Is schaak wel kak als het al generaties lang in de rijke familie zit? Meen dat z'n vader en broer ook op dezelfde schaakclub zaten (en generaties daarboven), haha. Maar ja, polo en hockey zijn boven alles al kak, dat is wel zo.
Wervelwind schreef:
Mijn huidige SOTY is echt een verhaal dat zooooo out of my comfort zone is en eigenlijk vind ik dat helemaal ge-wel-dig! Momenteel ben ik echt aaan het experimenteren met genres en probeer ik te ontdekken in welke mijn creativiteit het meest tot uiting komt.
Hebben jullie een specifiek (sub)genre of proberen jullie ook vanalles uit?
Ik vind fantasydingen met worldbuilding altijd heel leuk, maar ook intensief. Zelf heb ik wel eens DnD (en gelijke) campaigns gehost als dungeon master en ik wil die skills niet verliezen, dus eigenlijk ben ik meer bezig met een game verzinnen dan een verhaal. Dat is mijn grootste zwakte daar.
Tevens dramatisch dialoog, want daar zorg ik dan immers zelf voor, met mijn stem. In getypte woorden is dat anders
Overige genres zijn dystopisch (lijkt me een genre tegenwoordig), sci-fi en wel... romantische troep, maar dat laatste schrijf ik meer voor mezelf als ik me verveel en de feels nodig heb, lol.
Moet wel toegeven dat romantische troep me soms wel ligt. Als ik een goed momentje heb, zet ik best wel mooie dingen neer. Misschien komt het doordat ik oud en sentimenteel word
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.