•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik snap niet waar het woord poeslief vandaan komt want deze huisdemonen zijn echt draken

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ugh, waarom zijn mijn pakketjes vertraagd ;-;

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

ennn dat is vier, ehehhee :Y)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Als je een paniekaanval in je verhaal verwerkt en uit eigen ervaringen kunt putten :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Als je een paniekaanval in je verhaal verwerkt en uit eigen ervaringen kunt putten :')

Wahahahahaha mood, oeps

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Caverna schreef:

literally me with every shitty experience :') write what you know, right?

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

literally me with every shitty experience :') write what you know, right?

Oprecht! Beste inspiratie komt idd vaak uit situaties die je meemaakt!

let the fears you have fall away

Nog een uur en drie kwartier tot m'n weekend maar manmanman wat voelt dat ver weg

Dramatic

N'ahw, mijn vriendje heeft gewoon een sushikit voor me meegenomen 🥰 Also, Lola found the secret way to get more snacks. Ffs.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ugh my nervous system is so overwhelmed and exhausted, but my dopamine-depraved brain won't let me do nothing.

Zoya schreef:
    Ugh my nervous system is so overwhelmed and exhausted, but my dopamine-depraved brain won't let me do nothing.

Aaaah lijkt me zo lastig 😔 Kan je maybe niet je brein tricken in dat je wel iets doet, maar het weinig energie kost?
    Ik doe dan vaak iets van puzzelen of adult colouring etc

let the fears you have fall away

Ben je eindelijk bij je big reveal van je verhaal, ben je bang dat iedereen teleurgesteld gaat zijn en komt imposter syndrome weer om de hoek kijken:’)

Heeel veel zin om te schrijven, maar ook geen idee hebben wat 😅

someone out there feels better because you exist

Zoya schreef:

Adviezen van een adhd’er in een burn-out om je zenuwstelsel te reguleren (geen quick fixes, wel nuttig):
    - Mindfulness (ja, het werkt echt, maar is wel iets wat je regelmatig moet oefenen. Kan met app, kan ook door even je zintuigen bij langs te gaan: wat zie ik, voel ik, proef ik, hoor ik etc.)
    - Koude douche om je zenuwstelsel een reset te geven
    - Abc’tje: ga het alfabet bij langs in een categorie, bijv fruit (aardbei, banaan, citroen, druif etc.)
    - Nervus vagus activeren in 10 minuten
    - Bewegen, zoals wandelen. Als je stress hebt, staat je lichaam in fight/flight. Bewegen laat je lichaam denken dat je niet langer in gevaar bent. En door wandelen wordt je hoofd écht leger (maar forceer niet). Liefst door de natuur

@lustforlife @Caverna

Jullie zijn lief, dank je wel voor jullie adviezen <3 Ik ben uiteindelijk gaan sporten (voor het eerst sinds mijn operatie 10 maanden geleden! whoohoo! vond het zo eng om weer te beginnen) en nu ga braaf kleuren 😌

[ bericht aangepast op 24 april 2025 - 17:49 ]