• Post de laatste zin die je geschreven hebt

Ik was niet degene die het laatste topic sloot, maar wel ongeduldig en ik smacht naar andermans schrijfwerk.

In dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven.
    Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

obsessive rage

Arvin shook his head again.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

There she was, in truth: a viper wrapped in silk and venom.

[ heaven knows ]

“Wha' wis that afore, mate? That broad might as weel 'ave scuttled me. Wha's yer ploy wit' her?”

[ heaven knows ]

She’d be better off stealing all their funds and fixing shit herself.

Dramatic

Sinds ze de opdracht ontvangen had, wurmden steeds meer herinneringen zich los, alsof ze zich verzetten tegen het onvermijdelijke.

Every villain is a hero in his own mind.

Her dear friend always smelled like the soil as well; she reminisced about times they spend entire days outside or of him working at her parents estate.

[ heaven knows ]

Al voelde Mary zich gekwetst door Lucy’s woorden, ze was niet verrast. Ze had ze al zo vaak gehoord dat ze bijna geen pijn meer deden. Bijna.

The soul needs autumn.

Hij kon vast subtiel – of niet zo subtiel, het zou haar een worst wezen – zijn gedachten binnendringen.

Fluisterend nodigde het hem uit om de natuur te bezoeken, ondanks de duisternis van de nacht.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ze liet haar vingers langs de split bij haar been glijden terwijl ze hem zwoel bleef aankijken.

Muscles are clenched and ready,
    I am a beast, I am a man - and then
    you grab me and there is
    nothing but darkness

[ bericht aangepast op 7 nov 2024 - 16:25 ]

obsessive rage

‘Ik vind Bedrijfskunde ook niet het meest interessant, nee,’ zei hij met een grijns. ‘Maar ik ben het dan ook niet gaan studeren. Waarom jij wel?’

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Alles smolt in de hitte van dit kleine plekje eeuwige zomer; alsof de grot rond hen reageerde op het verlangen dat ze deelden en nooit goed uitgesproken kregen.

help

‘Dat besef ik maar al te goed.’

Cells, like the murderer she was.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen