• Hoi! Het is hier wat dood, dus ik dacht, ik start iets nieuws. Ofja, semi-nieuw, want ik heb het een tijdlang bij RPGs en bij SOTY gedaan enzo, maar ik wil het wat breder trekken.

Wat is het doel van dit topic?
    Elke dag wordt er een vraag gesteld waarop andere users kunnen reageren en in gesprek kunnen gaan met elkaar, gewoon voor de gezelligheid, aangezien veel mensen klagen dat de site dood is maar er eigenlijk ook niets aan doen. De vragen kunnen over het leven gaan, over boeken, over films, over series, over alles dat je wil. Hou het gewoon SFW.

Wie mag vragen stellen?
    Iedereen. Degene die het snelst is, krijgt de eer. Zorg gewoon dat je je vraag altijd format in size 7 en in het rood, zodat het opvalt.

Dus ja, dit is mijn poging om wat leven te brengen. Entertain me.

Vragenarchief (waarschijnlijk ga ik het niet voldoende bijhouden, sue me)

12/3/2025: Wie is je comfort character en waarom?
    13/3/2025: Wat is het mooiste wat Q je gebracht heeft?
    14/3/2025: Wat in je leven ben je op dit moment het meest dankbaar voor?
    15/3/2025: Welk boek of welke auteur krijgt lang niet de aandacht of erkenning die het verdient?
    17/3/2025: Hoe heb jij ooit een angst overwonnen?
    19/3/2025: Wie in je leven mis je en wat maakt(e) die persoon zo’n fijn iemand?
    21/3/2025: Welke films of (mini)series moet iedereen absoluut ooit eens in zijn leven gezien hebben?
    24/3/2025: Wat is je grootste hobby van dit moment?
    26/3/2025: Wat is de meest teleurstellende aflevering in een serie die je ooit gezien hebt?

[ bericht aangepast op 26 maart 2025 - 11:52 ]

help

RSK schreef:
    (...)

About Time krijgt echt niet de hype die hij verdient ):

Echt hoor! Wat een heerlijke film ❤️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Vraag Van Vandaag: Wat is je grootste hobby van dit moment?

Caverna schreef:

Gamen, en:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Caverna schreef:

Gamen, lezen en bulletjournalen (:

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Caverna schreef:

Schrijven, lezen, fitness, lopen en tekenen (en vooral tijd vinden om ze allemaal te doen :') )

Even the smallest can change the course of the future

Caverna schreef:

Schrijven, lezen en gamen! ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Lezen, schrijven, dansen, fotografie

Omnia mutantur, nihil interit

Schrijven, tekenen en lezen, denk ik :3 En tuinieren. Of nouja, zien hoe dingen groeien, ik vind onkruid plukken nou niet per se leuk 😂

Caverna schreef:

Schrijven, lezen, fotografie, tekenen en gamen ^.^

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Caverna schreef:

Lezen, werk, kaarten knutselen.

Maar als je naar m'n hoeveelheid schermtijd kijkt zou doemscrollen er ook tussen horen 💀

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Gamen, lezen en op koopjes jagen

Momenteel lezen, ik heb een heerlijk dik boek ❤️

Caverna schreef:

Mijn focus ligt atm op gamen, maar ik lees en schrijf ook graag, en m'n japanse puzzelboekjes.

Vraag Van Vandaag: Wat is de meest teleurstellende aflevering in een serie die je ooit gezien hebt?

Hmm, ik was een beetje teleurgesteld over hoe ze Robby's storyline in Cobra Kai aangepakt hebben, but I kinda got why they did it that way so I can live with it.

De laatste aflevering van Umbrella Academy was ook een beetje meh, maar ik kon er ook mee leven.

Ik denk dat er eerder bepaalde uitwerkingen van plot points enzo zijn die me teleurstellen, ipv specifieke afleveringen haha. Of teleurstellingen omdat series gecancelled werden :')

help