• Storytime! ^^ Onder het mom van meer topics aanmaken?

    Vanmiddag was ik met mijn moeder en de kinders (m'n broertje en zusje) in de Karwei en wat ik me daar toch zag... Een kleed! Surprising, I know.
    Ik direct verliefd op een stuk stof natuurlijk. Het was alleen wel 89 euro. *slik* Oh, well. Ik heb mezelf omgepraat met verschillende argumenten (kun je mee uit huis nemen, hij is in de sale etc.) Jullie voelen hem vast wel aankomen... Ik zit nu op mijn nieuwe kleed. Zacht als babybilletjes.
    Ik heb een volwassen kleed gekocht. Als ik me nou nog geen achttien voel, weet ik het ook niet meer. Nu moet ik nog wel even een onderkleed kopen, want anders lig ik van de week met mijn kleed en al onder mijn bed. Glad enzo. Ging net al drie keer bijna op m'n bakkes whoops.


    Ja, ik stond op mijn bureau.

    Groetjes! (Stuur vooral foto's van jullie vloerkleden ^^)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik moest eigenlijk aan een jurk denken. Oeps.
    Als je er blij mee bent is het gewoon een geode koop, een keer iets meer uitgeven kan best (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik moest ook inderdaad aan een jurk denken haha, maar wel een mooi(e) mat/kleed :Y)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 21:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aah, Belgenverwondering, yes, haha. Leuk tapijt! ;D
    Ideaal voor dutjes die het bed niet halen ^^


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Hehe, mijn ogen worden telkens aangetrokken door dat mooie kleurenschema van je dekbed 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die titel is zo misleidend, dacht echt dat ik hier een jurk zou zien :W

    Maar mooi tapijt! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hahaha clickbait 2.0?
    Mocht ik ooit nog een jurk kopen, zal ik hem ook showen ^^
    Maar voor nu noem ik tapijten als noord-Nederlander kleden (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hahaha, vooral het feit dat je hiervoor op je bureau gaat staan. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk!


    -

    Dat is een mooi kleed. Als hij lang mooi/goed blijft dan is hij zeker weten het geld waard. Je dekbed overtrek vind ik ook mooi!

    Soms vergeet ik dat Belgen met kleed een jurk bedoelen. De eerste keer dat ik daarover hoorde was ik zo verbaasd, omdat ik met kleed altijd een tapijt bedoel en geen jurk.

    Ben allang blij dat je niet van je bureau af bent gevallen.

    Zelf heb ik geen kleed in mijn kamer liggen. Iets met een kleine kamer waar moeilijk een kleed in past


    Physics is awesome

    Oh wat een mooi kleed! Mijn vriend heeft mij vandaag aangenaam verrast; hij heeft de hele badkamer helemaal schoongemaakt en opgeruimd <3


    26 - 02 - '16

    Jeeeej meer anything can happen topics!

    Ik vind het kleed er mooi bijpassen! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oeeeee dat ziet er zacht uit (blush)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Leuk kleed! Ik wil er ook eentje in onze woonkamer, hahah. Even vriendl lief aankijken denk ik :’)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een leuk tapijt! -Ook ik hoor bij het aantal mensen die aan een jurk dachten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat heerlijk, deze verwarring. :') Het is een leuk ding, Anna!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.