•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Oké dussss het plan is om morgen mijn hele PC te herbouwen basically. Bijna alles moet eruit en dan dus ook weer erin. Ik heb dit werkelijk nog nóóit gedaan en ik stress hem nu al. Ontelbaar veel filmpjes en mensen die ik kan bellen, maar niemand die echt tijd had om me te komen helpen tot volgende week zaterdag basically. Ik wil het heel graag zelf doen want dan zou ik me zo trots voelen, tegelijkertijd wil ik ook wel heel graag van het mooie weer genieten eigenlijk.....

(Niet dat ik dat vandaag niet heb gedaan maar eh)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Fucking finally, dit duurde véél langer dan ik wilde. Dan kan ik ein-de-lijk verder met de worldbuilding.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Taire schreef:
    Gaat lekker hier.. morgen weggaan is wel echt het beste voor mij, maar het aangeven is zo lastig.

En nu heb ik de keuze gemaakt, heb ik er second doubts over. Want het was ook uiteindelijk wel gezellig gisteren!
    Maar mama is al onderweg, dus ik kan niet meer terug /:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik voel me soms echt die episode van Spongebob waar hij een breakdown krijgt bij zijn oma omdat het volwassen leven te veel is, ngl.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

AaaaaAAAAaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaa

help

God, my stomach hurts.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Zo, zo, zo nood aan vakantie.

Even the smallest can change the course of the future

Lol, mijn lichaam komt eindelijk tot rust en zodra ik dat besef word ik onrustig want mijn lichaam is gewend geraakt om stressig te zijn :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Pfoe mijn hoofd klapt uit elkaar. Nog een uurtje :'D

Dramatic

En nu twijfel ik natuurlijk aan de keuze, maar het is een goede stap in mijn grenzen aangeven en ik denk dat deze weken gewoon te veel hem voor mij zijn.
    Dus deze ene avond zangles en niet chillen met hem kan ik wle gebruiken. Zeker ook voor de stage die volgende week begint

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

The audacity om jezelf als betweter voor te doen en mij (foutief) te corrigeren terwijl je zelf niet in die materie zit 🤡

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Aandacht vragen aan zoveel mogelijk mensen door zielig te doen... Some people never change.

[ I will always love you ]

Hoe de fuck is het mogelijk dat ik in 2025 NOG STEEDS opnieuw verslaafd kan raken aan Skyrim 🤖

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Caverna schreef:
    Nou, het noodpakket is besteld. Better safe than sorry, maar is toch klote dat het nodig voelt.

Naar aanleiding van het nieuws gisteren (de stroomuitval in Spanje en Portugal) werd er een artikeltje in de PZC neergezet vandaag over een familie uit Terneuzen en hun ervaring: Klik.
    Het laatste stukje hier is letterlijk:
    "Ik weet trouwens wel al wat een van de eerste dingen is, die we eenmaal terug in Terneuzen gaan doen: Een noodpakket kopen. Ik heb hier wel geleerd dat dit geen overbodige luxe is."

Dus mocht je je nog gek of raar of klote voelen over het aanschaffen van het noodpakket, het is echt helemaal geen raar idee dus ^^ Moest gelijk aan jou denken toen ik het las in ieder geval, maar er zijn steeds meer mensen die het toch nodig achten of ervaringen opdoen waaruit ze concluderen dat een noodpakket wel fijn is.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Naar aanleiding van het nieuws gisteren (de stroomuitval in Spanje en Portugal) werd er een artikeltje in de PZC neergezet vandaag over een familie uit Terneuzen en hun ervaring: Klik.
    Het laatste stukje hier is letterlijk:
    "Ik weet trouwens wel al wat een van de eerste dingen is, die we eenmaal terug in Terneuzen gaan doen: Een noodpakket kopen. Ik heb hier wel geleerd dat dit geen overbodige luxe is."

Dus mocht je je nog gek of raar of klote voelen over het aanschaffen van het noodpakket, het is echt helemaal geen raar idee dus ^^ Moest gelijk aan jou denken toen ik het las in ieder geval, maar er zijn steeds meer mensen die het toch nodig achten of ervaringen opdoen waaruit ze concluderen dat een noodpakket wel fijn is.

Aah thanks voor dit lieve berichtje! Ja ik denk meteen weer aan oorlog en dat soort enge dingen, maar het is inderdaad ook gewoon als de stroom uitvalt ofzo. Dan is het gewoon fijn om wel wat voorhanden te hebben.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain