• Hoi! Het is hier wat dood, dus ik dacht, ik start iets nieuws. Ofja, semi-nieuw, want ik heb het een tijdlang bij RPGs en bij SOTY gedaan enzo, maar ik wil het wat breder trekken.

Wat is het doel van dit topic?
    Elke dag wordt er een vraag gesteld waarop andere users kunnen reageren en in gesprek kunnen gaan met elkaar, gewoon voor de gezelligheid, aangezien veel mensen klagen dat de site dood is maar er eigenlijk ook niets aan doen. De vragen kunnen over het leven gaan, over boeken, over films, over series, over alles dat je wil. Hou het gewoon SFW.

Wie mag vragen stellen?
    Iedereen. Degene die het snelst is, krijgt de eer. Zorg gewoon dat je je vraag altijd format in size 7 en in het rood, zodat het opvalt.

Dus ja, dit is mijn poging om wat leven te brengen. Entertain me.

Vragenarchief (waarschijnlijk ga ik het niet voldoende bijhouden, sue me)

12/3/2025: Wie is je comfort character en waarom?
    13/3/2025: Wat is het mooiste wat Q je gebracht heeft?
    14/3/2025: Wat in je leven ben je op dit moment het meest dankbaar voor?
    15/3/2025: Welk boek of welke auteur krijgt lang niet de aandacht of erkenning die het verdient?
    17/3/2025: Hoe heb jij ooit een angst overwonnen?
    19/3/2025: Wie in je leven mis je en wat maakt(e) die persoon zo’n fijn iemand?
    21/3/2025: Welke films of (mini)series moet iedereen absoluut ooit eens in zijn leven gezien hebben?
    24/3/2025: Wat is je grootste hobby van dit moment?
    26/3/2025: Wat is de meest teleurstellende aflevering in een serie die je ooit gezien hebt?

[ bericht aangepast op 26 maart 2025 - 11:52 ]

help

Wat van mijn favorieten:
    Draken brengen geluk, And Yet We Die & Titanium van SonOfGondor (Eigenlijk gewoon alles van Luke haha)
    Schimmenspel van Anna/Arcturus
    Far Over The Misty Mountains Cold van Lynn/LynnBlack
    Agony van Leah/Laleah
    Inhuman en alle Midden Aarde-fanfics van Evelien/Faelain

Every villain is a hero in his own mind.

Caverna schreef:
    Vraag Van Vandaag: Wat is je favoriete verhaal dat je ooit op Q hebt gelezen?

Wat meteen in mij opkomt zijn de Perciver stories van Square, de ER stories die l_l3 (voor mij beter bekend als Pontmercy) hier ooit actief had staan, en een oud Glee verhaal omdat ik daardoor een van mijn beste vrienden heb ontmoet.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Vraag Van Vandaag: Wat is je favoriete verhaal dat je ooit op Q hebt geplaatst?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:

Qua concept is dat sowieso mijn HP fanfic 'Oblivious'. Het was mijn eerste ietwat meer volwassen verhaal haha.

Caverna schreef:

De laatste dans (toen nog Haar laatste dans) omdat dat mijn eerste uitgegeven boek werd :3

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    (...)

De laatste dans (toen nog Haar laatste dans) omdat dat mijn eerste uitgegeven boek werd :3

Ahhh dat is wel speciaal :3

Caverna schreef:

Gekke Dave, want dat is het enige dat ik ooit afgekregen heb :'D Ik heb ergens nog de edits op mijn laptop staan, en die zijn ook wel goud waard.

Mijn brein breint zoals het breint.

Frisk schreef:
    (...)

Gekke Dave, want dat is het enige dat ik ooit afgekregen heb :'D Ik heb ergens nog de edits op mijn laptop staan, en die zijn ook wel goud waard.

Haha ik heb denk ik vooralsnog geen enkel afgerond verhaal op Q staan :'D dus goed gedaan!

Vraag Van Vandaag: Mooiste plek in Nederland waar je ooit geweest bent?

[ bericht aangepast op 8 april 2025 - 12:16 ]

Caverna schreef:
    Vraag Van Vandaag: Wat is het mooiste land dat je ooit bezocht hebt?

Nieuw Zeeland. Ik was 8 maanden. En ja, ik ben salty over het feit dat ik me er niets over kan herinneren 😂

Ooit op een dag wil ik er weer heen om wél actief te kunnen genieten van de natuur daar hahahahahah

Dramatic

Caverna schreef:

Bij mij staat IJsland ruim bovenaan. Het land van vuur en ijs - in zeven dagen hebben we gletsjers, een actieve vulkaan, prachtige zwarte stranden en rotspartijen en de mooiste watervallen gezien 😍

Portugal!

help

Renna schreef:
    (...)
    Nieuw Zeeland. Ik was 8 maanden. En ja, ik ben salty over het feit dat ik me er niets over kan herinneren 😂

Ooit op een dag wil ik er weer heen om wél actief te kunnen genieten van de natuur daar hahahahahah

Ik las dat je acht maanden in Nieuw Zeeland geweest was en was heel erg in de war hoe het kon dat je je niets herinnerde hahaha

help

Caverna schreef:

Bij mij staat IJsland ruim bovenaan. Het land van vuur en ijs - in zeven dagen hebben we gletsjers, een actieve vulkaan, prachtige zwarte stranden en rotspartijen en de mooiste watervallen gezien 😍

Nieuw zeeland, met IJsland op de tweede plaats

Do it scared, but do it anyway.

RSK schreef:
    (...)

Ik las dat je acht maanden in Nieuw Zeeland geweest was en was heel erg in de war hoe het kon dat je je niets herinnerde hahaha

Was het maar zo'n feest hahahahahahah

Dramatic

Caverna schreef:

Thailand, met Corsica en Kroatië als close second (:

Even the smallest can change the course of the future