•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Caverna schreef:
    (...)

Aah thanks voor dit lieve berichtje! Ja ik denk meteen weer aan oorlog en dat soort enge dingen, maar het is inderdaad ook gewoon als de stroom uitvalt ofzo. Dan is het gewoon fijn om wel wat voorhanden te hebben.

Hier ligt ook wel eens de straat open als er na werkzaamheden een waterleiding is geraakt. Dus dat is minimaal 5x per jaar in een van de omliggende wijken en dan is er geen water. Ook in dat soort gevallen kan het fijn zijn om wat pakken/flessen water in huis te hebben.

Ik heb zelf in ieder geval al een tijdje het voornemen om wat water aan te schaffen, maar nog niks ondernomen daarin, want ik ben lui.

Zag in de Kruidvat folder van deze week ook advertenties voor noodpakketten.
    Het speelt wel echt steeds meer. Maar bijv. water, een radio, powerbanks en een zaklamp zijn altijd fijn om te hebben.

Ik zat net te denken: als er een stroomstoring is dan kan ik mijn Klik&Klaar internet gewoon op een powerbank aansluiten en dan heb ik nog steeds gewoon wifi 😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Caverna schreef:
    (...)

Aah thanks voor dit lieve berichtje! Ja ik denk meteen weer aan oorlog en dat soort enge dingen, maar het is inderdaad ook gewoon als de stroom uitvalt ofzo. Dan is het gewoon fijn om wel wat voorhanden te hebben.

Wij hebben sinds kort ook zo'n noodradiootje staan en m'n moeder luistert naar een zender met mooie klassieke muziek! Is heel vrolijk om binnen te komen en dat te horen. Geeft ook meteen een andere lading aan dat ding (:

Dramatic

Ik weet dat ik dit altijd heb voor een concert en dat het tijdens het concert zelf helemaal leuk is maar... ik heb altijd zo. geen. zin lol.
    Vooral het naar en van Ziggo Dome reizen vanaf waar ik woon. Ik ben gewoon moe van werk en zou het liefst helemaal niets op de planning hebben de aankomende tijd.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

M'n begeleider is gewoon zo intens in alles dat ze doet, ze is niet vervelend of naar of heeft het slecht met me voor ofzo, maar haar intensiteit schrikt mijn toch meer rustige nature gewoon af ofzo waardoor ik altijd hard opzie tegen gesprekken met haar... Al probeert ze het wel te minderen bij mij in de buurt, maar toch...

Do it scared, but do it anyway.

Pff. overthinking over dingen die ik niet zo smooth heb gedaan again... Terwijl ik weet dat ik waarschijnlijk de enige ben die dit onthouden heeft, en anders snappen ze hopelijk dat onverwachtse dingen kunnen gebeuren. En bij de dierenarts gaan ze straks ook wel snappen dat ik het zelf in de donkerte niet zo goed zag, gelukkig heeft een van mijn broers geantwoord. ondertussen heb ik wel nog steeds geen antwoord van die vriend, maar ik zal hem maar wat me-time geven.
    Guild Wars en zingen oppakken was wel fun gisteren! Dat moet ik echt vaker doen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Oooo lord, waarom dacht ik dat meubelshoppen met mijn moeder een goed plan was?! Ze is zooo bazig.. ughg

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik dacht ga in mn pauze even naar het Tuincentrum om mijn dhl pakketje weg te brengen, kijk ik daar meteen even voor een limoenboompje (want i want one). Nou, die hadden ze niet EN mijn pakketje moest naar PostNL.. :$

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Krijg net een rapport van de Huurcommissie op basis van de servicekosten van 2023 van het oude adres.

De verhuurder heeft minimaal 1400 euro teveel aan servicekosten gerekend (en dan zijn er wat posten die negatief waren (elektra voorschot) maar die de Huurcommissie bij gebrek aan bewijs omdat ze dat niet willen leveren op €0,00 hebben gezet.

Ben benieuwd.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

My iPad overheated because I was outside in the sun. LET ME READ MY ARCs IN PEACE, YOU STUPID DEVICE.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Waarom vinden mensen het normaal zo lelijk te doen naar een klantenservice die je alleen probeert te helpen?

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Met m'n noedelsoep in de zon. Life is good today :Y)

Dramatic

IK HAAT KAPITALISME MY FEELINGS CANT HANDLE THAT SHIT WHAT THE FUCK

help

Ik ben zo klaar met al deze kut portfolio's

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 14:54 ]

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Renna schreef:
    Met m'n noedelsoep in de zon. Life is good today :Y)

OMG twinsies! Ik had letterlijk net ook noodlesoup!

Laleah schreef:
    (...)

OMG twinsies! Ik had letterlijk net ook noodlesoup!

Oooohhh love it!! Ik kan echt iedere dag noedels eten man, echt mijn comfort food

Dramatic