• BRIARWOOD HIGH


                      BEGINNING                        

    Het is dinsdag 18 september. De nieuwe directeur heeft net in zijn ochtendpraatje vermeld dat er komende vrijdag een gala zal zijn. Dit is het allereerste gala sinds jaren, dus iedereen is acuut in rep en roer. Daarna kwam hij ook nog met een schokkende mededeling aan: iedereen is verplicht met een date te komen en een jongen dient een meisje te vragen. Het gala is verplicht. Ben je niet aanwezig? Een week nablijven. Heb je geen moeite gedaan voor een date? Twee weken nablijven. Het schoolhoofd hoopt hiermee te bereiken dat jongens en meisjes elkaar met respect behandelen.
    Tijd: 15:15u (de school is net klaar voor die dag)
    Temperatuur: ☼ 20 ºc
    Thema: Fall

    * Als een personage iemand op date gaat vragen, vermeld dat even in het praattopic. Dan houd ik een lijstje bij.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sydney Cox
    17 — ex-slut (now baby momma) — outside the school — Roman — outfit

    'I am a very lucky man,' zegt Roman met een brede grijns om zijn lippen en ik schud mijn hoofd lachend. Alleen door mama's lasagne. Dan richt hij zich weer tot mij en ik kijk hem aan. 'Maar serieus, je vindt dat idee van een gala echt romantisch?' Hij praat weer tegen Lexi en ik glimlach even.
          'Het zou romantisch kunnen zijn,' zeg ik. 'Ik weet niet hoe ze het aan willen pakken, gezien iedereen op school losgeslagen debielen zijn, maar ik vind het best leuk,' geef ik toe. Ik ben stiekem toch best een romanticus en hoewel het misschien niet direct uit Roman komt, hebben we samen echt leuke en goede momenten meegemaakt. Ik sla mijn benen over elkaar en trek ze dan bij me op de bank als ik mijn slippers uit heb geschopt. 'Geef er maar aan toe, anders moet je nog meer nablijven,' grijns ik toch als ik naar Roman kijk en ik lach dan. Lexi's donkere krullen dansen rond haar hoofd. Van mij heeft ze de krullen, maar haar haar is bijna net zo zwart als dat van Roman. Ik vind het echt niet erg, want ik vind Romans haar sowieso mooi en dat weet hij. Hij vindt het zelf ook mooi, geloof ik.
          Ik kijk weer opzij als mama de woonkamer binnenstapt en ze glimlacht als ze Lexi en haar vader samen zien zitten. 'Blijf je dan eten vanavond, Roman?' vraagt ze. 'Ik maak speciaal voor jou lasagne.' Ik grinnik even. Hoewel ze niet altijd heel blij was met hem, is ze hem echt gaan accepteren. Ze stond continu achter mijn beslissingen, ook toen ik eindelijk had besloten de baby te houden. Ze is maar al te blij dat Roman een goede vader blijkt te zijn.

    For all things my hands have held, the best thing might be you.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    AZIZ "AZ" SATI NANE

    • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
    22 ∾ the lover boy ∾ kantine ∾ arden


    Haar eerste reactie is schrik en geïrriteerdheid. Ik rol mijn ogen lichtjes. Altijd weer dezelfde reactie, als je gewoon aardig probeert te zijn. Ik verberg mijn eigen irritatie echter goed en glimlach als ze haar naam zegt. Arden? Het komt me bekend voor, maar ik was er niet zelf op gekomen. Ik blijf haar aankijken terwijl ik er vrijwel zeker van ben dat ze mijn lichaam eens goed bekijkt. Ik moet een "like what you see?" onderdrukken. Ik frons lichtjes als ze als eerste meteen begint over mijn afkomst. Bijna wil ik opnieuw met mijn ogen rollen. Is dat dan het enige wat er aan mij opvalt? Dat ik er niet Amerikaans uit zie?
          'Afro-Amerikaans en Egyptisch,' deel ik haar mee, 'maar ik ben geboren en getogen in Arizona, volledig Amerikaans dus, alleen met een ander kleurtje.' Ik haal mijn schouders op en vouw mijn armen over elkaar. 'Waarschijnlijk,' stem ik het met haar in als ze begint over dat verdoemde gala, 'maar ik denk dat het best mogelijk is om er een leuke avond van te maken. Als je tenminste met de juiste personen gaat.' Ik grijns veelbetekenend. Ik moet nog een date, ja, maar het is niet zo dat ik de eerste de beste ga vragen, ook al is ze mooi en ziet ze eruit als een goede kandidaat. Ik zie nog wel. Ik zal Ard...a — ? — in ieder geval in gedachten houden.
          'Nou zeg,' breng ik dan tegen haar woorden in, 'dat is niet geheel positief tegenover ons.' Ik kijk haar quasi beledigd aan en begin dan te lachen. 'Nee, ik begrijp je volledig. Over het algemeen zijn het hier op school nou niet echt bepaald gentlemen. Ik kan je echter verzekeren, dat mocht je ooit zin hebben om op date te gaan met mij, ik ervoor zal zorgen dat je gemiddelde idee van de jongens hier meteen opgekrikt zal worden.' Ik knipoog en eet dan het laatste beetje van mijn eten op. 'Heb je zin om een stukje te gaan lopen? Het is bloedheet hier.'

    Aan Amani:
    Nothing we haven't done before. Vanavond heb ik niks te doen, ga je met me mee? We kunnen ook weer die chocolade koekjes jatten.


    Aan Lux:
    Ik heb al één optie voor een date: Arda (of zoiets), weet jij of ze een beetje goed is?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 20:09 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Roman Angél DeSantos
    19 | The King | Outfit | With Syd



    'Het zou romantisch kunnen zijn,' zegt ze en ik richt mijn blik weer op haar. 'Ik weet niet hoe ze het aan willen pakken, gezien iedereen op school losgeslagen debielen zijn, maar ik vind het best leuk,' geeft ze dan toe, waardoor ik even kort knik. Dingen als dit waren totaal niet mijn ding, overdreven gedoe allemaal. Met een goede houseparty of een leuk clubavondje was ik al meer dan tevreden. Veel relaxter, geen verwachtingen. Mochten ze hier hoge verwachtingen van hebben, dan was dat hun probleem tho. 'Geef er maar aan toe, anders moet je nog meer nablijven,' grijnst ze en ik haal geamuseerd mijn wenkbrauwen op. 'Wanneer is dat ooit een probleem voor mij geweest?' zeg ik plagend.
    Ik zucht en glimlach als ik weer naar Lexi kijk, zachtjes streel ik door haar zwarte krullen en ben even stil. 'Maar als je het echt leuk lijkt, kunnen we wel samen gaan?' stel ik voor. 'Ik beloof niet dat ik me de hele avond gedraag tho,' plaag ik en geef haar een snelle knipoog. Langzaam begin ik Lexi's haar te vlechten, iets waar ik over maanden beter in ben geworden. Ik steel een elastiekje dat ik op tafel zie liggen en zet het vast, waarna ik een snelle kus op haar hoofd druk.
    'Blijf je dan eten vanavond, Roman?' hoor ik dan opeens en ik kijk op. Ik knik glimlachend. 'Ofcourse,' zeg ik. 'Ik maak speciaal voor jou lasagne.' Syd grinnikt even en deze woorden laten me alleen maar breder glimlachen. 'U bent een geschenk uit de hemel, ik ben daar echt van overtuigd.' grijns ik. Soms kon ik ook behoorlijk extra zijn, maar op dit moment voelde het wel zo. Die lasagne is hemels. Ik kijk naar Lexi. 'Ook goed voor jou toch princess?' glimlach ik. Ze kirt lachend en slaat haar armpjes om mijn nek, waardoor ik ook even lach. 'Volgens mij is dat een ja?' grijns ik naar Syd en zak dan ook wat achterover in de bank. 'Verwachten ze dat we in pak komen?' vraag ik dan en kijk naar Syd.



    El Diablo.

    Sydney Cox
    17 — ex-slut (now baby momma) — outside the school — Roman — outfit

    Roman richt zich tot Lexi en lijkt wel even te twijfelen. 'Maar als het je echt leuk lijkt, kunnen we wel samen gaan? Ik beloof niet dat ik me de hele avond gedraag, though,' zegt hij en ik grinnik.
          'Vraag je me nu uit op een date?' plaag ik hem als ik zie hoe hij Lexi's haar vlecht. Hij meldt al dat hij wel blijft eten en ik glimlach eventjes. Lexi knuffelt hem meteen weer en ik kijk naar Roman.
          'Verwachten ze dat we in pak komen?' vraagt hij en ik lach, waarna ik mijn schouders ophaal en mijn hand langs Lexi's wang laat glijden.
          'Weet ik veel. Ik zou het niet erg vinden jou in pak te zien, als ik eerlijk ben,' grijns ik en ik wiebel met mijn wenkbrauwen. Het is fijn, samen met hem. Ik zit graag bij hem. Ik leun naar hem toe en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan. Heel fijn. 'Hm, ik geloof niet dat ik je ooit zo opgedost heb gezien, wel?' grijns ik als ik hem aankijk. Ik lach even en ga weer wat overeind zitten, voor ik opsta en naar de kleine keuken loop om mama te helpen met de voorbereidingen voor de lasagne.

    crappy sorry

    For all things my hands have held, the best thing might be you.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Roman Angél DeSantos
    19 | The King | Outfit | With Syd



    'Vraag je me nu uit op een date?' plaagt ze me en ik haal mijn schouders op, waarna ik haar zo onschuldig mogelijk aankijk. 'Wat? Ik mocht toch absoluut niet nog meer weken nablijven?' zeg ik dan ook plagend, gevolgd door een snelle knipoog. Natuurlijk was het niet de enige reden dat ik het vroeg. Ik wou haar eigenlijk gewoon niet zien aan de arm van een ander. Ik ken haar en ik weet ook dat ze te goed is voor de jongens die op deze school zitten. Te goed voor mij eigenlijk, maar dat zeg ik maar niet.
    Ze lacht en laat haar hand langs Lexi's wang glijden. 'Weet ik veel. Ik zou het niet erg vinden jou in pak te zien, als ik eerlijk ben,' grijnst ze en ze wiebelt met haar wenkbrauwen. Ik lach en haal geamuseerd mijn wenkbrauw wat op. 'Is that so..' zeg ik zachtjes. Ze leunt naar me toe en legt haar hoofd tegen mijn schouder, waardoor er langzaam maar zeker een glimlach op mijn lippen vormt. 'Hm, ik geloof niet dat ik je ooit zo opgedost heb gezien, wel?' grijnst ze en ik kijk naar haar, waarna ik kort met mijn ogen rol. 'Zo'n ding met van die irritante rotknoopjes vind ik al moeite genoeg,' klaag ik zacht. Ik zucht. 'Maar, misschien kan ik wel wat regelen voor jou.' geef ik dan eigenlijk toch toe.
    Ik kijk haar kort na als ze de keuken in verdwijnt en richt dan mijn blik op Lexi. 'Oh, how I love you princess..' mompel ik glimlachend en druk nog een snelle kus op haar hoofd, waarna ik haar op de grond neer zet bij haar speelgoed. Even kijk ik glimlachend toe voor ik ook na een tijdje naar de keuken loop. 'Ladies,' glimlach ik en druk een snelle kus op Syd's hoofd, voor ik wat te drinken pak uit de koelkast. Dit was een van de weinige plekken waar ik me echt thuis voelde, deels omdat haar moeder me dat telkens weer duidelijk heeft gemaakt. Nadat we over onze problemen heen zijn gekomen dan. Ik leun lichtjes tegen het aanrecht en kijk naar de lasagneschaal. 'Looks good, as always' zeg ik en neem een slok.


    El Diablo.


    AMANI IKANDE
    status is coming || seventeen || alone --> with Ezra|| hallway somewhere idk || outfit

    "Ik ben nieuw ja," zegt de jongen. Obviously. "Ezra is de naam."
          Hij steekt zijn hand uit, die ik toch maar schud ondanks dat ik dat ook maar ouderwets gedoe vind. "Amani."
          "Ga jij ook niet?" zegt een maar al te bekende stem, die toebehoort aan de reus die ook mijn ex is. Met zijn lengte torent hij letterlijk boven mijn kleine gestalte uit. "Want ik ga dus niet gedwongen een date zoeken voor die fucking nieuwe. Wat is z'n naam ook alweer? Harrold? Asshole."
          "Wat is er zo mis met een date? Het kan heel romantisch zijn. Het mag wat meer terugkomen dat jongens moeite doen voor meisjes." Deze jongen is echt veel te proper voor deze school, maar wel een schatje dat hij zo denkt.
          "Hmm. Op zich is er niks mis met een date, natuurlijk kan dat romantisch zijn en ik denk dat iedereen diep, bij sommige heel erg diep, van binnen wel een stiekeme romanticus is, maar nu wordt het verplicht gesteld, en dan is het niet zo zeer romantisch meer, maar gewoon iets omdat het 'moet'. Plus, meisjes moeten ook jongens kunnen vragen. Als jongens moeite moeten doen voor meisjes, dan moeten meisjes ook moeite doen voor jongens." Ik haal mijn schouders op en stop mijn lolly voor enkele seconden terug in mijn mond. "En ik ga denk ik wel, maar dan gewoon voor de drama. Ik begin door mijn netflix series heen te raken, dus dan heb ik even op een andere manier entertainment. Sowieso dat er veel popcorn momenten komen."
          Lux kennende though, gaat hij liever helemaal niet dan dat hij verplicht met iemand moet gaan. "Of, ik stelde het net ook aan Ezra voor, we gaan gewoon met z'n allen niet heen."



    To: Aziz
    I'm always up for anything chocolate


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jules Northfall
    outfit | @Not-so-secret Hide Out close to school | The Wild Card | Alone |

          Ik schrik niet als Phoenix binnen komt stormen, het verbaast me eigenlijk ook niet eens zo. Dat doet Phoenix wel vaker. Ik maak even af waar ik mee bezig ben voor ik me weer op de bank neer laat ploffen. Er moet ergens ooit een nieuwe vandaan gejat worden.
    "Jurk? Ik weet nog geeneens of ik op date gevraagd zal worden," zeg ik, misschien met een teleurgestelde ondertoon. "En hoe ga jij dit aanpakken? Onze nieuwe directeur lijkt nogal close-minded, dus ik denk niet dat hij veel rekening heeft gehouden in zijn speech met mensen die buiten het maatschappelijke idee van normaal vallen," merk ik op.Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn, vooral door de opmerking dat jongens de meisjes moeten vragen. Ik haal mijn mobiel tevoorschijn en stuur even een appje.

    To Amani;
    Laten we samen gaan, ik vind het enkel toestaan van hetero-koppels zeer beledigend


    Daarna kijk ik weer naar Phoenix.Ik weet niet of zij het soort persoon is waar ik een jurk mee kan stelen, of ze dat zou accepteren. Goedkeuring hoef ik niet, ik heb gewoon iemand nodig die de politie niet belt zodra ik de winkel uitren, of uitloop als ik een tas met onopvallende aluminium lining kan beachtigingen. Anders zou ik nooit zoiets kunnen betalen, zelfs niet met dat achterlijke bijbaantje in dat restaurant.


    Vincent Loeuff
    Outfit |@ the Schoolyard | The Fighter | With Joelle |

          ''Ik vind het prima.'' antwoordt ze met een glimlachje. ''En laat ik eerst maar afwachten of ik überhaupt meegevraagd word, voordat ik een jurk ga kopen.'' zegt ze en ze rekt zich uit. ''Maar we kunnen zo wel koffie gaan halen? Al zit ik hier ook wel prima voor nu.'' Ze heeft wel een punt. Hier zo in het zonnetje heb ik eigenlijk niks te klagen. ''Weet je al wie jij mee gaat vragen?'' vraagt ze met nieuwsgierige ondertoon. ''En moet ik helpen om een pak voor je uit te kiezen?''
          Ik lach zacht terwijl ik mijn hoofd schud. "Tuurlijk krijg jij wel een date, ik bedoel jij bent het, ik weet zeker dat je gevraagd gaat worden," zeg ik en ik haal mijn schouders op. "Ik heb geen idee wie ik wil vragen. Meriall misschien, Reese? Misschien Amani, ik weet het niet om eerlijk te zijn. Ik ben bang dat elke dame die ik vraag nee zegt uit angst dat ik de eerste de beste persoon die op mijn tenen staat op dat gala neer sla," beken ik en ik bijt even op de binnenkant van mijn lip.
          Ik wil nog wat zeggen, maar dan komt Boyd al bij ons zitten. "Hey man," groet ik hem, "ik heb een idee voor een tattoeage die ik wil, na vier jaar gespaard te hebben ook eindelijk genoeg geld, om iets te doen buiten rijlessen enzo, als je binnenkort tijd heb?" vraag ik met een glimlach.
          Kort daarna komt ook Theo aangelopen en als hij Boyd en mij kort begroet na Joelle begroet te hebben steek ik mijn hand naar hem op. "Nog geen plannen," zeg ik. "Misschien even naar de stad om voor zo'n belachelijk pak te kijken, maar daar blijft het ook wel bij, jij?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sydney Cox
    17 — ex-slut (now baby momma) — in her kitchen — Roman — outfit

    'Zo'n ding met van die irritante rotknoopjes vind ik al moeite genoeg,' zegt hij op klagende toon en ik grinnik. Dat doet hij zichzelf aan, daar kan ik hem helaas niet bij helpen. Hij is oud en wijs genoeg zichzelf te kleden, dus als hij niks met knoopjes wil, moet hij die niet kopen. Toch is hij wel lief en wil hij wat voor me regelen. Het kan mij oprecht weinig schelen. Ik heb wel een jurkje in de kast liggen, maar dat wordt echt niet zo chique en mooi. We hebben het zo veel geld. We zitten niet voor niets op Briarwood en niet op die andere kutschool.
          In de keuken help ik mam met de voorbereidingen voor het eten. Ik voel een kus op mijn hoofd en ik glimlach wel even. Gelukkig is mijn huid uit zichzelf al wat getinter, want ik zou zweren dat mijn wangen rood zouden worden door dit onverwachte, romantische gebaar. God, ik wist wel dat ik nooit echt over hem heen zou komen, zeker niet omdat hij toch regelmatig bij ons thuis te vinden is.
          'Looks good, as always,' zegt hij en ik kijk opzij naar hem en ik lach.
          'Handen uit de mouwen, DeSantos,' plaag ik als ik hem een snijplank en een mes in de handen duw en hem laat beginnen aan de salade die naast de lasagne geserveerd zal worden. 'De kost moet eerst verdiend worden,' grinnik ik even en ik haal mijn hand door mijn haar na het zien van zijn blik. Ik knipoog een keer naar hem. 'Mam, ga maar zitten,' zeg ik tegen mijn moeder. Ze houdt dit hele huishouden al bij elkaar en ondertussen heb ik zo vaak de lasagne gemaakt dat ik best weet hoe het moet. Ze bedankt me, drukt een kus op mijn wang en loopt de woonkamer in. Ik hoor hoe ze even tegen Lexi spreekt en het meisje mee naar de kleine achtertuin neemt, waardoor Roman en ik alleen in het huis zijn. Iedereen is verder aan het werk of op school.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 21:38 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Roman Angél DeSantos
    19 | The King | Outfit | With Syd



    Syd kijkt opzij naar me en lacht, waardoor er ook weer een lach op mijn lippen krult. 'Handen uit de mouwen, DeSantos,' plaagt ze me dan en ze duwt een snijplank en een mes in mijn handen. Ik pruil even lichtjes. 'De kost moet eerst verdiend worden,' Ik houd mijn hoofd wat schuin. 'Ik weet het niet hoor, ik wil niks verpesten hier,' probeer ik plagend. Nou goed, op zich was ik best goed in de keuken. Maar het smaakt altijd beter als iemand anders het voor je maakt, toch? Dat was mijn ervaring hier dan.
    Na nog een kort moment stil te hebben gestaan keer ik dan toch naar het aanrecht, en begin de dingen klaar te maken voor de salade. 'Mam, ga maar zitten,' zegt ze ondertussen tegen haar moeder en ik knik lichtjes. 'We zullen proberen niet de keuken te laten afbranden,' zeg ik plagend en glimlach even naar haar, waarna ik toe kijk hoe ze de keuken verlaat en Lexi meeneemt naar de achtertuin. Ik kijk weer voor me en maak dan de laatste dingen klaar, waarna ik alles bij elkaar doe voor de salade. Tevreden kijk ik ernaar en keer dan naar Syd toe.
    Even steek ik mijn hand uit om een lok haar achter haar oor te steken en glimlach, waarna ik naar haar toe stap en mijn armen om haar heen sla. Mijn kin leun ik zachtjes op haar schouder. 'Hmh, weet je zeker dat je wel met mij wilt gaan?' vraag ik haar zachtjes op een plagende toon. 'We kunnen het ook gewoon een movie night maken, met Lexi. Dan offer ik mezelf zelfs op voor disney films.' ga ik verder op dezelfde zachte toon. Goed, eigenlijk vond ik Disney niet vreselijk. De meeste films dan. Maar het was meer een guilty pleasure in mijn ogen en niet iets dat ik zomaar toe zal geven. 'Ze laten ons toch niet nablijven, kan ik het net zo goed een avond maken met mijn twee favoriete girls.' mompel ik en druk nog een snelle kus op haar schouder, voor ik over haar schouder naar de lasagne kijk. 'Like I said, looking good.' grijns ik met twinkelende ogen.


    El Diablo.

    LUCIAN LUX YOUNG


    18 • The Dealer • @ Hallway • & Amani, Ezra • Outfit


          'Wat is er zo mis met een date? Het kan heel romantisch zijn,' zegt de nieuwe. 'Het mag wat meer terugkomen dat jongens moeite moeten doen voor meisjes,' besluit hij uiteindelijk zijn betoog.
          Lux kijkt de nieuwe jongeman naast hem uitgebreid op en neer aan — nadenkend over hetgeen wat hij van hem moet denken. Wellicht is hij een homo, een heteroseksuele man zou zoiets nooit ofte nimmer zeggen. Lux zucht even en plaatst dan een hand op de schouder van de nieuwe.
          'Gast, je treft me in een goede bui — anders lag je nu tegen de grond. Begrepen? Zeg niet van die shit.'
          "Hmm — op zich is er niks mis met een date. Natuurlijk kan dat romantisch zijn en ik denk dat iedereen heel erg diep van binnen wel een stiekeme romanticus is. Maar nu wordt het verplicht gesteld en dan is het niet zo zeer romantisch meer. Maar gewoon iets omdat het 'moet'. Plus. . .'
          Lux kijkt tijdens Amari's lange pleidooi voor feminisme kort op zijn telefoon, waarna hij een bericht verzendt naar Aziz.
          > Az: She's hot. Dat is 't enige wat ik weet. Ik ga dus echt niet hè.
          'Of — ik stelde het net ook aan Ezra voor — we gaan er gewoon met z'n allen niet heen.'
          Lux kijkt even grijnzend omlaag naar zijn ex en knijpt zacht in haar schouders voordat hij een kus op haar hoofd drukt.
          'Am, schattig — het is alleen geen High School Musical hier. Ik ga niet — alleen. Ik ga niet met een groepje de boel tegenhouden. Dat is zo. . . gay.'
          Lux blijft Amari aankijken en negeert daarbij de nieuweling volkomen. 'Whatever, ik houd niet van schoolfeesten. Dus, wij vanavond filmavondje samen? Of wil jij mij daarvoor vragen? Emancipatie enzo.'

    Yes, darling ——— drugs may kill you,
    but they will never break your heart.


    •

    Joëlle Mary Manderson


    18 years • The Virgin • Schoolyard • Vincent, Boyd & Theo • outfit

    'Tuurlijk krijg jij wel een date, ik bedoel jij bent het, ik weet zeker dat je gevraagd gaat worden.' De blondine kon een zucht niet onderdrukken. Fijn dat hij er meer vertrouwen in had dan haar maar ze moest het eerst nog maar zien. Waarom zouden de jongens voor haar kiezen? Haar reputatie trok nou niet bepaald veel jongens aan, wat misschien maar beter was ook. De meeste jongens zouden vast maar al te graag met hun date in bed duiken na het gala en dat was nou niet iets waar ze op zat te wachten.
          'Ik heb geen idee wie ik wil vragen. Meriall misschien, Reese? Misschien Amani, ik weet het niet om eerlijk te zijn. Ik ben bang dat elke dame die ik vraag nee zegt uit angst dat ik de eerst de beste persoon die op mijn tenen staat op dat gala neer sla.' Ze trok haar wenkbrauwen op en keek om naar hem. ''Dat is echt niet zo, geloof me nou maar.'' ze vond het ergens sneu dat hij daarom geen dame mee durfde te vragen.
          'Hola señorita, señor,' Ze keek op naar Boyd die bij hen kwam zitten en glimlachte eventjes naar hem als begroeting. Ze wilde net haar mond opentrekken om een begroeting uit te spreken, toen ze verstijfde door een hand die plotseling op haar schouder geld werd. Ze schrok ervan. Zodra ze om keek zag ze echter het gezicht van Theodore waardoor ze weer uitademde - schijnbaar had ze haar adem ingehouden.
          'Hey bestie.' ze rolde eens met haar ogen. ''Moest dat nou?'' mompelde ze wat mopperend waarna ze haar hand door haar haren haalde.
          'Dus wat zijn jullie plannen vandaag?' vroeg Theo nadat hij voor hen was komen te staan. 'Nog geen plannen. Misschien even naar de stad om voor zo'n belachelijk pak te kijken, maar daar blijft het ook wel bij, jij?' Joëlle rolde opnieuw met haar ogen om de opmerking van Vincent.
          ''Nee, Vincent gaat eerst zijn telefoon pakken en een dame mee uit vragen. Ik zou het graag voor je doen maar de nieuwe was erg duidelijk dat een jongen een meisje mee moet vragen.'' Ze keek echter op naar Theo.
          ''Jij - en Boyd, jij ook trouwens - mogen wel mee hoor, kunnen we meteen een pak voor jullie allemaal regelen.'' zei ze met een glimlachje. Dan zagen ze er in ieder geval fatsoenlijk uit.

    Sydney Cox
    17 — ex-slut (now baby momma) — in her kitchen — Roman — outfit

    Ik voel een paar armen om me heen en ik grinnik wel zachtjes. Een warm gevoel trekt door mijn lichaam heen en ik moet vreselijk de neiging onderdrukken hem niet meteen te kussen. Ik voel me sowieso al vereerd dat de koning van de school met mij optrekt, terwijl ik toch niet een van de braafste meisjes was. Ben, misschien zelfs.
          'Hm, weet je zeker dat je wel met mij wilt gaan? We kunnen het ook gewoon een movie night maken, met Lexi. Dan offer ik mezelf zelfs op voor Disneyfilms.' Ik grinnik even en kijk hem aan, waarna ik mijn armen even over elkaar heen sla.
          'Je komt er niet onderuit, meneer,' lach ik even, 'zelfs al klinken Disneyfilms heel verleidelijk.' Ik druk dan een kusje op zijn wang. 'We hebben maar één eindejaarsfeest en ik wil er echt heen.' Ik pruil even. Hij kijkt naar de lasagne en ik grinnik als hij meteen weer zegt dat die er goed uit ziet. 'Je kent me,' zeg ik en plagend geef ik hem een stootje met mijn heupen. Ik leg alles in de schaal en ik zet die vast in de oven, maar zet 'm nog niet aan. Het is nog te vroeg voor eten, maar alles klaarmaken mag altijd. Ik leun tegen het aanrecht aan en kijk naar hoe Roman alles voor de salade rustig snijdt. Ik glimlach even naar hem. 'Je zou chefkok moeten worden.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ARDEN • EVERLY • SCHULTZ


    17 • The Fuck-up • Outfit • Cafeteria • Aziz

    'Afro-Amerikaans en Egyptisch,' vertelde de jongen haar. Arden knikte. 'maar ik ben geboren en getogen in Arizona, volledig Amerikaans dus, alleen met een ander kleurtje.' Ze kon het niet laten om kort te grinniken bij zijn woorden. 'Ik vind je het kleurtje wel leuk,' sprak ze zacht op een speelse toon. Ze keek hem kort aan en vormde een lichte grijns op haar gezicht. Arden zou liegen als ze zou zeggen dat Aziz lelijk of onaantrekkelijk was, maar hij straalde niet bepaald uit dat hij een gentleman was - niet dat Arden daar ooit mee in aanraking was gekomen met haar "fantastische" keuzes in mannen.
          'Waarschijnlijk maar ik denk dat het best mogelijk is om er een leuke avond van te maken. Als je tenminste met de juiste personen gaat.' antwoordde Aziz toen Arden een opmerking maakte over het gala. Ze keek hem met een vragende blik aan. 'Heb je al iemand op het oog?' vroeg ze vervolgens. Nonchalant speelde ze wat met haar haren.
          Ze lachte weer toen Aziz zich beledigd opstelde tegenover haar woorden. Uitdagend haalde ze haar schouders op terwijl ze haar ogen lachend rolde. 'Nee, ik begrijp je volledig. Over het algemeen zijn het hier op school nou niet echt bepaald gentlemen. Ik kan je echter verzekeren, dat mocht je ooit zin hebben om op date te gaan met mij, ik ervoor zal zorgen dat je gemiddelde idee van de jongens hier meteen opgekrikt zal worden.' zei hij vervolgens. Arden fronste haar wenkbrauwen. Ze bewoog zich wat dichter naar hem toe. 'Wat laat je denken dat ik met jou op date wil?' vroeg ze. Haar toon bevatte spot, uitdaging en zelfverzekerdheid. 'En ja prima,' antwoordde ze op zijn vraag om een stukje te gaan lopen. Ze stond op en draaide zich half om, wachtend op Aziz om haar te volgen.
          'Als ik überhaupt naar het gala wil, moet ik eerst gaan investeren in een jurk,' zuchtte Arden alsof dat het grootste drama van de wereld was. 'Het is niet dat de leerlingen van deze school het geld hebben om zomaar een dure outfit te kopen. Met dit soort ideeën dwingen ze ons bijna om een bank te beroven om er fatsoenlijk uit te zien.'


    OH, FUCK OFF


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Roman Angél DeSantos
    19 | The King | Outfit | With Syd



    Ze slaat haar armen over elkaar en kijkt mij dan grinnikend aan, alleen daaraan kon ik al zien dat ik niet ging slagen met mijn veel betere plan. 'Je komt er niet onderuit, meneer,' lacht ze dan even, en ik kijk haar licht pruilend aan. Al helpt dat ook niet echt. 'zelfs al klinken Disneyfilms heel verleidelijk.' Ik grijns wat als ze een kusje op mijn wang drukt. 'Ik weet wel meer verleidelijke dingen,' grijns ik speels en knipoog snel.
    'We hebben maar één eindejaarsfeest en ik wil er echt heen.' Ik zucht zachtjes. 'Oké oké, goed dan,' geef ik dan echt toe. Het was maar een avond. Niet te vergeten dat onder andere de school mijn terrein is. Een nieuwe directeur gaat dat niet veranderen. Mijn terrein, mijn regels, wat betekent dat ik het wel wat leuker kan maken.
    'Je kent me,' zegt ze met een plagend stootje van haar heupen, nadat ik had gezegd dat de lasagne er al goed uit ziet. Ik glimlach en laat haar langzaam los, om door het raam even naar de achtertuin te kijken. Een zachte glimlach vormt zich voor een moment op mijn lippen, voor ik me weer naar het aanrecht keer. Ik doe de laatste dingen bij de salade en doe er dan folie over, om de glazen schaal vervolgens in de koelkast te zetten. 'Je zou chefkok moeten worden.' Ik lach even en kijk haar uitdagend aan. 'Heb ik jou daar niet voor?' plaag ik. Ik loop naar haar toe en plaats mijn handen aan beide kanten op het aanrecht, waarna ik naar haar grijns. 'Ik bedoel maar, ik moet ook wat krijgen toch?' lach ik zachtjes.


    El Diablo.

    Johan Boyd van Helsing

    boyd ━ 18 ━ the inker ━ Joëlle,Theo&Vincent ━ coffee

          Na mijn begroeting werd ik verwelkomd door beide studenten. Altijd fijn om daadwerkelijk vrienden te hebben op een school. Dat kunnen niet veel leerlingen zeggen.
          'Ik heb een idee voor een tattoeage die ik wil, na vier jaar gespaard te hebben ook eindelijk genoeg geld, om iets te doen buiten rijlessen enzo, als je binnenkort tijd heb?' Mijn oren waren gespitst zodra ik het woord tattoeage hoorde en meteen knikte ik op Vincent's woorden.
          'Tuurlijk!' stem ik dan ook enthousiast in. Kort na mijn woorden kwam er nog iemand bij de groep, Theodore. Hij had ons alle drie begroet en ik groette hem terug met mijn vuist tegen die van hem.
          'Dus wat zijn jullie plannen vandaag?' vroeg Theodore. Eerst liet ik de andere twee even antwoord geven, want ik wist eigenlijk nog niet wat ik ging doen. Vincent zei iets maar ik werd afgeleid door het getril van mijn mobieltje.
    TEXT from Amani:
    not yet, why? are you offering to be my victim?
    Eenglimlach ontstond op mijn gezicht bij het antwoord van Amani. Was dat nou een ja? wilde ze mee?
    TEXT to Amani:
    I certainly am, my lady
    Mijn vingers gingen ontzettend snel over het scherm en voor ik het wist had ik het berichtje verstuurd. Amani was prachtig en ik zou me vereerd voelen om haar naast me te hebben op het feest. Ik focuste me weer op de stemmen van de drie anderen.
          'Misschien even naar de stad om voor zo'n belachelijk pak te kijken, maar daar blijft het ook wel bij, jij?' ━━ 'Nee, Vincent gaat eerst zijn telefoon pakken en een dame mee uit vragen. Ik zou het graag voor je doen maar de nieuwe was erg duidelijk dat een jongen een meisje mee moet vragen.' Bij de woorden van Vincent moest ik even slikken. Ik was de vorige keer uit mijn broek gescheurd, dus ik moest ook een nieuw pak.
          'Jij - en Boyd, jij ook trouwens - mogen wel mee hoor, kunnen we meteen een pak voor jullie allemaal regelen.' Vervolgde Joëlle. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik de drie aan.
          'Ik moet wel, aangezien ik nu een date heb,' de laatste woorden kwam iets wat patserig over mijn lippen, maar ik was nou eenmaal trots, dat kon ik niet verbergen. Amani was een prachtige dame en stiekem had ik eigenlijk wel een oogje op haar. Ze moest eens weten. Ik heb het alleen nog nooit over mijn hart gekregen om het haar daadwerkelijk te vertellen. Eigenlijk begreep ik ook niet hoe ik dat berichtje had gestuurd zonder een paniek aanval te krijgen.


    - thank you for existing -