•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

me rn **iron man suit up gif**

[ bericht aangepast op 22 april 2025 - 11:41 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Taire schreef:
    (...)
    Omdat we ook nog fun kunnen hebben en de leuke momenten er ook zijn. Al zou ik sommige dingen niet pikken van iemand waarmee ik niet zo lang vrienden ben. En ik weet ergens wel dat dit niet houdbaar is, maar dit zomaar afsluiten kan ik niet zo goed.

Je verdient beter.

Ik heb geen geld of vrij om naar deze conventie te gaan en ik wil heel graag het geld van mijn tickets terug. Maar als ik ze verkoop gooi ik wel meteen die deur definitief dicht & I really wanna gooooo 😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Morgen huis bezichtigen!! Heeft iemand nog tips voor een koophuis? Ik vind dit allemaal wel een beetje spannend stiekem

Do it scared, but do it anyway.

Rassalentar schreef:
    Morgen huis bezichtigen!! Heeft iemand nog tips voor een koophuis? Ik vind dit allemaal wel een beetje spannend stiekem

Altijd even vragen naar de buren, waarom de huidige bewoners weggaan, goed kijken ook naar de staat van dingen (zoals kozijnen, etc) want dat zegt veel over hoe het huis onderhouden is door de vorige eigenaars. En vragen/kijken naar de beglazing en isolatie, al staat dat vaak ook wel in die documenten. En je mag gewoon dingen opentrekken haha, althans, alles wat achterblijft (dus de keukenkastjes enzo, maar niet hun kledingkast bijvoorbeeld 😂😂).

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ugh. Migraine.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Heb gewoon m'n eigen wifi meegenomen naar het huis van vrienden, want ja: ik betaal voor m'n internet dus dan neem ik 't ook mee ook 🤣

Ondanks dat ie hier 'poor signal' heeft, is 't nog steeds sneller dan m'n wifiverbinding in het oude huis 🤣

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Moe. Zo maar eens m'n tas voor morgen inpakken en dan op tijd m'n bedje zoeken. Normaal is 't speedrun van bed naar douche naar ontbijt naar trein.
    Maar nu moet ik ook 2 katten voeren, bak fatsoeneren en even laten rennen 🙃

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Het idee dat ze daar alleen zitten, doet me niet goed.

Wanneer ik klaar ben dit allemaal te schrijven, gaat mijn schrijfpartner echt overwhelmed zijn met alle tekst lol.

If one sheep crosses the dam, more will follow.

Yamato schreef:
    (...)
    Je verdient beter.

Thanks! Ergens weet ik het ook wel. De stap zetten is alleen nog lastig. Maar ooit!

--

Pff. Konnniet checken of mijn nieuwe antwoorden klopten. Dus hopelijk wordt dit nog goedgekeurd.
    Had ik niet eerder iets in kunnen leveren?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

gotosleepgotosleepgotosleeeep

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Derks schreef:
    Moe. Zo maar eens m'n tas voor morgen inpakken en dan op tijd m'n bedje zoeken. Normaal is 't speedrun van bed naar douche naar ontbijt naar trein.
    Maar nu moet ik ook 2 katten voeren, bak fatsoeneren en even laten rennen 🙃

Rennen kan ook tijdens het ontbijt no? beetje multitasken

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Aaaaa ik kan in de wachtkamer de andere persoon horen huilen, en wat doet mijn idiot ass? Instagram openen, terwijl mijn geluid nog vol aan staat 💀💀💀 kill me now

|| I told you not to play with the misfit toys ||