• Dag liefste Q'ers! Ik ben net terug van twee weken Thailand en ik kon het niet laten om even een topic te maken :3 ik heb daar namelijk een paar dingen gedaan die ik even MOEST delen. Waaronder:


    Naar een olifantenweeshuis gegaan, om ze te verzorgen, eten te geven, te wassen en te knuffelen ^^ olifanten zijn echt de liefste dieren ooit en enorme knuffelbeesten.
    Daarnaast zijn we ook op jungletocht gegaan en hebben de mooiste watervallen ooit gespot:





    And I just can't. Thailand is echt de mooiste plek op aarde, ga allemaal naar daar pls :'D

    Duuus, wat heb ik gemist op Q? ^^ en hebben jullie nog vakantieplannen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ooh, wat een leuke en mooie foto met de olifant! Mij lijkt dat zo prachtig om van dichtbij te mogen zien!

    Ik kan je niet bijpraten of je hier op Q iets gemist hebt, want ik zit zelf nog in Italië. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Leuke foto's! En nu wil ik echt een olifant als huisdier •o•


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat een mooie foto's! En welkom terug natuurlijk. *O*
    Ik ga helaas niet op vakantie deze zomer. En daar baal ik wel van.

    TaeTae schreef:
    Wat een mooie foto's! En welkom terug natuurlijk. *O*
    Ik ga helaas niet op vakantie deze zomer. En daar baal ik wel van.


    26 - 02 - '16

    Wat een prachtige foto's
    Thailand staat zeker nog op mijn bucketlist!!
    Dit jaar ga ik maar een paar daagjes weg naar Giethoorn, lekker in ons kikkerlandje en lekker dichtbij


    Life is a beautiful struggle

    Wat een prachtige foto’s! Ik wil zo graag eens naar Thailand, maar zo goed als zeker is dat volgend jaar eindelijk het geval, yay (:

    Ehm, ik ben net terug van Italië en vertrek overmorgen op scoutskamp. Daarna ga ik nog twee weken naar Schotland en drie dagen naar de Efteling, enorm gevulde vakantie dus.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Welkom terug! (blush)

    Fijn dat je van je vakantie hebt genoten. Echt geweldig om te zien dat je zo liefdevol met die olifanten bent omgegaan.

    Ikzelf ben bezig aan een volledige werkmaand. Nog twee weken te gaan. Best wel zwaar met dit weer, felle zon en 30 graden...
    Overmorgen wel lekker een dagje vrij om met de familie naar Walibi te gaan.

    Vakantieplannen heb ik wel (voorlopig) niet. We zullen zien wat er deze zomer allemaal uit de bus komt.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wat klinkt dat als een ongelofelijk mooie reis zeg !
    Welkom terug :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Die foto's, wow... Ik krijg er meteen zin van om naar Thailand te gaan haha


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.