Sydney Cox
17 ex-slut (now baby momma) outside the school Roman outfit
|
'I am a very lucky man,' zegt Roman met een brede grijns om zijn lippen en ik schud mijn hoofd lachend. Alleen door mama's lasagne. Dan richt hij zich weer tot mij en ik kijk hem aan. 'Maar serieus, je vindt dat idee van een gala echt romantisch?' Hij praat weer tegen Lexi en ik glimlach even.
'Het zou romantisch kunnen zijn,' zeg ik. 'Ik weet niet hoe ze het aan willen pakken, gezien iedereen op school losgeslagen debielen zijn, maar ik vind het best leuk,' geef ik toe. Ik ben stiekem toch best een romanticus en hoewel het misschien niet direct uit Roman komt, hebben we samen echt leuke en goede momenten meegemaakt. Ik sla mijn benen over elkaar en trek ze dan bij me op de bank als ik mijn slippers uit heb geschopt. 'Geef er maar aan toe, anders moet je nog meer nablijven,' grijns ik toch als ik naar Roman kijk en ik lach dan. Lexi's donkere krullen dansen rond haar hoofd. Van mij heeft ze de krullen, maar haar haar is bijna net zo zwart als dat van Roman. Ik vind het echt niet erg, want ik vind Romans haar sowieso mooi en dat weet hij. Hij vindt het zelf ook mooi, geloof ik.
Ik kijk weer opzij als mama de woonkamer binnenstapt en ze glimlacht als ze Lexi en haar vader samen zien zitten. 'Blijf je dan eten vanavond, Roman?' vraagt ze. 'Ik maak speciaal voor jou lasagne.' Ik grinnik even. Hoewel ze niet altijd heel blij was met hem, is ze hem echt gaan accepteren. Ze stond continu achter mijn beslissingen, ook toen ik eindelijk had besloten de baby te houden. Ze is maar al te blij dat Roman een goede vader blijkt te zijn.
|
For all things my hands have held, the best thing might be you.
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.