• Hallo, hallo,

    Mijn naam is Isahbel aka Executie. Ik ben nog niet heel lang actief op deze site, maar ik wil wel graag op het forum ronddwalen en mensen entertainen met mijn verhalen.
    Hierbij mijn voorstelrondje:
    Ik ben Isahbel en ik ben twaalf jaar. Ik hou van schrijven, tekenen, drummen en Harry Potter.
    Ook ben ik opzoek naar tips voor zowel het forum als schrijven in het algemeen.

    Wie ben jij?

    Oeh, welkom!
    Ik ben McNuggets ofwel Anna. Als je iets nodig hebt, kun je altijd me een berichtje sturen!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben Bloemenprinses oftewel sila.
    Ik beb 11 jaar
    Ik houd van Tekenen verhalen schrijven en vingerbreien
    Mij kan je ook altijd een berichtje sturen


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Welkom! Altijd leuk om nieuwe zielen te zien verschijnen op het forum! (: Ik ben Leah en je mag me ook zo noemen, want het voelt altijd een beetje vreemd als mensen me bij mijn username aanspreken. :Y) Als je met vragen of iets dergelijks zit, mag je altijd m'n gastenboek of pb komen binnenvallen! (:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 13:35 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Welkom! En wat een leuke profielfoto! (:


    The truth is out there.

    Welkom!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Welkom. Ik ben Apocalyptic, al 24 jaar, al zo'n 10 jaar op deze site en ik heb geen idee wat ik hier nog doe.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Welkom. Ik ben Apocalyptic, al 24 jaar, al zo'n 10 jaar op deze site en ik heb geen idee wat ik hier nog doe.


    Haha same


    look at the stars, look how they shine for you;

    Welkom! Altijd fijn om nieuwe users te zien ^^
    Ik ben Delphine ofwel Motunui. Ook voor mij geldt dat je me altijd een berichtje mag sturen (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Welkom, leuk dat je lid bent geworden!
    Ik ben Ava slash Inktzwart, 14, en je kan het al raden, mijn gastenboek staat ook open voor berichtjes, al antwoord ik niet zo snel haha


    obsessive rage

    Welkom, ik ben Femke, ook 12 en altijd voor een gesprekje in!


    -