Blaze Miller
Egoism —
It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.
Clothes | Canteen | With Lola and Joy
•••
![](http://i64.tinypic.com/1z32gxc.jpg)
|
”Oke dan” klonk het antwoord van Lola toen ik haar uitlegde dat de tweede lijst wellicht zou zorgen voor meer uitdaging en spanning. Niet echt een antwoord waar ik veel aan had op het moment, maar ik begreep haar wel.
Al gauw ging het over de andere lijst en het feit dat de meiden die daarop staan, of erop willen staan er behoorlijk wat voor moeten doen. ”Zij kiezen er voor.” antwoordde Lola waarna ik slechts knikte, want hier had ze gelijk in. ”En toch stond ik op die lijst toen ik één keer met Chris het bed in ben gedoken”. Haar stem klonk nu nog zachter dan hij hiervoor had gedaan, iets wat er voor zorgde dat ik mijn hand door mijn haren haalde. “ik weet het” mompelde ik als antwoord, en hoewel ik mijn best ervoor deed lukte het me toch niet de frustratie uit mijn stem te houden. Ik kon me die keer dat Lola haar naam de lijst had bereikt nog goed herinneren, en ik was er toen alles behalve blij mee geweest.
De komst van Joy zorgde ervoor dat ons gesprek werd gestaakt, nadat ik Joy vertelde dat ze zich beter zorgen kon maken om Rozelyn dan om mij antwoordde ze dat Damon de beste persoon was om voor haar te zorgen. Met moeite wist ik een zucht te onderdrukken, ik vond het maar niks dat damon voor Rozelyn ging ‘zorgen’ maar goed, ik had haar zelf zijn armen in geduwd.
”Maar als het goed met je gaat laat ik jullie jullie gesprek wel af maken, want zo te zien was die erg belangrijk en heb ik die helaas onderbroken” Voor ik amper kon reageren voelde ik haar lippen op mijn mondhoek gedrukt worden, maar voor ze de kans kreeg zich op Lola te richten liet ik kort mijn hand in haar nek glijden om vervolgens mijn lippen op de hare te drukken voor een fatsoenlijke kus waarnaar ik haar nog een knipoog schonk.
Zodra Joy uit het zicht was verdwenen hoorde ik de stem van Lola spreken ”Waarom wil je dit eigenlijk allemaal uitleggen?” Langzaam haalde ik mijn schouders op terwijl ik naar Lola keek. “Ik wil niet dat je denkt dat het helemaal mijn schuld is dat jouw naam op de lijst staan, Lola” vertelde ik haar waarnaar ik een hand door mijn haren haalde. “Ik zag je met Damon praten zopas en ik weet vrij zeker dat hij mij er de schuld van geeft, maar hij was zelf weggegaan weetje.. dus hij was er niet eens bij, hij weet niet hoe het gegaan is.” En wat ik haar vertelde was wel waar, ik mocht dan het idee van deze lijst hadden bedacht, maar ik had zeer zeker niet bedacht om haar naam erop te plaatsen, ik had zelfs nog geprobeerd er tegen in te gaan, maar de meerderheid had besloten. Maar aan het einde van de dag had ik liever dat Lola haar naam op deze lijst stond, dan op de andere lijst. “Daarom wilde ik je gewoon vertellen dat het niet mijn schuld is dat jouw naam op deze lijst staat, want dat was echt niet mijn bedoeling geweest” vertelde ik haar waarnaar ik zacht zuchtte “Maar ik begrijp het ook als je Damon wel gelooft en mij niet” mompelde ik er nog zacht achteraan. Tegenwoordig leek toch iedereen Damon boven mij te plaatsen, alsof die jongen nu daadwerkelijk zoveel beter was als mij. In mijn ogen was hij zelfs nog slechter dan mij, als er iets is wat vrienden niet horen te doen is het wel het bed in duiken met een ex van een van je vrienden, maar goed dat was mijn mening, en die werd duidelijk niet gedeeld door Damon.
|
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire