• ik heb morgen een spreekbeurt over sociale netwerken bv. facebook en netlog. ik weet wat i kwil doen maar ik heb juli hulp nodig
    nu zu ik graag weten wat juli mening is over facebook en netlog.
    Vinden juli, het leuk, veilig, onnozel. en wat meer uitleg
    Pleaaszzzzzzzzzzzzzzzzze help me!

    xxx Kim
    lyy
    en alvast thnx


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Ik vind die sites onveilig, ik zet er nooit te veel persoonlijke dingen op.
    Ik houd niet zo van facebook/netlog, wel van hyves, omdat ik dat er leuker uit vind zien en die andere sites niet. Ik heb ook het idee dat hyves iets veiliger is...


    Meer weet ik even niet.
    Veel succes!


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind ze allenmaal saai.Ze zijn leuk voor even maar vervelen snel ;p

    Ik heb geen netlog/facebook/twitter/... :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    en moet je die spreekbeurt nu nog maken?

    Je moet altijd weten dat als je een foto op je profiel zet, later al je werkgevers daar terrechtkomen als ze je naam intypen @ google.
    Zolang je je profiel insteld op 'alleen zichtbaar voor vrienden', enkel mensen toevoegd die je persoonlijk kent, en geen overdreven blote foto's op de site post kan het niet echt kwaad.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind -vooral facebook- wel gezellig, omdat je dan ook meer te weten komt over je vrienden enz. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Op zich vind ik het een redelijk goed idee, maar het kan heel makkelijk uit de hand lopen. Bovendien is het heel makkelijk om mensen te bedreigen en pesten via deze sociale netwerken.
    Over het algemeen sta ik er wel positief tegenover.


    Life is hard and then we die

    bedankt voor juli hulp
    het ging heel goed op n paar zenuwen na (K)


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Sesamestreet schreef:
    Je moet altijd weten dat als je een foto op je profiel zet, later al je werkgevers daar terrechtkomen als ze je naam intypen @ google.
    Zolang je je profiel insteld op 'alleen zichtbaar voor vrienden', enkel mensen toevoegd die je persoonlijk kent, en geen overdreven blote foto's op de site post kan het niet echt kwaad.

    Inderdaad, maar ik gebruik ze toch niet omdat ik er niks aan vind. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kijk the social network, (of lees de wiki.) Dan weet je gelijk een heleboel over de oprichter van facebook. (Al woont hij eigenlijk samen enzo, maar dan weet je waarom facebook als gevaarlijk owrdt gezien) zeg er ook ff bij dat dit heel slecht is voor facebook, want als mensen het gaan wantrouwen gaan ze eraf, en als er teveel mensen afgaan stoppen hun vrienden ook want dan heeft het geen zin meer en blablabla.


    Alis volat propriis