• Hoi! Het is hier wat dood, dus ik dacht, ik start iets nieuws. Ofja, semi-nieuw, want ik heb het een tijdlang bij RPGs en bij SOTY gedaan enzo, maar ik wil het wat breder trekken.

Wat is het doel van dit topic?
    Elke dag wordt er een vraag gesteld waarop andere users kunnen reageren en in gesprek kunnen gaan met elkaar, gewoon voor de gezelligheid, aangezien veel mensen klagen dat de site dood is maar er eigenlijk ook niets aan doen. De vragen kunnen over het leven gaan, over boeken, over films, over series, over alles dat je wil. Hou het gewoon SFW.

Wie mag vragen stellen?
    Iedereen. Degene die het snelst is, krijgt de eer. Zorg gewoon dat je je vraag altijd format in size 7 en in het rood, zodat het opvalt.

Dus ja, dit is mijn poging om wat leven te brengen. Entertain me.

Vragenarchief (waarschijnlijk ga ik het niet voldoende bijhouden, sue me)

12/3/2025: Wie is je comfort character en waarom?
    13/3/2025: Wat is het mooiste wat Q je gebracht heeft?
    14/3/2025: Wat in je leven ben je op dit moment het meest dankbaar voor?
    15/3/2025: Welk boek of welke auteur krijgt lang niet de aandacht of erkenning die het verdient?
    17/3/2025: Hoe heb jij ooit een angst overwonnen?
    19/3/2025: Wie in je leven mis je en wat maakt(e) die persoon zo’n fijn iemand?
    21/3/2025: Welke films of (mini)series moet iedereen absoluut ooit eens in zijn leven gezien hebben?
    24/3/2025: Wat is je grootste hobby van dit moment?
    26/3/2025: Wat is de meest teleurstellende aflevering in een serie die je ooit gezien hebt?

[ bericht aangepast op 26 maart 2025 - 11:52 ]

help

Caverna schreef:
    Vraag Van Vandaag: Wat is het mooiste wat Q je gebracht heeft?

Jolijn

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Catmint schreef:
    (...)

Of course of course

Wooooow! Dit is zo gaaf, echt super tof dat je dit als tattoo hebt ❤️

"Don't flatter yourself. You were never even a player."

Caverna schreef:
    Vraag Van Vandaag: Wat is het mooiste wat Q je gebracht heeft?

Een van de weinige hobby's die ik heb volgehouden, ook al gaat het stroef en vind ik alles bagger :')

Ik had graag willen zeggen; al m'n friends, maar ik spreek de vrienden die ik hier ooit had gemaakt eigenlijk bijna allemaal niet meer. Maar goed, life happens, en ik wil er niet zielig om doen, maar wilde het als shout-out intro doen naar alle mensjes hier <3 Ik hou wel gwn van alle mensjes hier op Q die de site levendig houden, meetings organiseren en daar ook heen komen voor fun times en alle hulp die mensen elkaar willen bieden, mensen die je random op conventies of events ziet en er ff een praatje mee maakt enz.

En tbf, indirect heeft Q me bij m'n vriend gebracht (looooong story en cause-effect zooi), dus dat ook wel eigenlijk ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Well, Q is toch de eerste plek waar ik echt sociale contacten heb gelegd. Plus professionele ontwikkeling dankzij mijn tijd als mod.

Dus love deze site en love iedereen die erop zit.(:

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Vraag Van Vandaag: Wat in je leven ben je op dit moment het meest dankbaar voor?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Vraag Van Vandaag: Wat in je leven ben je op dit moment het meest dankbaar voor?

I love how u just took this over right away

De continue steun van mijn vrienden, mijn lief en mijn ouders, bc life is shit rn

help

Catmint schreef:
    (...)

Of course of course

Yo that's badass

help

RSK schreef:
    (...)

I love how u just took this over right away

De continue steun van mijn vrienden, mijn lief en mijn ouders, bc life is shit rn

Ja ik vind het een heel leuk topic haha! Dus die moeten we levend houden en lekker met positiviteit vullen, dacht ik zo :3

Caverna schreef:

Voor alle lieve mensen in mijn leven, en voor mezelf, omdat ik sterk ben en hier ook werkelijk sterker uit ga komen. 💪

Caverna schreef:
    (...)

Ja ik vind het een heel leuk topic haha! Dus die moeten we levend houden en lekker met positiviteit vullen, dacht ik zo :3

Vind ik heel leuk van je ^^

help

Mijn vriend, mijn hond, mijn werk, mijn vrienden, mijn toekomstperspectief... Life is good. 🖤

hodie mecum eris in paradiso

ProngsPotter schreef:
    (...)

Oohh, dit is een mooie vraag! Ik denk echt mijn vrienden die ik hier gemaakt heb en nu nog samen mee schrijf en regelmatig spreek. Ik word zo gelukkig van dat verhaal en de personages en de schrijvers die erachter zitten. Mensen die ik anders nooit ontmoet zou hebben ❤ En ook een stuk levenservaring en professionaliteit sinds ik mod ben geworden. Onder andere vanwege het takenpakket dat ik daar had ook deze richting van mijn studie gekozen en zelfs een heel semester aan Q kunnen werken voor een verandertraject. Dat was ook supertof. En de hongerspelen wedstrijden, en de meetings, en en en...

<33

Ja voor mij eigenlijk hetzelfde! Ik had zonder Q denk ik nog welgeteld één vriendin gehad en die vriendschap is ook mede door Q blijven bestaan. En verder hebben de SOTY-thema's tot een paar boeken geleid en weet ik niet of ik ooit redacteur was geworden als ik hier geen bèta-reader was geweest. Dus ik ben Q echt megadankbaar!

Every villain is a hero in his own mind.

Caverna schreef:

De diepte van creativiteit die (O)RPG's op dit moment van mij vragen. Ik was vergeten hoe hard ik die uitlaatklep nodig heb, hoe goed het voelt. Hoe bijzonder het is om zo'n diepe connectie met je karakter te voelen, en die van anderen. Pas nu ik weer ben begonnen met schrijven realiseer ik me hoe ontzettend leeg mijn leven was zonder.

Ik denk niet dat mijn werk ooit wordt gepubliceerd, zeker niet in het Engels, maar ik weet wel dat ik nooit meer wil stoppen met schrijven. <3

Mando -> Zoya

Vraag Van Vandaag: Welk boek of welke auteur krijgt lang niet de aandacht of erkenning die het verdient?

[ bericht aangepast op 15 maart 2025 - 20:33 ]

Cornelia Funke. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die de Hart van Inkt serie heeft gelezen. De film is goed hoor, maar de boeken (vooral 2 en 3) doen echt epic worldbuilding.

Mando -> Zoya