• Dark Paradise.



    || Dark Paradise. Zo wordt de achterbuurt van Manhattan genoemd. Eens je verstrikt raakt in het web van drugs, criminaliteit, alcohol, clubs, dealers, handelaren, prostitutie en zo veel meer - is Dark Paradise de enige plek waaruit je nooit meer kunt ontsnappen. Het is zonder twijfel een organisatie die nooit slaapt. Hoewel de buurt een aftandse wijk moet voorstellen - is er zoveel meer mis met de jongeren die zich er gesetteld hebben. De meesten gedwongen, enkelen vrijwillig. Het is een spel dat je meesleurt tot je niet meer boven komt. Moord is een dagelijks iets, bazen worden met respect behandeld en Dark Paradise is de enige plek zonder taboe's.

    || Verdere uitleg.
    Dark Paradise is een vrij groot gebied in de schaduwen van het bruisende zakendistrict Manhattan. Het is een plaats waar vrijwel iedereen wapens bij zich draagt, en er niet over peinst om tegen grote namen in te gaan. Jongemannen met macht staan hoog in het aanzicht, en bezitten vrijwel alle plaatsen in Dark Paradise met ijzeren vuist. Vrouwen staan veelal lager in rang en dienen meestal onder de mannen al plezierstuk. Er zijn enkelen die het hebben kunnen schoppen tot dealer of serveerster - maar de meesten zijn er absoluut niet vrijwillig.

    || Regels.
    - De standaard Q-regels.
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - 16+ is toegestaan.
    - Dark Paradise is een groezelige buurt, met wellicht één supermarktje. Het meeste bestaat uit drugspanden, appartementjes, clubs etc.
    - Je leeft als mannelijk persoon vaak in een eigen appartement, en als vrouwelijk persoon meestal bij een andere man of meerdere vrouwen in huis.
    - Bij overtreding van de basis-regels waarschuw ik twee keer. Bij de derde keer kan ik je wegsturen.
    - Reservaties blijven maximaal 48 uur staan en dienen volledig ingevuld te worden.

    || Meedoen.

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Bezigheid in Dark Paradise:
    Extra:

    || Rollen: VOL.

    - Maleysa Valeria Cipriano ''Prostituee/stripper'' - Delightfully.
    - Rowine Blue Hale ''Dealer'' - Skull
    - Rachelle Xavièra Montéro ''Zangeres'' - Vernorexia.
    - Ivy James ''Lovergirl'' - Sydrian
    - Roquelle Marjory Hale ''Paaldanseres'' - Wallflowers

    - William Christopher Sheppard ''Bar/Clubeigenaar van Moon'' - Infano.
    - Noah Alec Pareiro ''Stripper'' - Hatsumomo
    - Dominic Newman ''Barkeeper'' - Tonto
    - Ignacio Bray Quinn (Jerome Diallo Celain) ''Dealer'' - Faisean
    - Caleb Yorick Gwendalson ''Undercomver agent'' - Praesidium


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 18:12 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zou graag een mannelijk personage willen reserveren.


    Ik wil graag een vrouwelijke dealer.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 16:57 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Volledige naam: Rowine Blue Hale.
    Bijnaam: Row, Herowine. -Yeah, I know, bad it is.-
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: Eenentwintig.
    Karakter:Ze dealt al zo'n drie jaar, en hoewel ze aan het begin een paar keer betrapt is gebeurt het nu eigenlijk nooit meer. Ze kwam op haar zeventiende in Dark Paradise, al was zij een van de weinigen die er vrijwillig heen ging. Haar ouders verwachtten van haar dat ze de modellenwereld in ging, maar ze voelde zich meer aangetrokken tot het criminele gebied. Ze heeft een zware heroine-verslaving, maar omdat ze dit vrijwel altijd bij zich heeft -heeft ze hier nooit gebrek aan. Ze vecht veel en heeft dan ook flink wat littekens en blauwe plekken. Ze draagt vrijwel altijd een zakmes onder haar broek verstopt.
    Row kan heel ongeduldig zijn en is soms ook nogal snel aangebrand. Je kan haar beter niet tegen je hebben, want ze neemt graag wraak en vergeet het ook niet snel als je haar iets hebt aangedaan.
    Row is niet echt makkelijk in de hand te houden. Ze kan soms heel onvoorspelbaar uit de hoek komen. Verder is ze niet echt het persoon dat snel aardig doet tegen mensen. Ook zal ze in een gevecht snel de overhand willen nemen en overschat ze haarzelf nog wel eens.
    Uiterlijk:



    Rowine heeft lange, blonde haren die vaak in een vlecht over haar schouder valt. Ze draagt vaak een skinny, waar ze een half-openstaand blousje, waaronder ze het lef heeft om er alleen een bh te dragen. Meestal is het blousje ook nog doorzichtig. Haar ogen zijn helder grijs, die dwars door je ziel kijken.
    Bezigheid in Dark Paradise: Dealer en af en toe wil ze nog wel betaald worden voor prostitutie, al komt ze nooit bij een handelaar..
    Extra: Nope.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:51 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Geen vrouwelijke dealers meer. Wees creatief, mensen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 17:06 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Well, allright, i'll be creative D':
    I'll change it in a minute.

    +
    Ik weet niks. Ik ben niet in een creatieve bui op het moment.


    Wait, mag ze nou wel of geen dealer zijn?

    I don't get it anymore D':

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 17:09 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zit te twijfelen tussen een mannelijke of een vrouwelijke stripper, ghehe.


    Your make-up is terrible

    Go schreef:
    Well, allright, i'll be creative D':
    I'll change it in a minute.

    +
    Ik weet niks. Ik ben niet in een creatieve bui op het moment. (krul)


    Na jou, bedoel ik. Dus vanaf nu. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hatsumomo schreef:
    Ik zit te twijfelen tussen een mannelijke of een vrouwelijke stripper, ghehe.


    Be pervish. 8') Mweh.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Delightfully schreef:
    (...)

    Na jou, bedoel ik. Dus vanaf nu. :')


    Oh, zo. Ik ben niet altijd even intelligent, (krul)

    Maar ik wilde gewoon ook eens onorigineel zijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lol. Ik wou net een vrouwelijke dealer reseveren en toen zag ik je bericht. Ik ga nu even nadenken welke ik wil.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik maak een mannelijke stripper!


    Your make-up is terrible

    Bijgewerkt. ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zit te denken over een mannelijke personage ..maar weet ff niet wat ie zal doen of zijn. Heb sws niet erg veel inspi atm


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil wel een mannelijk iets reserveren, maar ik ga vanavond weer naar huis waar ik zonder internet zit ..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'