• Hoi! Het is hier wat dood, dus ik dacht, ik start iets nieuws. Ofja, semi-nieuw, want ik heb het een tijdlang bij RPGs en bij SOTY gedaan enzo, maar ik wil het wat breder trekken.

Wat is het doel van dit topic?
    Elke dag wordt er een vraag gesteld waarop andere users kunnen reageren en in gesprek kunnen gaan met elkaar, gewoon voor de gezelligheid, aangezien veel mensen klagen dat de site dood is maar er eigenlijk ook niets aan doen. De vragen kunnen over het leven gaan, over boeken, over films, over series, over alles dat je wil. Hou het gewoon SFW.

Wie mag vragen stellen?
    Iedereen. Degene die het snelst is, krijgt de eer. Zorg gewoon dat je je vraag altijd format in size 7 en in het rood, zodat het opvalt.

Dus ja, dit is mijn poging om wat leven te brengen. Entertain me.

Vragenarchief (waarschijnlijk ga ik het niet voldoende bijhouden, sue me)

12/3/2025: Wie is je comfort character en waarom?
    13/3/2025: Wat is het mooiste wat Q je gebracht heeft?
    14/3/2025: Wat in je leven ben je op dit moment het meest dankbaar voor?
    15/3/2025: Welk boek of welke auteur krijgt lang niet de aandacht of erkenning die het verdient?
    17/3/2025: Hoe heb jij ooit een angst overwonnen?
    19/3/2025: Wie in je leven mis je en wat maakt(e) die persoon zo’n fijn iemand?
    21/3/2025: Welke films of (mini)series moet iedereen absoluut ooit eens in zijn leven gezien hebben?
    24/3/2025: Wat is je grootste hobby van dit moment?
    26/3/2025: Wat is de meest teleurstellende aflevering in een serie die je ooit gezien hebt?

[ bericht aangepast op 26 maart 2025 - 11:52 ]

help

Toch wel Nick & Charlie.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Catmint schreef:
    Sowieso Uncle Iroh van ATLA! Heb een tattoo in honour of him en in de keuken staat art van hem.

Omg wat leuk! Mag ik het zien? 😍

"Don't flatter yourself. You were never even a player."

RSK schreef:
    (...)

Still waiting for that alex story 💛

Its coming! I still cant get my own life together, but if i dont post Alex’s story, she’ll hunt me in my dreams c:

Vraag Van Vandaag: Wat is het mooiste wat Q je gebracht heeft?

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 8:34 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Een paar lieve vriendinnen (en een vriend) (you know who you are)

Omnia mutantur, nihil interit

Hier ook een paar hele mooie en bijzondere vriendschappen 🥰

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Een vriendschap die al meer dan 15 jaar lang duurt en hopelijk nog langer n.n

Sowieso de vriendschappen maar ook mijn eerste gepubliceerde boek (: dat was oorspronkelijk een SOTY, waar een Q'er op gereageerd had dat ik het moest uitgeven. Dan heb ik de sprong maar gewaagd en ondertussen zijn we zes boeken verder. Zonder Q denk ik niet dat dat ooit gebeurd was, dus ik ben zooo dankbaar voor deze site

Oh en ook: the sense of community here <3

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 9:42 ]

Even the smallest can change the course of the future

Mooie vriendschappen, herinneringen, goede verhalen, and a sense of home.

[ I will always love you ]

Marimo schreef:
    (...)

Its coming! I still cant get my own life together, but if i dont post Alex’s story, she’ll hunt me in my dreams c:

U absolutely got this

help

Caverna schreef:

Thats such a cute question man

Zoals zoveel mensen al zeggen; mijn beste vrienden. En deels ook mijn liefde voor schrijven. Er zijn heel veel toevalligheden gebeurd waardoor ik er voor de eerste keer in geslaagd ben om iets ten einde te brengen dat me zo nauw aan het hart ligt. Het is ook een verhaal dat me (opnieuw) in verbinding heeft gebracht met wat ik wil in mijn leven en me steeds laat stilstaan bij de dingen die ik belangrijk vind, ondanks de vele 'aaaaaah this is shit no one will like this i suck at this my characters are whiny bitches just like me'-momenten die er af en toe eens tussendoor komen piepen.

Ondanks de slechte ervaringen die ik hier ook al regelmatig heb gehad, blijf ik toch steeds terugkomen naar deze site, omdat het ook een stukje van mijn identiteit is geworden. En ik vind het dan ook heel fijn om te zien dat dit topic opgepikt wordt, want ik mis het community-gevoel hier de laatste tijd net iets te hard :')

help

Caverna schreef:

Oohh, dit is een mooie vraag! Ik denk echt mijn vrienden die ik hier gemaakt heb en nu nog samen mee schrijf en regelmatig spreek. Ik word zo gelukkig van dat verhaal en de personages en de schrijvers die erachter zitten. Mensen die ik anders nooit ontmoet zou hebben ❤ En ook een stuk levenservaring en professionaliteit sinds ik mod ben geworden. Onder andere vanwege het takenpakket dat ik daar had ook deze richting van mijn studie gekozen en zelfs een heel semester aan Q kunnen werken voor een verandertraject. Dat was ook supertof. En de hongerspelen wedstrijden, en de meetings, en en en...

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

A kind of home online I haven't gotten for a long time irl. My writing skills, writing with wonderful people. Always taking out the best in me, broadening my creative mindset.

Don't walk. Run, you sheep, run.

firelordazula schreef:
    (...)

Omg wat leuk! Mag ik het zien? 😍

Of course of course

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

:o Ik ging even terug traceren wat Q mij allemaal heeft gebracht en holy shit.

Dankzij Q heb ik onverwacht diepgaande vriendschappen gevonden die tien jaar later nog steeds in mijn leven zijn. But there's more!

Een van die vrienden (you know who you are) mij heeft meegesleept naar een concert. Door dat concert heb ik niet alleen mijn best friend ontmoet, maar ook mijn toendertijdse crush, die mij vervolgens heeft meegenomen naar Castlefest om te vrijwilligen. Op dat festival heb ik mijn huidige partner ontmoet en mijn beroep (leisure & events management) gevonden.

Soooo thank you Q, for changing the entire trajectory of my life ??

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 17:18 ]

Mando -> Zoya