Theodore 'Theo' Sawyer Everton
Unexpected Sweetheart | 18 Years | Outside | With Joëlle, Vincent en Boyd
"Nog geen plannen," liet Vincent Theo weten toen hij de jongen had gevraagd wat het drietal vanmiddag zou gaan doen. "Misschien even naar de stad om voor zo'n belachelijk pak te kijken, maar daar blijft het ook wel bij, jij?" voegde Vincent er vervolgens aan toe. Theo knikte, maar kreeg zelf niet eens de kans om te antwoorden, want toen kwam Joëlle er al tussen. ''Nee, Vincent gaat eerst zijn telefoon pakken en een dame mee uit vragen. Ik zou het graag voor je doen maar de nieuwe was erg duidelijk dat een jongen een meisje mee moet vragen.'' Een korte lach rolde over Theo zijn lippen. Hij had zelf het idee een beetje belachelijk gevonden, dat je er verplicht heen moest dat was dan nog tot zover, maar dat een jongen perse een meisje moest vragen had hij een beetje dom gevonden. Hijzelf vond het nou ook niet het beste concept, wat nou als bepaalde meisjes helemaal niet werden gevraagd, dat was niet bepaald voor hun zelfvertrouwen. En waarom moesten de jongens perse de meisjes vragen, was dat niet een tikkeltje ouderwets? Misschien was het ook dat niet perse, het was meer dat Theo niet wist wie hij zou moeten vragen en niet echt de behoefte voelde afgewezen te worden. 'Jij - en Boyd, jij ook trouwens - mogen wel mee hoor, kunnen we meteen een pak voor jullie allemaal regelen.' voegde Joëlle nog aan haar woorden toe.
'Ja, daar over gesproken trouwens,' zei Theo, waarna hij nu echt naar Joëlle keek. 'Ik dacht misschien kunnen we samen gaan?' vroeg hij de jongedame, als vrienden natuurlijk, maar dat begreep Joëlle natuurlijk ook wel. 'Tenzij je op de vraag van een andere jongen wacht.' Een kleine glimlach ontstond op Theo zijn lippen, als ze nou gewoon ja zei, dan was dat in ieder geval ook al een zorg die van zijn schouders viel. Aan de andere kant hoopte hij voor Joëlle toch wel dat er een andere jongen was die haar echt vroeg, want wat Theo nu deed stelde ook niet bepaald veel voor.
'Ik moet wel, aangezien ik nu een date heb,' zei Boyd, waarna Theo zijn wenkbrauwen kort optrok. 'Oh, en wie is jou date dan?' vroeg Theo de jongen lachend. 'Ik hoef trouwens geen pak meer, ik heb er nog wel één.' Het was niet helemaal waar, Theo was niet in het bezit van het pak, maar zijn vader die had er nog tientallen in de kast hangen. Daar zou hij zo een uit kunnen zoeken, een echt pak zou hij de komende tijd toch niet nodig hebben.
|
[ bericht aangepast op 5 juni 2018 - 19:20 ]
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.