• AMSTERDAM - Het openbaar ministerie moet Geert Wilders alsnog vervolgen, zo heeft het Gerechtshof in Amsterdam beslist. Het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland spreekt nu van ’een geweldige dag voor de democratie’.

    Dat zegt de Telegraaf.
    Hier staat meer:
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3054496/__OM_moet_Wilders_alsnog_vervolgen__.html?p=2,1

    Ik vind, dat dat nergens op slaat. Hij heeft in de film, Fitna, alleen maar zijn mening gegeven, en laten zien, wat er kán gebeuren met alle buitenlanders. Hij haat ze echt niet hoor. Als al die buitenlanders/moslims/etc. het niet eens zijn met de mening van Geert Wilders, zoeken ze maar een ander land.

    Sorry als dit verkeerd over komt, maar dit vind ik ervan. Ik ben óók geen racist ofzo hoor.

    Met deze reactie ben ik het helemaal eens:

    Ik zal wel oerdom zijn maar ik begrijp werkelijk niet waarom deze integere politicus vervolgd moet worden.Hij is altijd eerlijk en maakt zich nooit schuldig aan discriminatie,rascisme of wat dan ook. Men WILDE mischien dat deze man van iets beschuldigd kon worden maar een eerdere gang naar de rechter heeft bewezen dat dit niet mogelijk is.Men is in Nederland pas schuldig als men aanzet tot haat jegens anderen.Dhr. Wilders noch zijn medefractieleden hebben zich hier nog nooit schuldig aan gemaakt.


    Nu, jullie mening hierover?

    Wie kan Wilder even veranderen in Wilders? -> Titel.

    Myn mening? EINDELYK! Eindelyk gaat hy de bak in. Ik vind het onzin dat het zo lang heeft moeten duren, maar uiteindelyk.. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hij had die film nooit mogen maken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Misschien denken sommige dat ik álle moslims en buitenlanders enzo bedoel, dat is niet zo. Er zijn ook heel veel 'goede'.

    Hij had die film nooit mogen maken.

    Hij heeft daar de mogelijke gevolgen laten zien, en wat er in die 'moslim-landen' gebeurt. Wat voor verschrikkelijke dingen. Hij wil niet dat dat ook in Nederland gaat gebeuren.

    Hy gaat serieus, té ver. Hy doet alsof hy veel beter is dan alle moslims. En télkens weer als hy praat, praat hy over buitenlanders. Nooit over iets anders. Die film had hy nooit moeten maken. En tja, in de gevangenis loopt hy geen gevaar op vermoord worden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eindelijk(A)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Hij had die film nooit mogen maken.

    idd.... als hij die film nooit was gaan maken was er nooit zoveel ruzie en dat soort stuff geweest.... en dan komt de film uit en slaat hij eigenlijk nergens op....
    en hij gaat echt te ver!

    DE BAK IN MET HEM :]

    Ik haat hem + hij had niet zo'n film moeten maken ><


    SimplePlanLove<3

    zoeken ze maar een ander land.

    Als hý zyn mening mag uiten, waarom mogen moslims/buitenlanders dat dan niet? Waarom moeten zy dan meteen opzoek naar een ander land? ¬¬ Je mag het toch wel ergens niet mee eens zyn. En nou niet zeggen dat Geert Wilders ook alleen maar zyn mening uit &nd stuff, want hy gaat gewoon té ver.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DE BAK IN MET HEM :]

    Ik haat hem + hij had niet zo'n film moeten maken ><

    (: Me 2.
    Ik had ooit een plan, dat als ik hem ooit tegenzou komen dat ik zyn ogen uit zou krabben.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    deze site is niet geschikt voor correcte antwoorden. De meeste van de users hier hebben zowieso een totaal verkeerd beeld en kijken alleen naar de negatieve beelden. Maar ik ben het ook met je eens.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hy gaat serieus, té ver. Hy doet alsof hy veel beter is dan alle moslims. En télkens weer als hy praat, praat hy over buitenlanders. Nooit over iets anders. Die film had hy nooit moeten maken. En tja, in de gevangenis loopt hy geen gevaar op vermoord worden.


    Idd ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hij is vreselijk !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Wie kan Wilder even veranderen in Wilders? -> Titel.



    ikke (baby)