Florent schreef:
(...)
Ik ben inderdaad maar gewoon verder gegaan en het loopt nu wel weer wat beter. Het gaat alleen niet zo snel omdat ik iedere keer dat ik schrijf, maar max 500 woorden ofzo neerpen 😓 Achja, ieder stuk is een stapje verder.
Hoe vaart de rest?
Ja, de Equinox had even d'r anker uitgeslagen maar ze maakt zich klaar om weer uit te varen :')
lmao stupid jokes als je over een piratenverhaal schrijft haha
Ik heb echt zo lang er niet meer aan gewerkt. Zoveel schoolwerk en ook niet in de flow van het verhaal.
Nu eigenlijk ook niet in de flow maar ik probeer er weer in te komen.
Ik weet nochtans wel het plot en waar ik heen wil werken, maar we zitten nog in de buildup fase en dat is soms nogal saai want je moet je lezer natuurlijk ook mee krijgen, maar dan heb je wat van mmm hoe trek ik dit op gang en dat het boeiend blijft?
En de tip om eerst latere scenes te schrijven en dan hetgene wat er tussen komt, lijkt me ook niet echt verstandig om te doen in mijn geval want ik ben een gevoelsschrijver en de kans dat ik mijn plot nog aanpas wanneer ik het verhaal verder schrijf, is wel reeël. Dan komen er dingen uit die je als schrijver ook niet verwacht haha. Daarom dat ik wel in chronologie wil gaan
but its so harddd
ik probeer nu zo'n schrijfprogrammatje uit waar ik dan een goal in kan zetten en dat het op tijd is, maar dan schrijf ik ook meestal max 500 maar :'(
goh ja is toch wel iets
Ik merk dat ik er echt voor in de mood moet zijn, anders trekt het schrijfwerk toch op niets.
A to the Z