• Lieve users,

    Zoals sommigen van jullie misschien wel is opgevallen is de huidige FAQ (Frequently Asked Questions) van Quizlet hopeloos verouderd. Sommige vragen waren niet meer van toepassing, of moeilijk te begrijpen gezien ze ingingen op een verouderde versie van Quizlet. Om deze redenen zijn wij de afgelopen tijd bezig geweest om de FAQ weer up-to-date te krijgen. Zo hebben we een paar onderwerpen eruit gehaald die niet meer relevant zijn en ook weer nieuwe toegevoegd.

    Nu rees bij ons de vraag of jullie zelf nog suggesties hebben voor vragen die jullie graag beantwoord zouden zien in de FAQ, voordat we alles gaan aanpassen?

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 16:04 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    De crew is goed bezig de laatste tijd man! Ik zal 'm vanavond eens doorspitten


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    misschien iets over hoe het kudo systeem en de creatie van de dag/week werken... ik snap dat wel, maar voor nieuwe leden is dat misschien handig


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Misschien de vraag in hoeverre er seksueel getinte hoofdstukken op Quizlet geplaatst mogen worden?
    Door de reacties op het topic van Laura67, heb ik het gevoel dat hier misschien een duidelijkere richtlijn over moet zijn. (:
    Of is dit eerder iets voor de regels?


    The soul needs autumn.

    Iets over geslachten kiezen en het grijze poppetje.

    404 schreef:
    Iets over geslachten kiezen en het grijze poppetje.


    Welke vraag zou je er dan willen hebben? Want het lijkt me nu vrij logisch hoe het werkt.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wervelwind schreef:
    Misschien de vraag in hoeverre er seksueel getinte hoofdstukken op Quizlet geplaatst mogen worden?
    Door de reacties op het topic van Laura67, heb ik het gevoel dat hier misschien een duidelijkere richtlijn over moet zijn. (:
    Of is dit eerder iets voor de regels?


    Dit is meer iets voor de huisregels, inderdaad. Maar ik zal het doorgeven!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Lekker bezig Crew!!!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Welke vraag zou je er dan willen hebben? Want het lijkt me nu vrij logisch hoe het werkt.

    Dat klopt, maar voor nieuwe users misschien niet :)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Help, waar vindt je de FAQ :$

    Want ik heb een een vraag die er eventueel bij kan, maar weet niet of het er al tussen staat: vaak vragen mensen waar je kan zien hoe lang je exact op Quizlet zit (de datum).


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Help, waar vindt je de FAQ :$

    Want ik heb een een vraag die er eventueel bij kan, maar weet niet of het er al tussen staat: vaak vragen mensen waar je kan zien hoe lang je exact op Quizlet zit (de datum).


    Het is de "help" pagina, naast contact en uitloggen. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Het is de "help" pagina, naast contact en uitloggen. (:


    OOoh ik was echt naar letterlijk FAQ aan het zoeken haha


    The soul needs autumn.

    Goed bezig mods! =D

    Varekai schreef:
    De crew is goed bezig de laatste tijd man! Ik zal 'm vanavond eens doorspitten.


    404 schreef:
    Iets over geslachten kiezen en het grijze poppetje.

    Eigenlijk best vreemd, want die stond er wel tussen in de versie die ik heb nagelezen. Dus het kan zijn dat we die vraag hebben overgeslagen bij het invoeren van de nieuwe vragen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De vraag ‘hoe krijg je een plaatje naast je tekst?’ vind ik wel goed om toe te voegen. Zegmaar met de [column]-code. In het begin was dat voor mij een flinke zoektoch om daar achter te komen.


    look at the stars, look how they shine for you;