• Maar ik ga er zelf toch ook maar eentje maken. Dus:

    Lieve Q,
    De afgelopen maanden heb ik weet ik veel hoeveel keer inactief gestaan. Ik heb maandenlang amper iets gedaan, terwijl er ook maanden zijn geweest waarin ik heel actief was. Ik merk aan mezelf dat ik me alleen maar slechter ga voelen van Q. Het gaat hierom vooral om bepaalde posts waar ik verder niet op in zal gaan om misverstanden en onnodige ruzies te vermijden, want daarvoor is dit topic niet bedoelt.
    Daarbij wordt het ljh steeds vervelender voor mij, want het triggert enorm. Geen haat naar iemand, alsjeblieft vat het zo niet op want ik maak me even goed schuldig aan minder vrolijke posts, maar ja.
    Dus ja, je raadt het al, ik kom doei zeggen ehm. En waarom ik daar helemaal een topic voor aanmaak? Idk, gewoon omdat ik mee wil dragen aan de actiefheid en ik rondom het negatievere ljh wat positiviteit wil verspreiden voordat ik eh well niet meer in ga loggen, aangezien ik mijn account wil bewaren omdat de gedichten voor mijn dierbaarste gewoon bewaart moeten blijven.



    Ik wilde dus ook nog tegen iedereen zeggen, wat met name het doel is van dit topic, houd vol. Houd van jezelf, geloof in jezelf en sla je weer een dag door, dat kun je gewoon. Je bent prachtig zoals je bent. Je hoeft niet dikker of dunner te zijn, niet kleiner of groter, mooier of lelijker. Onthoud dat. Vergeet niet te zeggen tegen iedereen hoe veel je van ze houdt, en als je ruzie hebt, los het op met een knuffel. **** iedereen die jou pijn doet, **** alles dat jou pijn doet. Jij bent sterker dan dat alles en dan iedereen, onthoud dat.
    Je bent leuk en je mag er zijn, waar je ook vandaan komt, hoe je er ook uitziet, waar je ook op valt, wie je ook wil zijn. Vergeet nooit dat je van je zelf mag houden.



    Liefs

    p.s ik zal nog wel online komen om met kinders te kletsen met wie ik geen andere communicatie weg heb en van wie ik teveel houd om ze te negeren

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 19:42 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Awww, ik begrijp je wel. Ik vind dat je topic mooi is nu, (een mooi gebaar bedoel ik hiermee)

    Veel plezier met wat je ook gaat doen,
    Je bent altijd welkom om terug te komen

    Dag(flower)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat naar dat je weggaat... Ik hoop dat dit niet door mijn post komt? Anders dan wil ik daar echt even sorry voor zeggen.
    Hopelijk gaat het snel beter met jou <3


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    ^Nee hoor, het gaat niet over iets specifieks maar meer over alles bij elkaar, als je snapt wat ik bedoel haha


    i wanna die with you once or twice.

    Ja, dat snap ik. Weet je dat je altijd welkom bent om terug te komen (K)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik begrijp je wel. Hopelijk mag het snel wat beter met je gaan <3
    Je bent welkom om terug te komen, doe wat voor jou juist is en goed voelt.. Veel succes <3


    26 - 02 - '16

    N'awhh, wat een supermooie tekst!
    Hopelijk voel je snel weer ietsje beter ^^


    chaos makes the muse

    N'awww, het is echt jammer als er mensen van Quizlet weggaan, ook al is het wel begrijpelijk.

    Ik hoop dat je ooit nog een keer terug komt, tot dan! (-:

    Nee zeg.. Wat jammer dat je weggaat.. Ik geef je geen ongelijk tho, ik heb al meerdere keren gehoord dat het ljh-topic andere users enorm triggerd, danwel om ook negatieve berichten te posten of op andere manieren. Maar vergeet niet dat je niet op het ljh topic hoeft te zitten. Je kan het topic ook altijd negeren. En de discussies hier stapelen zich soms ook veel op ja.. Dat snap ik wel..
    Toch hoop ik dat je nog een keer terug komt (flower) you're always welcome!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Jammer, maar eigen welzijn gaat voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jammer dat je weggaat ;c


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.