• Zoë kaulitz is de dochter van het celebrity koppel Tom & Isis Kaulitz. ze is nog maar 15 maar al een echt feestbeest,ze staat bekend al de duitse Paris Hilton. Zoë maakt de verkeerde vrienden en komt uiteindelijk terecht in een afkickkliniek,maar wat als ze daar verliefd wordt op een jongen die wel erg veel weg heeft van Gustav,haar peetoom.

    waarsgynlyk is het gus niet hoar maar zie nog wel =']

    Rollen :
    Slechte'Party'BF : Cheyenne
    Vriendin in rehab : Shárissa
    Beste vriendin : Renée =']
    Psychologe die soort van band met zoë krijgt : Barbara


    invullen:
    Naam
    Leeftyd :
    Rol :
    Foto:
    Tekstje :


    We can only learn to love by loving.

    Naam: Renée.
    Leeftyd : 15.
    Rol : Beste vriendin.
    Foto : komt.
    Tekstje : Heya Honney's,
    De naam is Renée, 14 jaar en 3 maanden, 24 dagen, 6 uur, 45 minuten en 9 seconden. Grapje. Mijn favorite drinken is Red Boell, want dat is gewoon lekker. Ik lus geen koffie en praat graag in derde persoon enkelfout. Al mag ik dat niet van mijn mama. :'D Verder ben ik verslaafd aan muziek zoals: screamo en scenecore etc. Ook houd ik van shoppen sieraden en jongens. Momenteel ben ik weer single maar dat maakt niet veel uit. Mijn beste vriendin heet; Zoë nu denk je vast; zo dat is een coole naam. Maar ik ben cooler. We kennen elkaar al vanaf de peuterschool en we zitten samen in de klas. We verschillen best wel veel van elkaar maar dat maakt niet uit want ze is er altijd voor me en ik voor haar. Voor de rest zijn mijn ouders gescheiden en woon ik bij mijn moeder en ben enigst kind. En ik kan ook wel wat zingen omdat dat cool is.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    IK WIL!


    *He's the one.

    IK WIL IN REHAB


    *He's the one.

    Naam: Shárissa

    Leeftyd : 17

    Rol : Dat kint in Rehab

    Foto: http://s147.photobucket.com/albums/r315/andilek-th/?action=view¤t=l_95a1c5045a2a4b32689851ce5cbef1e0.png

    Tekstje : komt


    *He's the one.

    IK WIL IN REHAB

    dat klonk heel verkeerd maar goed =']


    We can only learn to love by loving.

    maar lief mag ik em tekstje morgen inleveren wnt ik moet nu een groepswerk afmaken en ik moet om half moven


    *He's the one.

    maar lief mag ik em tekstje morgen inleveren wnt ik moet nu een groepswerk afmaken en ik moet om half moven


    Is goed my dear ='] ik heb tekstje waarsgynlyk toch neit nodig dus laat die anders maar ='] neem alleen die van de bf en de party girl want jij komt pas later =']


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Is goed my dear ='] ik heb tekstje waarsgynlyk toch neit nodig dus laat die anders maar ='] neem alleen die van de bf en de party girl want jij komt pas later =']
    mooizo dat mijne er wel inkomt want hij ownt :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    owké dank je hnny.<3


    *He's the one.

    Naam : Barbara.
    Leeftyd : 16
    Rol : Psychologe die soort van band met zoë krijgt.
    Foto: coming soon.
    Tekstje :
    Hallo, ik ben Barbara. Ik ben Pysholoog, en help graag mensen. Ik heb al veel verhalen aan moeten horen. Ik doe het voor mijn lol, omdat ik nieuwschierig ben naar mensen. Ik denk dat je me wel snapt. Buiten om mijn werk, ben ik heel anders. Dan hou ik van uitgaan, shoppen. De meeste dingen waar een meisje van houd. Ik drink wel, maar niet veel op feestjes, en zo. Ik rook niet, en zit niet aan de drugs. Ik ben een echte meisjes meid. Want ik kan niet zonder make-up. Ik moet nu gaan, latersz.

    <3