel bang dat het kraakbeen niet goed gaat genezen. My body doesn't have the best track record on that :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Laleah schreef:
    (...)
    HAHA waarom is dit altijd zo! Helemaal strijden en zwoegen voor twee uur en binnen 10 minuten is het op en denk je.. nou.. dan ga ik nu de bende maar eens opruimen :')

Ik ruim altijd op tijdens het koken dus dat scheelt dan wel weer. Maar zeker voor een langere tijd niet meer voor mij in de keuken staan. Mijn vriend moet het maar doen met 15min gerechten, lol. (Although, de moeite was het wel echt waard! Ze zijn er goed uitgekomen!) (En geloof me, het was langer dan twee uur 🥲)

[ bericht aangepast op 26 april 2025 - 12:40 ]

Ik heb mezelf eindelijk aangeleerd hoe onze naaimachine werkt ^^ Misschien was klittenband niet het beste om mee te beginnen, maar ik had echt geen zin om dit allemaal met de hand te gaan doen ^^"

Do it scared, but do it anyway.

Pfff. It is exhausting. En ik weet niet of ik het tot dinsdag vol kan houden .. /:
    Misschien moet ik inderdaadwel even alleen naar de wei met mini geitjes gaan om te kijken, al is het nog een kleinnuurtje extra wandelen dan.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik moet echt even rustiger aan gaan doen want dit is niet oké en m'n lichaam begint nu ook te protesteren 🙃