• Gosh. Er zit een muis binnen nu x'D En ik vind hem eng! En hij is onder de piano gekropen en nou moet ik hem eronder uit zien te halen >.< en de katten in bedwang houden >.<

    Ooh! Dat is al de tweede deze maand! Echt niet grappig! O_O Muizen zijn eng!

    Iemand tips hoe ik hem kan vangen?


    EDIT: Ik heb hem hoor! ^-^ Hij leeft nog helemaal en de kat heeft er niet aan kunnen zitten! Alleen het hele huis ligt overhoop x'D, maar yeah, hij's wel buiten nu x'D


    Mew <3

    MUIZENVAL =D


    don't Worry...Be gay.

    EHM.

    een spoor vn kaas nr buiten leggen ?:D

    je moet ze niet bang maken want dan komen ze nooit onder die piano vadaan ><


    don't Worry...Be gay.

    Eiik. Ik haat muizen :Y)


    Tanya is de beste.

    EHM.

    een spoor vn kaas nr buiten leggen ?:D


    bijvoorbeeld ja ><


    don't Worry...Be gay.

    Ik ben nu alle zooi aan het weghalen ervoor zodattie wegkan >.< Die kaas ga ik eens proberen ^^


    Mew <3

    Doe dat ;) Succes >.<

    Okee.. Het kaasspoor ligt x'D En nu maar wachten x'D


    Mew <3

    & ty ;P


    Mew <3

    Np :P

    Ik vind muizen schattig..maar haal ze toch maar snel weg..want ze kunnen zich snel voortplanten...
    vroeger had ik ook muizen in huis (oude huis) en die klommen dan ook over de muur heen enzo en ze zaten achter de verwarming... echt heel veel muizen..maar zelf weet ik dat niet meer..(was jonger dan 4) ik weet het van verhalen..
    En door die muizen kwam er elk jaar een uil bij ons langs (natuurlijk om die muizen te pakken)


    It's heavy but you are not the only one

    muize zijn nog zo schattig :D


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    Ik vind muizen schattig..maar haal ze toch maar snel weg..want ze kunnen zich snel voortplanten...
    vroeger had ik ook muizen in huis (oude huis) en die klommen dan ook over de muur heen enzo en ze zaten achter de verwarming... echt heel veel muizen..maar zelf weet ik dat niet meer..(was jonger dan 4) ik weet het van verhalen..
    En door die muizen kwam er elk jaar een uil bij ons langs (natuurlijk om die muizen te pakken)



    AAAH :|

    Ik wil da nie x3
    muizen in mn huis dn x3
    vink eng x3

    Nu heb ik 3 katten dus muizen leven bij ons niet lang..


    It's heavy but you are not the only one

    ja mr tog :P