• Lieve users,

    Zoals sommigen van jullie misschien wel is opgevallen is de huidige FAQ (Frequently Asked Questions) van Quizlet hopeloos verouderd. Sommige vragen waren niet meer van toepassing, of moeilijk te begrijpen gezien ze ingingen op een verouderde versie van Quizlet. Om deze redenen zijn wij de afgelopen tijd bezig geweest om de FAQ weer up-to-date te krijgen. Zo hebben we een paar onderwerpen eruit gehaald die niet meer relevant zijn en ook weer nieuwe toegevoegd.

    Nu rees bij ons de vraag of jullie zelf nog suggesties hebben voor vragen die jullie graag beantwoord zouden zien in de FAQ, voordat we alles gaan aanpassen?

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 16:04 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Er staat: "Bestraffen jullie plagiaat?"
    Maar vervolgens niet hoe Quizlet plagiaat bestraft, misschien kan dat erbij/ bij een apart linkje?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Scandal schreef:
    (...)
    Eigenlijk best vreemd, want die stond er wel tussen in de versie die ik heb nagelezen. Dus het kan zijn dat we die vraag hebben overgeslagen bij het invoeren van de nieuwe vragen.


    De nieuwe versie is normaal nog niet ingevoerd (toch?). ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    De nieuwe versie is normaal nog niet ingevoerd (toch?). ^^

    Oeps klopt. Normaal ging dit topic over aanvullingen vragen over de FAQ die intussen verbeterd is. Niet over aanvullingen van nu, want die hebben we al (maar nog niet gepubliceerd dan). We moeten eigenlijk net aanvullingen hebben op hetgeen we al hebben! =P

    Dus denk inderdaad maar na over wat je zeker nog mist in de huidige! En als dat nog ontbreekt in de vernieuwde, dan kunnen we dat mee opnemen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ClarkDodie schreef:
    De vraag ‘hoe krijg je een plaatje naast je tekst?’ vind ik wel goed om toe te voegen. Zegmaar met de [column]-code. In het begin was dat voor mij een flinke zoektoch om daar achter te komen.


    zelf voor ervaren quizlet gebruikers is dit nog een flinke uitzoek werk. deze zou heel handig zijn


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Onze geupdate versie van achter de schermen staat er al een tijdje in. Maar ik zie dat nog niet alle vragen die jullie voorstelden erin staan, dus dat gaan we zeker nog bekijken en aanpassen. ^^
    Nog vragen die niet vermeld staan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NiekNiek schreef:
    misschien iets over hoe het kudo systeem en de creatie van de dag/week werken... ik snap dat wel, maar voor nieuwe leden is dat misschien handig

    Deze staat erin. ^^

    Calcifer schreef:
    Iets over geslachten kiezen en het grijze poppetje.

    We hebben nu ook een vraag i.v.m. het derde poppetje. (:

    M0NA schreef:
    Er staat: "Bestraffen jullie plagiaat?"
    Maar vervolgens niet hoe Quizlet plagiaat bestraft, misschien kan dat erbij/ bij een apart linkje?

    Dat staat in de huisregels vermeld, maar misschien dat we dat er dan bij kunnen zeggen, ja. ^^

    Evolve schreef:
    De vraag ‘hoe krijg je een plaatje naast je tekst?’ vind ik wel goed om toe te voegen. Zegmaar met de [column]-code. In het begin was dat voor mij een flinke zoektoch om daar achter te komen.

    Dit is inderdaad een goede toevoeging!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Calcifer schreef:
    Iets over geslachten kiezen en het grijze poppetje.

    ZeroBlackfire schreef:
    (...)


    Die vraag staat erin. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.