• Ik zoek stories om te volgen of om te lezen. Als ze niet bij 'Het liefst niet' staan mag je ze altijd neerzetten.

    Het liefst:
    Glee
    Twilight
    Harry Potter
    Onbekende personen

    Het liefst niet:
    One Direction
    Justin Bieber


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zit nu op mijn mobiel, dus ik kan geen links plaatsen, behalve een reactie waarbij je een link naar mijn profiel hebt ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Je hebt al een abo op mijn story. (:
    Maar ik kan je de volgende ook heel erg aanbevelen:
    Witchcraft - The dark powers van Bender
    Symphony of Sacrifice van Mercurial
    Fallen Angels & Extinguished Devils van Kowalewicz


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    *http://www.quizlet.nl/stories/78182/het-verhaal-van-paulie/
    *misdaad
    *romantiek


    Het verhaal van Paulie
    en zij kno niet houden van...


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    http://www.quizlet.nl/stories/78998/forever-together/
    avontuur, romantiek



    Het gaat over een koppeltje dat per ongeluk terugkeren in de tijd. Ze komen bij de Romeinen terecht. Hij wordt opgeleid als soldaat, zij wordt slaaf.

    (klinkt saai, maar lees de proloog, misschien staat het je nog aan)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb wel een heleboel verhalen van Twilight en Harry Potter op mijn profiel staan. Misschien dat je daar een leuke tussen vind:X
    Zit alleen op de iPod dus ik kan geen links plaatsen:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Onbekende personen met drama en romantiek:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    You've got to destroy what destroys you


    Op een koude decembernacht wordt Mélanie Scheepers op gruwelijke wijze vermoordt. Maar omdat niemand enig vermoeden heeft van wie de moordenaar zou kunnen zijn, vindt haar ziel geen rust en dwaalt haar geest rond op de plek waar ze het laatst ademde. Ze probeert haar vader -de enige man die nog in haar gelooft- aanwijzingen te geven van wie het zou kunnen zijn. Maar dan ziet Mélanie dat de moordenaar weer wil toeslaan, dit keer bij iemand die haar nauw aan het hart ligt. Ze doet er alles aan om hem te stoppen en zo ook helemaal vrij te zijn...






    Ik hoorde zijn snelle voetstappen en zijn haastige ademhaling, niet ver van me vandaan. Mijn hart bonkte wild tegen mijn borstkast en ik wist dat het niet lang meer zou duren voor hij me in zou halen. Eén verkeerde stap, één trapje verkeerd ingeschat en ik val kermend op de grond.
    'Niet doen,' hijg ik, als ik hem dichterbij hoor komen. 'Laat me gaan, ik smeek het je.' De man glimlachte om mijn tevergeefse smeekbede en ging recht voor me staan.
    'Het is te laat meisje, geef het op.' gromde hij. 'Het is te laat.'


    *gebasseerd op 'Lovely Bones', maar wel totaal veranderd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    twilight bij mij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het eerste hoofdstuk wordt zometeen geupdate ;)
    Hier de verdere informatie:


    Proloog:
    Eens dat er iets gebroken is kun je het moeilijk maken. Zelf al passen de stukjes terug in elkaar en vormt het allemaal terug een mooi geheel, je zult de breuken blijven zien. Net als bij een gebroken ziel, zullen er littekens achterblijven. Littekens die niet meer helen en die ook nooit meer geheeld zullen worden. Deze littekens, gevormd door herinneringen van slechte momenten, probeer je te verdringen, te vergeten en wanneer je denkt dat je ze hebt vergeten, komen ze terug. Een foto, een droom, een handeling, alles kan daar voor zorgen. Probeer de herinneringen nooit helemaal te helen, want deze strijd kun je niet winnen…

    Een verhaal over een sterke jonge vrouw die wordt ontvoerd door enkele stevige, grote mannen. De reden van haar ontvoering is haar verleden, dat ze d.m.v. de nieuwste technologie en therapieën terug boven willen halen. Avalyn maakt heel haar slechte jeugd terug mee, moet alle folteringen en pijnlijke momenten weer ondergaan en het ergste, ze moet haar grootste angst onder ogen zien te komen. Dit allemaal wanneer ze net dacht dat ze aan de betere hand was, dat ze alles achter haar had gelaten en dat ze eindelijk haar nieuwe leven gewoon was geworden. Ze kan hier alleen maar weg als het experiment slaagt, maar is dat in feite wel mogelijk..?


    - Onbekende personen
    - Thriller (Denk ik toch ;))
    - Beetje Drama en beetje liefde
    - Nederlands gesproken

    Eerste hoofdstuk toegevoegd ;)
    Klikkie

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 18:00 ]

    Genre: Twilight

    Lily's Story: Maroon
    http://www.quizlet.nl/stories/79382/lilys-story-maroon/


    Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten. <3

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Daughter of the devil

    Did you ever believe?
    Were you ever a dreamer?
    Ever imagine heart open and free?
    Did you ever deny?
    Were you ever a traitor?
    ...
    This is a call to arms, gather soldiers
    Time to go to war
    This is a battle song, brothers and sisters
    Time to go to war
    ...
    Ever want to be free?
    Do you even remember?
    Want to be god and devil like me?
    Ever want to just stop?
    Do you want to surrender?
    Or fight for victory?
    ...
    Darkness falls, here comes the rain to wash away the past and the names
    Darkness falls, here comes the rain to end it all, the blood and the game
    ...





    In een verlaten villawijk ergens in Engeland woont Monique. op de school waar ze elke schooldag naar toe gaat zitten amper leerlingen, en het is dan ook een wonder dat de mysterieuze Apophis op een dag als nieuwe leerling op de school verschijnt. En om he allemaal nog een beetje enger te maken vinden er vlak na haar verschijning ook nog eens een paar vreemde verdwijningen plaats...


    Live, love, and take a LAUGH!

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong





    "Two best friends go to hogwarts. They don't know it from each other.
    At hogwarts their worlds are teared appart. One gets evil one stays the same. New friends. Maybe love? "
    One pureblood
    One Halfblood.
    Both Slyterin.
    And an unprotected charm.


    *nederlands geschreven
    * Engelse namen
    * gebasseerd op het echte verhaal
    * All rights reserved ©
    * By Camellia en Endgame

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:04 ]


    - One Direction Infection -