• Hoi! Het is hier wat dood, dus ik dacht, ik start iets nieuws. Ofja, semi-nieuw, want ik heb het een tijdlang bij RPGs en bij SOTY gedaan enzo, maar ik wil het wat breder trekken.

Wat is het doel van dit topic?
    Elke dag wordt er een vraag gesteld waarop andere users kunnen reageren en in gesprek kunnen gaan met elkaar, gewoon voor de gezelligheid, aangezien veel mensen klagen dat de site dood is maar er eigenlijk ook niets aan doen. De vragen kunnen over het leven gaan, over boeken, over films, over series, over alles dat je wil. Hou het gewoon SFW.

Wie mag vragen stellen?
    Iedereen. Degene die het snelst is, krijgt de eer. Zorg gewoon dat je je vraag altijd format in size 7 en in het rood, zodat het opvalt.

Dus ja, dit is mijn poging om wat leven te brengen. Entertain me.

Vragenarchief (waarschijnlijk ga ik het niet voldoende bijhouden, sue me)

12/3/2025: Wie is je comfort character en waarom?
    13/3/2025: Wat is het mooiste wat Q je gebracht heeft?
    14/3/2025: Wat in je leven ben je op dit moment het meest dankbaar voor?
    15/3/2025: Welk boek of welke auteur krijgt lang niet de aandacht of erkenning die het verdient?
    17/3/2025: Hoe heb jij ooit een angst overwonnen?
    19/3/2025: Wie in je leven mis je en wat maakt(e) die persoon zo’n fijn iemand?
    21/3/2025: Welke films of (mini)series moet iedereen absoluut ooit eens in zijn leven gezien hebben?
    24/3/2025: Wat is je grootste hobby van dit moment?
    26/3/2025: Wat is de meest teleurstellende aflevering in een serie die je ooit gezien hebt?

[ bericht aangepast op 26 maart 2025 - 11:52 ]

help

Caverna schreef:
    Vraag Van Vandaag: Wat is de meest teleurstellende aflevering in een serie die je ooit gezien hebt?

De laatste aflevering van How I met your mother. Alle character growth van Barney hebben ze in één aflevering in de vuilbak gegooid. En de geforceerde reünie van Ted en Robin? Echt niet oké.
    Ik skip de laatste afleveringen ook bij een rewatch, want uuuurgh.

Even the smallest can change the course of the future

Caverna schreef:
    Vraag Van Vandaag: Wat is de meest teleurstellende aflevering in een serie die je ooit gezien hebt?

Van wat ik me kan herinneren was ik echt enorm salty over de laatste aflevering (of het laatste seizoen?) van The 100. Heb de details uit mijn geheugen verbannen, maar het was iets met character arcs die door de versnipperaar waren gegooid 🥲

Dramatic

Frodo schreef:
    (...)

De laatste aflevering van How I met your mother. Alle character growth van Barney hebben ze in één aflevering in de vuilbak gegooid. En de geforceerde reünie van Ted en Robin? Echt niet oké.
    Ik skip de laatste afleveringen ook bij een rewatch, want uuuurgh.

Eens! Dat hele laatste seizoen is echt wel minder sterk, maar die laatste aflevering verpest het ook heel erg voor mij. Sowieso snap ik niet hoe je het in je hoofd haalt om een heel seizoen te bouwen rondom een trouwerij en dan het stel in de laatste aflevering te laten scheiden :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Vraag Van Vandaag: Wat zijn kleine dingen waar jij enorm van kunt genieten?

Caverna schreef:

Plantjes die groeien, bloeien, leven (: Zo blij dat we nu een relatief groene tuin hebben waar de eerste bollen alweer aan het bloeien zijn, en de planten die zich in de winter onder de grond verstopten zich weer langzaam maar zeker wat laten zien 😍

Caverna schreef:

Dit zijn de kleine dingetjes die mij vanochtend een "ahh" gevoel gaven c:

- De merel die iedere dag op ons dak zingt.
    - De bij die op mijn hand kwam zitten 🥹.
    - Mijn eigen koffie mmmm (ik was een week weg).
    - Mijn vriend die het vreedzaam ondergaat dat ik allemaal kleine dingetjes bouw van de Lego-onderdelen die hij net op dat moment nodig heeft :') I'm helping!
    - Mijn nieuwe, vreselijk over-de-top knalroze Pedro Pascal shirt ehehehehe :Y)

[ bericht aangepast op 29 maart 2025 - 12:21 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Caverna schreef:

Vanille macarons :3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Caverna schreef:

Oker- (of kerrie-)gele Peugeot 208'jes in het straatbeeld.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Caverna schreef:

Onze woning die langzamerhand meer en meer af raakt na de verhuizing.

Caverna schreef:

Regen (dat tegen het raam tikt) terwijl ik op de bank zit te schrijven met een kop thee of koffie en een goede componist op de achtergrond.

"If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

Vraag Van Vandaag: Wat is voor jou een moeilijke periode geweest waar je wel heel veel van hebt geleerd?

The question should be: when has it been easy and i didnt learn a thing lmao

help

Caverna schreef:
    Vraag Van Vandaag: Wat is voor jou een moeilijke periode geweest waar je wel heel veel van hebt geleerd?

Zit er nog middenin 😂
    Tegen wil en dank meeverhuisd naar de andere kant van het land en al het fijne vertrouwde (lees: mijn vrienden) achtergelaten. Wel veel nieuwe dingen gedaan en geleerd, but I'm still sad about it

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Zit er nog middenin 😂
    Tegen wil en dank meeverhuisd naar de andere kant van het land en al het fijne vertrouwde (lees: mijn vrienden) achtergelaten. Wel veel nieuwe dingen gedaan en geleerd, but I'm still sad about it

Nahw hopelijk vind je er snel je draai!

help

Renna schreef:
    (...)
    Zit er nog middenin 😂

Aah pittig :( Lijkt me wel taai om alles achter te laten zeg! Heb je nog wel wat contact met je vrienden?