• Post de laatste zin die je geschreven hebt

Ik was niet degene die het laatste topic sloot, maar wel ongeduldig en ik smacht naar andermans schrijfwerk.

In dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven.
    Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ze bereikte de overloop naar de eerste verdieping op het moment dat de deuren van de lift met een ping open gingen.

The soul needs autumn.

Bij Lee kon dat alles betekenen.

Every villain is a hero in his own mind.

"Like what do you do with so many years?"

[ bericht aangepast op 24 mei 2025 - 17:14 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

‘Dan ga ik echt viral

I love the way I hate: with a passion.

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Oke...

[ bericht aangepast op 6 juni 2025 - 16:27 ]

Kai kijkt op, maar hij ziet enkel de boomkruinen en de hemel daarboven.

help

Ieder gesprek met Tiberius voelde als de stelende aanraking van een vunzige oude man.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Alles wat Kai voelt is doelloze eenzaamheid. Is dit het dan? Of heeft hij toch een fout gemaakt?

laatste regel i guess

help

Ze waren in ieder geval het stadium waarin ze elkaar ongemakkelijk groetten op de gang nu voorbij.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Hopelijk zouden ze hem nog opmerken – en hem binnen laten.

And over here, I can smell the smoke from the East and bask in dawn’s creeping warmth.

Vol afgrijzen staarde hij naar het roerloze lichaam van de jongen die hij een paar weken geleden nog in zijn armen had gehouden.

En de rolstoel kwam weer in beweging, draaide naar rechts en ging de drempel over.

He’d show them he was worthy of their trust.

Dramatic