|

|
AZIZ "AZ" SATI NANE
22 ∾ the lover boy ∾ kantine ∾ arden
Haar eerste reactie is schrik en geïrriteerdheid. Ik rol mijn ogen lichtjes. Altijd weer dezelfde reactie, als je gewoon aardig probeert te zijn. Ik verberg mijn eigen irritatie echter goed en glimlach als ze haar naam zegt. Arden? Het komt me bekend voor, maar ik was er niet zelf op gekomen. Ik blijf haar aankijken terwijl ik er vrijwel zeker van ben dat ze mijn lichaam eens goed bekijkt. Ik moet een "like what you see?" onderdrukken. Ik frons lichtjes als ze als eerste meteen begint over mijn afkomst. Bijna wil ik opnieuw met mijn ogen rollen. Is dat dan het enige wat er aan mij opvalt? Dat ik er niet Amerikaans uit zie?
'Afro-Amerikaans en Egyptisch,' deel ik haar mee, 'maar ik ben geboren en getogen in Arizona, volledig Amerikaans dus, alleen met een ander kleurtje.' Ik haal mijn schouders op en vouw mijn armen over elkaar. 'Waarschijnlijk,' stem ik het met haar in als ze begint over dat verdoemde gala, 'maar ik denk dat het best mogelijk is om er een leuke avond van te maken. Als je tenminste met de juiste personen gaat.' Ik grijns veelbetekenend. Ik moet nog een date, ja, maar het is niet zo dat ik de eerste de beste ga vragen, ook al is ze mooi en ziet ze eruit als een goede kandidaat. Ik zie nog wel. Ik zal Ard...a ? in ieder geval in gedachten houden.
'Nou zeg,' breng ik dan tegen haar woorden in, 'dat is niet geheel positief tegenover ons.' Ik kijk haar quasi beledigd aan en begin dan te lachen. 'Nee, ik begrijp je volledig. Over het algemeen zijn het hier op school nou niet echt bepaald gentlemen. Ik kan je echter verzekeren, dat mocht je ooit zin hebben om op date te gaan met mij, ik ervoor zal zorgen dat je gemiddelde idee van de jongens hier meteen opgekrikt zal worden.' Ik knipoog en eet dan het laatste beetje van mijn eten op. 'Heb je zin om een stukje te gaan lopen? Het is bloedheet hier.'
Aan Amani:
Nothing we haven't done before. Vanavond heb ik niks te doen, ga je met me mee? We kunnen ook weer die chocolade koekjes jatten.
Aan Lux:
Ik heb al één optie voor een date: Arda (of zoiets), weet jij of ze een beetje goed is?
|
[ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 20:09 ]
The soul is like an appendix: I literally dont even use it.