• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?





    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hii ^^ Ik post hoogstwaarschijnlijk vanavond nog (:


    El Diablo.

    MT. Ik ga vanavond proberen te posten.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Mijn topics :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mt ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Fonollosa schreef:
    Hii ^^ Ik post hoogstwaarschijnlijk vanavond nog (:


    Yay. :Y) Ik verveel me dus wie weet post ik meteen weer, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik post zodra ik mijn spareribs klaar en opgegeten zijn! Ik heb zo veel liefde voor bbq'en


    We've lived in the shadows for far too long.

    KingRichard schreef:
    (...)

    Yay. :Y) Ik verveel me dus wie weet post ik meteen weer, lol.


    Well there it is :Y) And now I'm going to friends lmao


    El Diablo.

    Ik ben m’n feeling met deze RPG even helemaal kwijt dus misschien trek ik Lux wel terug.


    •

    Amari schreef:
    Ik ben m’n feeling met deze RPG even helemaal kwijt dus misschien trek ik Lux wel terug.


    Dat zou ik echt heel jammer vinden :/ maar ja, je moet idd ook niet meedoen aan een RPG waar je eigenlijk helemaal geen zin in heb...


    We've lived in the shadows for far too long.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Ascian schreef:
    (...)

    Dat zou ik echt heel jammer vinden :/ maar ja, je moet idd ook niet meedoen aan een RPG waar je eigenlijk helemaal geen zin in heb...


    Ja het is niet dat ik er geen zin meer heb, maar ik heb even geen feeling met alles en de personages etc. :/ It’s strange.


    •

    Mt - ik ben ziek en dood en ik heb even geen inspiratie maar morgen ofzo stuur ik Reese naar Phoe en Jules c:


    Spinning around, I'm weightless.

    @Amari, misschien kan Lux naar Aziz komen? Ik weet niet of je nog een beetje feeling hebt voor hun vriendschap en zo? Dan heb je in ieder iets om te schrijven.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'