• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Mando schreef:
    (...)

Dit is de mooiste kant van terugkeren op Q. Tig jaar geleden stond het LJH vol met gemiep over tussenuren en zeurende ouders, en nu mogen we getuige zijn van een hele nieuwe generatie ouders 🥹 Ik vind het zó leuk dat je dit met ons deelt! Congratulations mommy, you will do amazing 🫶🏻

Ja dat is het mooie aan allemaal ouder worden hihi

Bedankt iedereen! 🥰

Ich liebe dich 27.12.23

Ik mag me er eigenlijk niet mee moeien, maar ik zou me zo graag bezig houden om dat te reorganiseren. Hoezo is dat zo snel achteruit kunnen gaan? :')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

ik haat het dat ik geen idee heb in welke doos wat zit

en ik haat ongesteldheid en die tyfus buikkrampen bah bah bah

en ik haat mijn stemming. zou het liefst iemand willen vermoorden ofzo. De tering.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

SweetTooth schreef:
    En toen braken op 15.02.2025 om 21:55, toen je naar de wc wilde gaan, je vliezen en is je kleintje om 23:37 geboren 😍 I’m a mommy now 🥰

Gefeliciteerd!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik ben zo intens melig door dit te lezen

Omnia mutantur, nihil interit

Theater is toch wel een van de meest magische dingen die de mensheid ooit gecreëerd heeft

Dramatic

Ik had gewoon op tijd op werk kunnen zijn, maar in plaats daarvan bleef ik liggen.

En nu ben ik straks weer een half uur te laat, grrrr.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

nostalgie schreef:
    Ik ben zo intens melig door dit te lezen

(krul) Mooi spul.

[ bericht aangepast op 17 feb 2025 - 12:12 ]

hodie mecum eris in paradiso

Onverwachts een cadeau en een lieve kaart gekregen van een persoon waarmee ik een hele fijne professionele samenwerking heb gehad! De koerier stond opeens voor de deur vanochtend. Oprecht zo'n fijn begin van de week!

hodie mecum eris in paradiso

SweetTooth schreef:
    En toen braken op 15.02.2025 om 21:55, toen je naar de wc wilde gaan, je vliezen en is je kleintje om 23:37 geboren 😍 I’m a mommy now 🥰

Aaa gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed met jullie beiden! 🤍

What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?

Should've known not to trust a good thing.

Mando -> Zoya

Dellamorte schreef:
    (...)

Aaa gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed met jullie beiden! 🤍

Bedankt!
    Ja het gaat ons goed ☺️

Ich liebe dich 27.12.23

Omg, I can't. 💀 Al deze boeken lijken net door tienermeisjes geschreven te zijn. I caN't.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Kan mijn examenuitslag komen a.u.b. ?? Ik wil het weten!!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Meh. Het zou fijn zijn als ik ergens een keer gewoon normaal bij kan zijn. /:
    En hopelijk komt de zin in de musical nog. In elk geval in de groep, al blijft het jammer dat ik niet in seize the day zal zitten.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire