• Oké ik zit in een dilemma.
    Vanavond zou ik met twee vriendinnen naar het concert van Hollywood Undead gaan. De weggever zit hem hier ik het woord Zou.
    Vorige week trok een van hen al terug. Iets wat ik wel verwacht had, aangezien ze een beetje gedwongen was door de ander.
    Nu heeft daarnet de ander het ook laten afweten...

    Ik ben iemand die heel veel waarde hecht aan dit soort dingen. Misschien wel iets te veel. Ik voel me nu dan ook enorm geditcht. Waarschijnlijk ook omdat de paar personen die ik verder mee kon vragen nu ook niet kunnen.
    Ik zit nu dus met 3 kaartjes voor een onverkoopbaar concert. Ik wil super graag gaan, maar door mijn Anxiety durf ik gewoonweg niet in mijn eentje.
    Toch twijfel ik. Voor mijn therapie zou ik niet eens deze gedachte hebben, maar ergens in mijn hoofd probeer ik mezelf ervan te overtuigen toch te gaan en schijt te hebben aan alles en iedereen.
    Iets wat me tot nu toe niet lukt dus heb ik even jullie hulp nodig om mezelf te overtuigen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ga! Laat je avond niet verpesten. Als het niet gaat kan je altijd nog weg, maar probeer het, het kan alleen maar meevallen toch?


    --

    als ik jou was zou ik gewoon gaan ^^ anders ga je er meschien spijt van krijgen You can do it ^^

    en ik wil wel met je mee XD


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    DeanoTheEmoCat schreef:
    als ik jou was zou ik gewoon gaan ^^ anders ga je er meschien spijt van krijgen You can do it ^^

    en ik wil wel met je mee XD


    Yess pleace.. :x

    Hahahah waarom zou ik dit minder awkward vinden dan in mijn eentje?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)

    Yess pleace.. :x

    Hahahah waarom zou ik dit minder awkward vinden dan in mijn eentje?


    haha ik doe het echt hoor ^^ ik kan gratis reizen xD als je er open voor staat natuurlijk ^^
    ben je tenminste niet alleen ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    DeanoTheEmoCat schreef:
    als ik jou was zou ik gewoon gaan ^^ anders ga je er meschien spijt van krijgen You can do it ^^

    en ik wil wel met je mee XD

    Idem dito hier!
    Ik heb het ook een keer gehad en tien was ik al onderweg, maar ik ben toch gegaan en heb tien een super toffe avond gehad!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben ook gewoon een keertje in m'n eentje gegaan. Om eerlijk te zijn vond ik het redelijk awkward, maar als ik het niet had gedaan had ik voor eeuwig spijt gehad dus gewoon doen!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben bewust alleen naar 1D geweest. Mijn ouders dropte mij en ik heb genoten. Met niks en niemand rekening houden en een praatje heb je al snel over de artiest..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben zelf ook al twee keer alleen naar een concert geweest, twee keer met heel veel stress er heen maar heb er geen spijt van gehad! Je ontmoet sowieso mensen waarmee je kunt praten, vlotter dan je zou verwachten. Uiteindelijk praat je tijdens het concert zelf toch niet, dus moest je dan geen mensen tegenkomen waarmee het klikt, is het ook niet zo heel erg. Ik heb ook al vaak mensen alleen gezien bij concerten, dus het is echt wel oké.
    Als je de band echt heel erg graag wilt zien, ga ervoor :).


    soul made of stardust and chaos.