•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Nog alleen een understudy Olaf zien, en dan heb ik straks van elke rol tenminste een understudy gezien, hehe. Alleen jammer dat nu iemand m&ms besteld. Edit: heb meer last van de popcorn en kids naast me.
    En ik ben erg benieuwd naar de nieuwe casting voor in juni/juli en hoop tegen die tijd weer kortingtickets te kunnen krijgen, want full price ben ik al vaak genoeg geweest. Oeps, I blame de stage tech. xD

[ bericht aangepast op 23 april 2025 - 20:28 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Aan de ene kant is mijn oma best digitaal onderlegd, met d'r Netflix. Aan de andere kant... viel de knop van selfiecamera naar front camera niet uit te leggen en gebeurde er dit:
    "Oma, kunt u uw telefoon draaien? Dan kan ik meekijken op uw laptop."
    Oma: *draait telefoon ondersteboven in plaats van andersom*

Maar met een half uur bellen en veel gelach kregen we het eindelijk voor elkaar om haar formulier te printen 😂

Dramatic

Samen met een vriendin en haar 14 maand oude kind naar een speelcafé geweest. Voordeel: superschattig en het menu daar is perfect voor mijn smaakpapillen :W Pannenkoek met Nutella, ben alleen wel kapoot nu (zzz)

[ bericht aangepast op 23 april 2025 - 21:07 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Rustig 24 km kunnen fietsen op m'n vouwfietsje (volgende keer pomp ik de banden op (cat)) en droog gebleven.
    Ik loop van het station naar het oppaskattenhuis en halverwege barst een regenbui vanuit de hel los, binnen een halve minuut was ik tot op het bot doorweekt. Thanks moeder natuur.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lol, ik typ een kladversie van een interview en Google suggereert bij 'Grote broer' 'Big Brother'.

Ik denk dat Google teveel Orwells1984 gelezen heeft hahahahaha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Why are you being difficult, girlfriend? 🐀

Guess I did it again.

Ik heb liever iemand die onempatisch is en dat van zichzelf weet dan iemand zonder inlevingsvermogen maar denkt dat ze het wel heeft. Dan komen er domme woorden uit, zeg

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Net iets teveel gewichten gebruikt gisteren en nu echt ziek erge spierpijn in mn armen 😭

let the fears you have fall away

Caverna schreef:
    Ik heb liever iemand die onempatisch is en dat van zichzelf weet dan iemand zonder inlevingsvermogen maar denkt dat ze het wel heeft. Dan komen er domme woorden uit, zeg

Dit is zo waar 😂😭

Dramatic

Derks schreef:
    Lol, ik typ een kladversie van een interview en Google suggereert bij 'Grote broer' 'Big Brother'.

Ik denk dat Google teveel Orwells1984 gelezen heeft hahahahaha

Omg lol neeeee Cx Leuk die voorgestelde invullingen ja

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Alleen nog m'n prototype in elkaar zetten en dan heb ik welverdiend weekend ^^

Do it scared, but do it anyway.

Rassalentar schreef:
    Alleen nog m'n prototype in elkaar zetten en dan heb ik welverdiend weekend ^^

you got thissss

help

RSK schreef:
    (...)

you got thissss

I did! Nog een paar kleine knutseldingetjes fixen dit weekend of maandag, maar dat is allemaal wel prima te doen nu ik alle onderdelen heb. Dus nu heb ik weekend ^^

Do it scared, but do it anyway.

Echt, ik haat deze bureaucratische bullshit en websites die je geen volledige informatie geven. Hoezo geef je me geen directe link naar de pagina waarop ik een afspraak kan maken voor deze aanvraag??? Waarom moet ik zelf tientallen pagina's op een website aanklikken voor ik eindelijk meer informatie heb gevonden, again zonder afspraaklink en vervolgens niet eens zeker weten of ik wel het juiste formulier heb gebruikt omdat niets de juiste titel heeft???????

I hate this shitcountry.