• Hoi allemaal.
    ik heb rollen nodig.
    waar over het verhaal gaat is nog niet echt duidelijk.
    Maar het begin wel.
    (hoofdpersoon) word 16 jaar en viert haar verjaardag op het strand. haar ouders hebben het strand afgehuurd en ook een strand tentje.
    ze is surfer en vind een andere surfer leuk.

    de rest is nog onbekend..



    oke, maak het zo uitgebreid mogelijk aub.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    uitelijk:
    innerlijk:
    extra's:


    ik heb nodig:

    -hoofdpersoon (16)
    -jongen die hoofdpersoon leuk vind (16 / 17)
    -volwassenen
    -Vrienden van hoofdpersoon en jongen die haar leuk vind
    -klasgenoten

    en nog wat doorsnee mensen.



    groetjes van romy

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 12:53 ]

    iemand?

    Ik heb net een topic gelezen over iemand die rollen maakt, ik zal haar even opzoeken!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:57 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik zal wel een rol voor je maken (:


    26 - 02 - '16

    Ik vul wel een rol voor je in =)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil anders wel de hoofdpersoon maken (:


    All of the stars are fading away, just try not to worry, you'll see them some day

    Jongen die hoofdpersoon leuk vindt

    Naam: Chris Daniël Sinclair
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:


    Chris heeft bruin haar en groen/blauwe ogen. Hij lijkt op het eerste gezicht best wel onzeker, wat hij ook is. Hij draagt graag blousejes en broeken die niet al te strak zitten.
    Innerlijk: Chris is een zachtaardige jongen die het lastig vind om op mensen af te stappen doordat hij vrij onzeker is. Hij is bang om afgewezen te worden of mensen te kwetsen, het liefst van alles doet hij dit niet namelijk. Hij wil het allerbeste voor zijn medemens en is daarmee ook erg geliefd. Hij heeft een handjevol vrienden waar hij altijd van op aan kan.
    extra's: Chris is een keer bijna opgepakt doordat hij op een avond iets te veel had gedronken en iets raars had gedaan.


    26 - 02 - '16

    Hoofdpersoon


    Naam:Joanna 'Jo' Elisabeth Tyler
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uitelijk: Joanna heeft lang blond haar en heeft grijsblauwe ogen. Ze is redelijk groot en slank. Joanna is een knap meisje, maar toch is ze erg onzeker. Ze heeft lange, smalle benen. Ze draagt het liefst shorts en blousen. Ze heeft hier en daar een sproet, wat haar erg schattig maakt.
    Innerlijk:Jo is een hele vrolijke meid. Ze probeert in alles het positieve te zien. Ze is eerder een doener dan een denker. Soms is ze te impulsief en dat zorgt voor spanningen. Ze heeft nog geen idee wat ze met haar leven wilt doen en geniet daarom van elk moment. Ze is ook een heel gevoelig meisje. Maar als iemand haar pijn doet of als ze is gekwets, zal ze dat proberen wegsteken achter een glimlach. Ze is ook te vertrouwen en voelt erg veel aan. Jo is helemaal niet snel boos, maar eens ze boos is, is ze ook écht boos!
    Extra: Jo heeft al één echt vriendje gehad, die haar heeft gedumpt voor een ander. Dat heeft haar heel erg gekwets. Ze is bang om opnieuw verliefd te worden.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 21:37 ]


    All of the stars are fading away, just try not to worry, you'll see them some day

    Met "volwassenen", bedoel je daarmee ouders van vrienden, of gewoon vreemden?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vriend(in) van de jongen die haar leuk vind

    Naam: Summer Melody Night
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    uitelijk:


    innerlijk: Summer is geen verlegen type. Ze maakt vrienden met alles en iedereen en blijft altijd even vriendelijk. Ze loopt meestal gewoon op mensen af en stelt zich voor me altijd dezelfde lieve ontblote glimlach. Het is het soort persoon dat niet zonder vrienden kan, ze heeft altijd iemand nodig. Ze raakt rap verdwaald en vergeet vaak waarom ze juist op die plaats is omdat ze met veel dingen tegelijk bezig is. Wat ze nooit vergeet is waarom ze iets doet
    extra's: /


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vriendin van hoofdpersoon.
    Naam: Louisa Sophia Treebells.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Geslacht: Vrouw.
    uitelijk:


    Louisa heeft donkerbruin haar, dat ze regelmatig rood verft. Haar ogen zijn chocoladebruin. Ze is niet erg lang, daarom draagt ze vaak hoge hakken. Ze is best mooi. Louisa is ook behoorlijk dun, van al het sporten. Als ze haar haar krult, dan valt het perfect op haar schouders. Louisa's kledingstijl is bohemian, trendy en classy door elkaar.
    innerlijk: Louisa is een meisje met veel pit. Ze zet overal doorheen en ze zal wraak nemen op je als ze dat wil. Dit komt vooral omdat ze vroeger gepest werd. Ze is dan ook erg sterk voor een meisje, en het is fijn om haar vriendin te zijn. Ze staat altijd voor je klaar, omdat ze veel om haar vriendinnen geeft.
    Louisa is echt geen studienerd. Ze neemt haar leerwerk altijd een keer door en dan stopt ze al. Daardoor haalt ze natuurlijk geen hoge cijfers, maar school, dat boeit Louisa eigenlijk helemaal niks. Voor haar is school een gevangenis.
    Louisa is eigenlijk altijd druk, en ze springt altijd rond. En het ergste is dat als er iets leuks is of iets speciaals aankomt. Dan gaat ze helemaal door het lint en lijkt ze net een klein kind.
    Louisa is erg creatief en besteed dan ook veel tijd aan schilderen, tekenen en knutselen. Ze maakt de mooiste dingen, en haar cadeau's maakt ze altijd zelf.
    Ook houd Louisa enorm van koken, en doet dit dan ook graag met haar moeder.
    extra's:
    Familie: Louisa heeft een samengestelde familie. Haar moeder, Eleanor, is 44, en werkt als kokkin in een restaurant dat goed bekend staat. Louisa's vader is overleden toen Louisa 1 jaar oud was. Hij heette Darryl, en hij zou nu 45 jaar oud zijn. Hij werkte als taxichauffeur, en is overleden in een autocrash. Louisa heeft een zus, van haar echte vader en echte moeder. Zij heet Alicia, 18 jaar oud. Louisa en Alicia hebben een stiefvader. Jules, is 47 jaar oud en hij werkt als chirurg. Hij heeft een zoon uit een ander huwelijk, Yessin, van 17 jaar oud. Jules en Eleanor hebben samen nog 2 meisjes gekregen, de stiefzusjes van Alicia, Yessin en Louisa: Camila (13 jaar oud) en Aurelia (8 jaar oud).


    where would I be, if you didn't believe?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:10 ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Wiarda schreef:
    Met "volwassenen", bedoel je daarmee ouders van vrienden, of gewoon vreemden?

    beide ;)

    __________

    thanxx

    iloveZaynx schreef:


    waarom heb je je tekst verwijderd? :(

    Room169 schreef:
    (...)

    waarom heb je je tekst verwijderd? :(


    Whoops sorrryy , ik wou het kopiëren .

    Volgende reactie C:


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Naam: Kinga Szulc
    Leeftijd: 16.
    Geslacht:Vrouw.
    uiterlijk:Kinga.
    Kinga heeft erg lang, bruin haar, ze heeft een smal gezicht. Ze houd erg van accessoires, ze is Pools, ze is lang, en erg dun.
    Innerlijk: Kinga lijkt misschien echt een bitch, maar eigenlijk is ze heel aardig & lief. Ze is vroeger erg veel gepest op school omdat ze vanuit polen naar land waar verhaal zich afspeeld is verhuisd, dus daarom doet ze nu zo bitchy. Ze houd erg veel van paarden en ze droomt ervan om model te worden, ze staat ook graag op foto's en vindt zichzelf erg mooi.
    familie: Kinga heeft erg veel ruzie thuis , het is altijd erg druk bij haar thuis, ze heeft 3 broertjes en 2 zusjes, zelf was zij de oudste en haar ouders zijn gescheiden, ze woont bij haar moeder & haar moeder werkt niet, dus is ze erg arm.
    Extra: Kinga heeft veel problemen thuis, en daarom sneed ze zichzelf soms, dit doet ze nu nietmeer, nu spuugt ze haar eten uit. Kinga is daarom ook erg dun. Ze draagt ook alleen maar truien met lange mouwen, want niemand mag haar sneeën zien. Ze schaamt zich ervoor.

    Vrienden van hoofdpersoon en jongen die haar leuk vind of gewoon Klasgenoot , of hoofdpersoon je kan zelf kiezen welke rol C:


    She knew the rules so she knew how to break them.