Pixielisje schreef:
Ik moet ook nog alles schrijven, maar ik hbe de draad terug opgenomen dus ik ben wel blij. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik het even laten liggen heb, want nu heb ik gezien dat het plot even niet spoorde en zo en heb ik dat herwerkt. Dus nu ben ik weer gemotiveerder om door te doen!
@Chris (Ik vind het vervelend om je gebruikersnaam altijd te @'en aangezien we elkaar wel af en toe tegenkomen op het forum he haha, dus is het goed dat ik je gewoon aanspreek met je voornaam nu? :o) Ah, super dat je weer geactiveerd hebt! Ik volgde je verhaal dus ik ben blij hehe. Ik ben overigens ook geen held in 2000 woorden in één keer neerpennen. Ik schrijf eigenlijk beter door eerst het hoofdstuk te schrijven met zaken die ik bedenk en dan in een tweede ronde zaken en zinnen bij te noteren die passen. Dus ik voel je haha. Ik krijg nooit lengte in die hoofdstukken :'(
Ik ben anderzijds ook de persoon die zo enthousiast is na een hoofdstuk dat ik gelijk het online zou willen gooien, maar ik heb me voorgenomen te wachten tot ik mijn voorraad wat opgebouwd heb nu haha
Tbh ik vraag me af of ik die 40 000 woorden haal. Ik heb nu met het three-act systeem berekend hoeveel woorden ik ongeveer per act moet hebben volgens genre.
Voor wie het handig is/geïnteresseerd is:
act 1 zou 25% van je wordcount moeten zijn, act 1 50% en act 3 25%. Volgens mijn opbouw is dat dus best logisch nog. Dus ik probeer daar een beetje oog voor te hebben.
Nanowrimo motiveert me wel om te werken aan soty haha. Ik hoop echt dat ik hem afkrijg.
Natuurlijk mag je gewoon Chris zeggen
Ik ben ook iemand die het gelijk online wil gooien, maar doordat een beta me helpt gebeurt dat dus niet. Gelukkig maar, want ze halen er best nog wat fouten uit, lol.
Ik heb berekend dat als ieder hoofdstuk 1200 woorden zou zijn, ik 33 hoofstukken nodig heb om de 40.000 te behalen. Met dit verhaal ga ik dat wel halen, ik heb er nu al 11 (geloof ik). Het is eerder de vraag of dat lukt voor november lol.
Ik vind het wel komisch hoe we in januari allemaal dachten 'ohjo het is pas januari; genoeg tijd' en nu zitten van 'shit man het is al juli, dat wordt wel krap'
There are poems inside of you that paper can't handle