Bluh, dit over mannen wordt ook echt ver doorgetrokken bij sommige vrienden van mij. Eentje ging ook al zeuren dat ze mishandeld was toen ze zelf met een vreemde jongen naar bed ging en dan onveilig seks had. De andere ging haar daar dan bij opstoken, dat mannen eerst grondig onderzoek moeten doen naar of je wel écht de pil slikt
Ik bedoel, natuurlijk moet die jongen ook verantwoording nemen aan zijn kant, maar van haar weet ik toevallig dat ze hen bij hun nekvel naar bed sleurt, dronken of niet, en dan vind ik dat soort opmerkingen echt kut. Gewoon kut voor die jongens die niet weten dat het onveilig is als ze telkens zegt dat het goed is. Zij zijn ook niet helemaal nuchter en als zij liegt dat ze aan de pil zit, is dat toch echt haar schuld. Goddomme, ik zou het eerder mishandeling vanaf de andere kant noemen :')
Maar goed, dat was niet geheel gerelateerd aan het onderwerp, gewoon iets waar ik even niet tegen kan.
[ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 12:34 ]
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.