• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Ik haat sollicitatiebrieven schrijven, al helemaal wanneer ik van scratch moet beginnen.

Pluto in Aquarius save me

Heaven is a place that we all have

Nou, na de eerste toetsweek vwo 5 maar meteen even met de neus op de feiten drukken morgenochtend (het 1e, yay!). Als je van een (leer)toets met 18 vragen en 34 punten slechts 7 punten weet te scoren, is het toch wel heel dramatisch gesteld. Dat wordt vast een gezellig uur <3

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Waarom staan er onderaan in de voet bij Qreaties allemaal topics uit 2008, 2011 enzo bij "Meer topics" en "Nog meer topics" 😆😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Phlegethon schreef:
    (...)
    Dankje voor de mooie woorden, en je hebt gelijk. Voor jezelf kiezen is sowieso belangrijk!
    Al merk ik meer weerstand bij hem des te meer ik laat weten als ik ergens niet mee eens ben.. dus het lijkt er wel op alsof dit niet erg lang meer houdbaar is. /:

Wat is voor jou weerstand? Jullie hoeven het beiden niet ermee eens te zijn wat de ander zegt. Een vriendschap gaat niet om het altijd leuk te hebben (algemeen bedoeld), het gaat om het elkaar in begrip te laten (en te steunen). Als je dit niet voelt bij hem, dan heeft het (helaas) z'n beste tijd gehad imo. Beiden partijen horen zichzelf te kunnen zijn in een vriendschap. Heb je het gesprek met hem gehad?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik lig he-le-maal in een deuk 😂

Was de Lumos en Nox functie van de Google assistent aan het uitproberen, maar toen ik 'Nox' zei ging niet mijn zaklamp uit, maar de lampen bij mijn ouders thuis... aan de andere kant van het land :|
    Dus toen heb ik een paar minuten lang die lampen bij ze aan en uit zitten doen. Ik was nog aan het wachten totdat ze een berichtje zouden sturen, maar helemaal niks...
    Toen ik 2 HP GIFjes stuurde waarin Lumos en Nox gebruikt werden, viel het kwartje nóg niet, dus toen stuurde ik maar een filmpje van mezelf met m'n toverstok in mijn hand, manisch lachend. En toen viel toch het kwartje bij mijn moeder: "Doe jij dat??????????? Neeeeeee" "We waren helemaal over de rooie"
    Hebben ze blijkbaar op allerlei knoppen zitten drukken en zelfs buiten gekeken of de buurkinderen aan het klooien waren xD
    Ik heb me kostelijk vermaakt! :Y)

"Finally the flesh reflects the madness within."

Siegmeyer schreef:
    (...)
    Wat is voor jou weerstand? Jullie hoeven het beiden niet ermee eens te zijn wat de ander zegt. Een vriendschap gaat niet om het altijd leuk te hebben (algemeen bedoeld), het gaat om het elkaar in begrip te laten (en te steunen). Als je dit niet voelt bij hem, dan heeft het (helaas) z'n beste tijd gehad imo. Beiden partijen horen zichzelf te kunnen zijn in een vriendschap. Heb je het gesprek met hem gehad?

Hij kan dat soort dingen moeilijk horen en o.a. veranderd vaak van onderwerp als ik iets van kritiek op hem heb. En hij heeft me wel veel kunnen steunen en in mjn waarde gelaten in het verleden, maar de laatste tijd zie ik dit een stuk minder terug. Wat ook zichtbaar is in hoe we elkaar nog niet gesproken hebben, want hij was een keer ziek en sindsdien lukt meeten niet. (Het lijkt op ontwijking van wat ik kan zien.)
    Hiernaast heb ik het ook met mijn moeder besproken, en als hij sommige dingen niet kan/wil veranderen is het inderdaad voorbij omdat ik anders mezelf niet meer kan zijn.. Wat hopelijk niet gaat gebeuren, maar als we niet praten gaat het geheid wel gebeuren ben ik bang..

Here is to hoping that we will meet up on Saturday, because we neeeeed to talk.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Heb ik gister 90+ euro uitgegeven in de One Piece winkel in Osaka? Maybe :Y)

Caution first, always.

Wth is deze blocked site algorithm van mijn werk? Cx De helft van Q kan ik gewoon op, maar ik wilde naar wat SOTY dingen kijken en ik mocht de 'At your Service' fanfic niet openen omdat het onder Games zou vallen. What??????

Also, ik mis het kerstkaartenswap topic...

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 9:50 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zenuwachtig

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zo heb je 0 concerten in 2024 en op 1 week tijd ineens al 2 gepland voor 2025 :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Waarom, waarom, heb ik zo'n verschrikkelijk dure smaak?

Omnia mutantur, nihil interit

Hmm, vandaag is het 'm gewoon niet echt...

Do it scared, but do it anyway.

them travel blues, gotta go plan a new vacay.

darling, you can't let everything seem so dark blue

Verhuizen naar de andere kant van het land is echt veel te zwaar. En dan morgen een hele dag congres om daarna te gaan eten met twintig mensen die ik nog maar nauwelijks ken. Ik voel me van de verhuis fysiek uitgeput en daardoor bij voorbaat al mentaal en sociaal uitgeput voor morgen. Ik wil gewoon in bed liggen tot 17:00, pizza laten komen en dan verder slapen.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

We will not be quiet, Stonewall was a riot!