Haha, jep, maar voor some reason vind mn laptop m niet zo leuk, ondanks dat ie m in theorie wel goed zou moeten kunnen draaien.
Heb je toevallig geen laptop fan/cooling pad? Ik heb precies hetzelfde gehad met HZD op mijn laptop, maar als ik het speel met mijn cooling pad aan, blijft ie het prima doen (:
Clive schreef:
(...)
Heb je toevallig geen laptop fan/cooling pad? Ik heb precies hetzelfde gehad met HZD op mijn laptop, maar als ik het speel met mijn cooling pad aan, blijft ie het prima doen (:
Ik heb er nooit eerder van gehoord, maar dat klinkt eigenlijk als een heel goed idee. Want mn laptop begint het zwaarder te krijgen zodra ik wat langer speel en ie te heet wordt. Ik ga eens kijken waar ik er eentje kan vinden, thanks!
Ik heb er nooit eerder van gehoord, maar dat klinkt eigenlijk als een heel goed idee. Want mn laptop begint het zwaarder te krijgen zodra ik wat langer speel en ie te heet wordt. Ik ga eens kijken waar ik er eentje kan vinden, thanks!
Hopelijk is het iets voor je! Ik had er bij die van mij in eerste instantie niet veel vertrouwen in omdat de fans het niet eens zo 'goed' leken te doen (als in, er kwam weinig verkoeling van af voor mijn gevoel), maar mijn laptop blijft eigenlijk helemaal koel als ik 'm gebruik. Ook als ik een zwaar spel speel